Kim Hirschovits

  • 360 049
  • 1 229

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
wezq kirjoitti:
Loistavaa. Nyt voitkin kääntää takkia kun vihdoin tajusit faktat.

Jottei nyt tule täysin offtopicia niin muistaakos/tietääkös kukaan millainen pelaaja Hirso oli b-a-junnuissa? Kuuluiko kapteenistoon ja tekikö minkä verran pinnoja?

En ole vissiin kääntämässä. Tuossa sinulle kuitenkin Kimin statseja A-junnuista.

1999-00
HIFK
A-N SM-sarja 40 10 + 11 = 21 45 min

HIFK
A-N SM-sarja playoffs 3 0 + 1 = 1 0 min
2000-01
HIFK
A-N SM-sarja 35 24 + 20 = 44 41 min
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Ja taas juodaan brändiä

mixu kirjoitti:
Eikö olisi hienoa että Narritkin tekisi itse jotain pelaaja/valmentaja löytöjä eikä koittaisi aina apinoida kaikke Hifkiltä?

Tuo Jokerien scouttaus tai oikeastaan sen puuttuminen nyt on ikuisuuskysymys ja kaikkien tiedossa oleva ongelma. Käytännössä kaikki SM-liigaseurat ovat Masan skoutteja, jos vähän karrikoidaan. Sen sijaan tuo "aina apinoida kaikkea Hifkiltä" on pelkästään lapsellisen ihmisen tillitystä.


mixu kirjoitti:
Pelityylillä ei ole mitään väliä.Välillä mennään Summasen ajokoiraa, sitten Jortikan neppailua,Immosesta en edes keksi mitään ja sitten tulee Shedden jonka kiekko ei ole lähelläkään niitä ihanteita mitä Jokerit joskus on ollut.

Tämä on osittain totta. Paitsi Sheddenin kiekosta Jokereissa on paha sanoa mitään, kun ei olla sitä vielä nähty. Ja varmaankin myös joitakin jokerifaneja häiritsee, kun ei olla aina sama 90-luvun tai aikaisempi taitojengi(helvetin vaikea toteuttaa nykyisillä pelaajamarkkinoilla muuten). Itse olen taas enemmän kuin tyytyväinen, ettei Harkimon Jokereissa toimita brändien ehdoilla ja lukita itseään menneisyyden kahleisiin.

Mutta IFK on oikeastaan ainoa(+ varauksin Ässät) liigaseura missä selkeä pelityylibrändäys ajaa voittamisen halun edelle. Sellainen asenne vaan huippu-urheilussa ei ole ammattilaisen vaan amatöörin. Ja tämä ei ole edes vittuilua, sillä arvostan Hifkin jääräpäistä yritystä tarjota katsojilleen brändiä seurauksista välittämättä. Itse kuitenkin koen, että ammattilaisurheilussa seuran, pelaajan ja valmentajan prioriteetti yksi on voittaminen ja kaikki muu on sitten epämääräisen sekundaarista. Seuran kokonaispelitapaa leimaava pelityyli tulee sitten kulloisenkin koutsin ja pelaajien oman tyylin mukana.

Optimaalinen ja voittamaan koottu lätkäjengi on joka tapauksessa sekoitus eri tyylejä ja näin käytännössä suurimassa osassa maailman kiekkoseuroja asia onkin. Pelityylibrändistä suuri osa tapahtuu mielikuvissa.

Se miten voittamisissa ja brändäämisissä onnistutaan on sitten toinen juttu ja Jokerien viime kausi meni koutsivalinnan myötä täydellisesti perseelleen. Mitään sen kummempia kriisejä ei kuitenkaan Jokereissa ole, ellei sitten ole henkilökohtaisesti sukset ristissä Harkimon ja Virmasen kanssa, jolloin tietysti kaikki näyttää aina toivottomalta. Sama juttu on joillakin Hifkissä Penan ja politbyroon kanssa.

Hifkissä tehdään mitä brändi käskee, mutta Jokereissa tehdään mitä huvittaa.


mixu kirjoitti:
Ilmeisesti haki heikommasta joukkueesta peliaikaa kun tämä on monesti siirron syy.

Hirso tuli Jokereihin voittamaan mestaruutta ja mainitsi itsekin Jokeriorganisaatiossa voittamisen olevan kaikki kaikessa. Peliaika tulee hänellä kuitenkin olemaan viimeistään ulkkarien myötä kovemman haasteen alla kuin viime kaudella Hifkissä.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Paljon on Hifkissä virheitä tehty mutta siitä annan heille pisteet että ei olla mitään muiden matkijoita vaan yritetään itse hankkia pelaajat ja valmentajat jotka sopii meidän tyyliimme pelata kiekkoa.
Ehkä bisnes ajattelu on mennyt teillä faneillakin jo niin pitkälle että joukkueseen hyväksytään ketä vaan jos se tuo menestystä.
Hifk-fanit ovat tässä paljon tarkempia ja mitään perus-narreja ei mielellään nähdä joukkueessa.
IFK-kannattajien tekstejä lukiessa pitää ilmeisesti järki unohtaa ja heittäytyä tunteiden valtaan, muutoin ei saa tolkkua. Vai kirjoittavatko Jokeri-osioon vain ne kaikkein sekavimmat sopertajat?

Yritätkö nyt sanoa että teille hyväksytään vain tietyn tyyliset pelaajat (fyysiset rouhijat) ja muut jäävät pihalle, vaikka toisivat menestystäkin? Vai haluatko kenties sanoa että nimenomaan Jokeri-lähtöisiä pelaajia ei missään tapauksessa hyväksytä teille?

Olisi mielenkiintoista tietää ketkä tyyliin sopeutumattomat menestyksen tuojat on viime aikoina jätetty iifkoosta ulos? Miten nämä Laakkoset ja Murphyt oikein sopeutuvat iifkoon karvaiseen uhoon? Istuvat hiljaa pukukopin nurkassa oikeiden IFK-karjujen öristessä keskilattialla? Aivan järkyttävä täytyy olla Niskasen ja Korhosen kohtalo: Jokeritaustaisia ja täydellisesti tyyliin sopimattomia!

Ymmärrän kyllä että intohimoisen fanin täytyy suojata itsensä todelliselta maailmalta joka on aivan liian tyly herkälle sielulle. IFK-fanien tapauksessa se tapahtuu vääntämällä tosiasia - IFK ei enää pysty ottamaan ketä se haluaa - hyveeksi: meillä on brändi ja tänne ei kaikki kelpaa!

Aika vähän taitaa kuitenkin olla niitä jotka eivät kelpaa vaikka haluaisivat, ja paljon enemmän niitä joita ei saada vaikka haluttaisiin.

Ja Panzerfaust tuossa edellä kirjoittikin ihan asiallisesti tästä samasta asiasta. Hyvää tekstiä muuten, mutta ei vain ole tämän ketjun brändiin ja tyyliin sopiva.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mixu kirjoitti:
Eikö olisi hienoa että Narritkin tekisi itse jotain pelaaja/valmentaja löytöjä eikä koittaisi aina apinoida kaikke Hifkiltä?
Kuten on nähty Franciksen kohdalla niin kyllä maailma on täynnä huippuvalmentajia mutta Hjalliksella on joku pakkomielle hankkia se juuri Hifkissä ollut.

Nyt taisi unohtua jotain.. Annas kun mietin.. Ainiin, Suhonen ja Aravirta. On hienoa, että Helsingin IFK:n johdossa on aina osattu valita brändin näköisiä miehiä jotka ovat toteuttaneet strategiaansa pelaamalla IFK:n näköistä kiekkoa.

Olet ihan oikeilla jäljillä ettei Helsingin Jokereissa ole aina osattu löytää pelityylin merkityksessä ns. punaista lankaa, mutta tilanteen näkeminen yksioikoisesti ei luo kuvaa koko tilanteelle.

Jatkossakin on vaikea vetää hernettä nenään, jos vaikka Kauppilat ja Niemiset teillä pelaa. Omilla junnuilla ei ollut vähään aikaan tarvetta vetää punanuttua päälleen, se riittää. Hirson syyttämisen sijasta yrittäisin jatkaa IFK-osiossa keskustelua seuran epäonnistumisista pelaajapolitiikassaan. Osa auktoriteettiuskoisista faneista tähän tuskin kuitenkaan järkevästi pystyy, koska pena on niin äijä.
 
Viimeksi muokattu:

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
jester kirjoitti:
Nyt taisi unohtua jotain.. Annas kun mietin.. Ainiin, Suhonen ja Aravirta. On hienoa, että Helsingin IFK:n johdossa on aina osattu valita brändin näköisiä miehiä jotka ovat toteuttaneet strategiaansa pelaamalla IFK:n näköistä kiekkoa.

Rindell :oP
 

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
jester kirjoitti:
Nyt taisi unohtua jotain.. Annas kun mietin.. Ainiin, Suhonen ja Aravirta. On hienoa, että Helsingin IFK:n johdossa on aina osattu valita brändin näköisiä miehiä jotka ovat toteuttaneet strategiaansa pelaamalla IFK:n näköistä kiekkoa.

Olet ihan oikeilla jäljillä ettei Helsingin Jokereissa ole aina osattu löytää pelityylin merkityksessä ns. punaista lankaa, mutta tilanteen näkeminen yksioikoisesti ei luo kuvaa koko tilanteelle.

Äläs nyt ala tikulla kaivelemaan vanhoja. Eihän se ole mahdollista, etteikö brändi olisi aina ollut mallillaan:) Pitäisi varmaan siirtää koko brändi-keskustelu omaan ketjuunsa, kun tämä ketju oli tarkoitettu Hirschovitsille...

Mutta jos nyt joku sananen brändistä, niin HIFK on "ovelasti" ominut itselleen aikojen saatossa tämän fyysisen pelityylin brändin. Jos nyt peli muuten olisikin karseaa neppailua, niin käydään sitten edes vetämässä pari kertaa jotain turpaan niin ollaan taas niin brändiä niin brändiä. Kautta aikojen rikkominen ja tappeleminen on ollut paljon helpompaa kuin varsinainen pelaaminen. Tällaisen brändin ylläpito onkin sitten oikeastaan hyvin helppoa, ja varsinkin muiden kritisointi siitä ettei mitään brändiä edes olisi. Ässät yrittää epätoivoisesti olla köyhän miehen HIFK, ja muiden joukkueiden pelityylien erot lienevät aika marginaaliset.

Toisaalta tällaisesta perinteestä voi tulla myös taakka. Onko HIFK "old time"-hockeyn viimeinen linnake? Löytyykö edes NHL:stä vastaavia pelityylillisiä traditioita? Mikä on Canadiensin pelityylillinen brändi? Tai Flyersin? 70-luvun goonimeininkiä ei taida paljoa näkyä...

Ehkä se myös Hirson tapauksessa vaikutti, etten ainakaan itse ole häntä pitänyt erityisen fyysisenä kaverina vaan ennemminkin kiekolliseen peliin pyrkivänä pelaajana. Näin hän oli ainakin pelityyliltään vapaa tästä "brändin" aiheuttamasta taakasta.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Koko brändikeskustelu on totaalisen älyvapaata, jos asetetaan vastakkain kiekollinen taito ja fyysinen kamppailuvoima. Tämän pelin nimi on jääkiekko ja siihen kuuluu oleellisena osana molemmat tekijät.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Panzerfaust kirjoitti:
Koko brändikeskustelu on totaalisen älyvapaata, jos asetetaan vastakkain kiekollinen taito ja fyysinen kamppailuvoima. Tämän pelin nimi on jääkiekko ja siihen kuuluu oleellisena osana molemmat tekijät.

Noi Ifk:n brändipoliisit on kyl hauskoja tapauksia, mutta tuovatpahan hauskuutta näihin työpäiviin. Ei nyt aleta liikaa kertomaan niille faktoja, muutenhan tästä tulee melko tylsä keskustelupalsta..
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ihan mielenkiinnosta, niin onko Jokerifaneilla mitään tietoa, miten Kimi on tähän asti viihtynyt Jokereissa?

Kimihän lähti Jokereihin pelaamaan taitavampien ja parempien kavereitten kanssa kun HIFK:ssa, niin eikö olettamus ole että Kimi on Jokereiden ykkös tai kakkossentteri?

Jännä juttu, että tämä ketju on näin hiljainen. Ainakin HIFK:ssa Kimi sai paljon enemmän huomiota faneilta kun Jokerileirissä. No, katsotaan kun kausi alkaa miten paljon viestejä tänne satelee.

Vaikka en Kimin päätöstä edelleenkään ymmärrä, niin tsemppiä kaverille vaan. HIFK:ta vastaan toivottavasti tuntuu luissa tämä yllättävä siirto.... Itse ainakin odotan entisiltä kavereilta nättejä pommeja ihan menneitten muistoksi vain....
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
tiki10 kirjoitti:
Jännä juttu, että tämä ketju on näin hiljainen. Ainakin HIFK:ssa Kimi sai paljon enemmän huomiota faneilta kun Jokerileirissä. No, katsotaan kun kausi alkaa miten paljon viestejä tänne satelee.

Niin, luulisi nyt ihmisillä olevan näin keskellä kesää parempaakin tekemistä, kuin jauhaa täällä pelaajista. Ne pelaajatkin on kuitenkin vain ihmisiä.

Odotellaan nyt, että se harjoituspelikausi alkaisi ensin.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä, hyvillä taikka huonoilla edesottamuksilla Kimi saa huomioo ihan varmaan täälläkin. Pelamaalla hyvin ja antamalla kaikkensa kentällä saattaa hyvinkin unohtua HIFKiläisyys. Mutta aijai, jos pelaa kuten Turusen Tommi niin saa p*skaa niskaansa aikalailla.

Nyt Kimi on vasta nimi rosterissa ja pelaja jota varmasti tullaan seuraamaan suurennuslasin kanssa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tiki10 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, niin onko Jokerifaneilla mitään tietoa, miten Kimi on tähän asti viihtynyt Jokereissa?

Kimihän lähti Jokereihin pelaamaan taitavampien ja parempien kavereitten kanssa kun HIFK:ssa, niin eikö olettamus ole että Kimi on Jokereiden ykkös tai kakkossentteri?

Jännä juttu, että tämä ketju on näin hiljainen. Ainakin HIFK:ssa Kimi sai paljon enemmän huomiota faneilta kun Jokerileirissä. No, katsotaan kun kausi alkaa miten paljon viestejä tänne satelee.

Vaikka en Kimin päätöstä edelleenkään ymmärrä, niin tsemppiä kaverille vaan. HIFK:ta vastaan toivottavasti tuntuu luissa tämä yllättävä siirto.... Itse ainakin odotan entisiltä kavereilta nättejä pommeja ihan menneitten muistoksi vain....

Miten tuosta Hirsosta saisi nyt mitään puhetta aikaan, kun sisäpiiriläiset ovat kesälomilla. Ja sitä raha/uskollisuus yms kökköä ei jaksa jauhaa. Vaikeata sitä työssäkäyvänä on seurata miten harjoituksissa on sitten mennyt.

Hirso saa sen minkä ansaitsee kuten edellä on mainittu. Pelaa huonosti niin fanit antavat palautetta nopeasti. Toisinpäinkin voi käydä ja Hirso pelaa itsensä fanien sydämiin. Eikä Hirson jullitaustasta jaksa mesota kun suurempi julli Peltonen siirtyi meille.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
tiki10 kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, niin onko Jokerifaneilla mitään tietoa, miten Kimi on tähän asti viihtynyt Jokereissa?
Ihan Ok kysymys tiki10:ltä, joten oma arvioni. Kimi lienee sopeutunut ihan hyvin, ainakaan minun korviini ei mitään ongelmia ole kantautunut. Tässä kohden vetäisin ässän hihasta ja sanoisin tässäkin, että pojat pelaavat tätä lajia ammatikseen. Tosiasia on, että sen parinkymmenen vuoden aikana mitä itse olen näitä jengejä läheltä seurannut, niin edes pahimpien "juudasten" siirtyminen ei ole pelaajille ollut läheskään niin ongelmallista kuin faneille. Soppa on edelleen väleissä vanhojen jengikaverien kanssa, Peltosta lähes anotaan takaisin, miten ihmeessä homma olisi Hirsolle vaikeaa. Aika moloja frendejä, jos oikeasti kaveruus/ystävyys ratkeaisi sen mukaan missä kukin pelaa.

tiki10 kirjoitti:
Kimihän lähti Jokereihin pelaamaan taitavampien ja parempien kavereitten kanssa kun HIFK:ssa, niin eikö olettamus ole että Kimi on Jokereiden ykkös tai kakkossentteri?
Tähän olisi taas kiva saada lähdettä. Minä en ole nähnyt Kimin kommenttina mitään muuta kuin sen, että mies näki Jokerit paremmaksi paikaksi kehittyä. tiki10, onko tämä "taitavammat ja paremmat" kaverit ihan oma keksintösi vai mistä se on lähtöisin ? Entä olettamus, että Kimi on ykkös- tai kakkossena, kuka näin on sanonut ?

Lisätään vielä se, että jaan sielunveljieni edellä kirjoittamat kommentit. Kimi lähtee puhtaalta pöydältä ja näytöt ratkaisevat kuinka häneen suhtaudutaan.
 
K

kiwipilot

bozik kirjoitti:
Aika moloja frendejä, jos oikeasti kaveruus/ystävyys ratkeaisi sen mukaan missä kukin pelaa.

Samaa mieltä. Muistelen kuitenkin nimim. Renegaden(?) julistaneen täällä kuinka suurinpiirtein koko suku ja ystäväpiiri olisivat Hirson tuominneet ja ystävyyssuhteet olisivat kärsineet siirrosta Ilmalaan. Toivottavasti täyttä sontaa em. puheet sillä kuka tarvitsee vihollisia jos ystävät ovat tuollaisia.

edit.

Lukaisin ketjun läpi ja tiki10:lle sellainen kysymys että onko sulla joku fetissi tulla tänne aika-ajoin provoamaan ja haastamaan riitaa?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
kiwipilot kirjoitti:
Lukaisin ketjun läpi ja tiki10:lle sellainen kysymys että onko sulla joku fetissi tulla tänne aika-ajoin provoamaan ja haastamaan riitaa?
Odotellaan tiki#10 vastauksia selvästi esittämiini kysymyksiin. Jos niitä ei tule, vedetään omat johtopäätökset.

Jere muuten sanoi mulle, että hänen unelmansa olisi pelata Jokereissa ? Miten Hifk-fanit tähän suhtautuu.
 

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
bozik kirjoitti:
Jere muuten sanoi mulle, että hänen unelmansa olisi pelata Jokereissa ? Miten Hifk-fanit tähän suhtautuu.

Jos joku oli huono niin tää oli. Itse asiassa niin huono että se on hyvä. Malliesimerkki siitä että aina ei pidä olla niin pirun tosissaan.

Mun mielestä olisi tosi hienoa jos Jere siirtyisi Jokereihin. Vaihdossa voitais ottaa vaikka Varis, jonka olen muuten kuullut haluavan Hifkin kolmosmaalivahdiksi. Mitäs vastaavasti Jokerileiri on tästä mieltä?

Hyvää kesän jatkoa ja muistakaa nesteytys..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jeihki kirjoitti:
Jos joku oli huono niin tää oli. Itse asiassa niin huono että se on hyvä. Malliesimerkki siitä että aina ei pidä olla niin pirun tosissaan.
Näinhän se on. Sen verran kuitenkin odottaisi kaikilta kirjoittajilta tyylitajua, etteivät naamioisi viestiä muka-asialliseksi.

En minä näitä muutoin vastusta, mutta es. tiki#10 viesti oli sellainen, että siihen takuulla ihmiset reagoisivat (paskaa puettuna muka-asialliseen viestiin). Ja se on minusta ymmärrettävää.

Nesteytystä sinnekin, minä lähden ravustamaan.
 

Greffin

Jäsen
Ei tuota kyllä yhtään tuskaa, että Hirso pelaa ensi kaudella Jokereissa. Häppölän lähteminen Ässiin tuntuu paljon pahemmalta. Hirso ei ole koskaan tuntunut mitenkään IFK-sydämeltä, vaikka oma junnu toki onkin. Mutta voi olla aivan hyvä sentteri nykyään, tosin viime kaudella tuli pakin tontilta yv:llä paljon pinnoja, että sen se ainakin osaa. Mutta aika HVM pelaaja. Täysin olen unohtanut että tämä on joskus IFK:ssa pelannut.

Hirschovits, missä pelaa?
 

Begbie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Greffin kirjoitti:
Ei tuota kyllä yhtään tuskaa, että Hirso pelaa ensi kaudella Jokereissa. Häppölän lähteminen Ässiin tuntuu paljon pahemmalta. Hirso ei ole koskaan tuntunut mitenkään IFK-sydämeltä, vaikka oma junnu toki onkin. Mutta voi olla aivan hyvä sentteri nykyään, tosin viime kaudella tuli pakin tontilta yv:llä paljon pinnoja, että sen se ainakin osaa. Mutta aika HVM pelaaja. Täysin olen unohtanut että tämä on joskus IFK:ssa pelannut.

Hirschovits, missä pelaa?

Helevetin pahoja pihlajanmarjoja ollut tänä vuonna...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Greffin kirjoitti:
Ei tuota kyllä yhtään tuskaa, että Hirso pelaa ensi kaudella Jokereissa. Häppölän lähteminen Ässiin tuntuu paljon pahemmalta. Hirso ei ole koskaan tuntunut mitenkään IFK-sydämeltä, vaikka oma junnu toki onkin. Mutta voi olla aivan hyvä sentteri nykyään, tosin viime kaudella tuli pakin tontilta yv:llä paljon pinnoja, että sen se ainakin osaa. Mutta aika HVM pelaaja. Täysin olen unohtanut että tämä on joskus IFK:ssa pelannut.

Hirschovits, missä pelaa?

Kyllä rivien välistä luettuna voisi nähdä, että kyllä taitaa sittenkin hiukan miestä nakertaa. Kun oikein keskellä kesää pitää tulla tähän ketjuun vakuuttelemaan. :)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit Hellsinki
Greffin kirjoitti:
Ei tuota kyllä yhtään tuskaa, että Hirso pelaa ensi kaudella Jokereissa. Häppölän lähteminen Ässiin tuntuu paljon pahemmalta. Hirso ei ole koskaan tuntunut mitenkään IFK-sydämeltä, vaikka oma junnu toki onkin. Mutta voi olla aivan hyvä sentteri nykyään, tosin viime kaudella tuli pakin tontilta yv:llä paljon pinnoja, että sen se ainakin osaa. Mutta aika HVM pelaaja. Täysin olen unohtanut että tämä on joskus IFK:ssa pelannut.

Hirschovits, missä pelaa?

Katkera tryffeli! HEH
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Greffin kirjoitti:
Ei tuota kyllä yhtään tuskaa, että Hirso pelaa ensi kaudella Jokereissa. Häppölän lähteminen Ässiin tuntuu paljon pahemmalta. Hirso ei ole koskaan tuntunut mitenkään IFK-sydämeltä, vaikka oma junnu toki onkin. Mutta voi olla aivan hyvä sentteri nykyään, tosin viime kaudella tuli pakin tontilta yv:llä paljon pinnoja, että sen se ainakin osaa. Mutta aika HVM pelaaja. Täysin olen unohtanut että tämä on joskus IFK:ssa pelannut.

Hirschovits, missä pelaa?


Katkeraa vuodatusta, jopa näin Pelicans lasien takaa katsottuna. Mistähän tiedät millainen ifk sydän hirsolla tai häppölällä OLI?
 

IFK_Helsinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, SaPKo ja Raine Hartus
Katkeraa vuodatusta, jopa näin Pelicans lasien takaa katsottuna. Mistähän tiedät millainen ifk sydän hirsolla tai häppölällä OLI?

Hmmm....Häppölästä en mene mitään sanomaan mutta Hirson IFK-sydän paljastui kyllä samana päivänä kun hän meni Ilmalan narrilaumaan. Eli ei kovin kummone sydän Hirsolla ollu....

Nyky IFK:ssa punaisimmat sydämmet ovat Jere Karalahdella ja Kimmo Kuhdalla!
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entäs sydämet? Sydämeenhän ei mahdu kahta ämmää.

Kyllä se joskus uran aikana paljastuu, onko sitä sydäntä vai onko siellä vain rahan ja/tai viinan mentävä aukko. Joten katsotaan.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimi, Milla ja Nelly Hirschovitsin muodostama perhe sai maanantai-iltana täydennystä, kun terveet ja potrat kaksospojat näkivät ensimmäistä kertaa päivänvalon. Onnelliset vanhemmat ja syksyllä kolme vuotta täyttävä isosisko vastaanottavat onnittelutervehdyksiä kimin sähköpostiin nettisivulta löytyvän lomakkeen välityksellä.

-www.kimifan.com 17.9.06

Tuo on ehkä naurettavin "uutinen" mitä mistään olen vähän aikaan lukenut. En laita Kimille mailina mitään, koska toisaalta en halua onnitella, ja toisaalta pidän sitä aivan turhana.

Jääkäämme seuraamaan kumman joukkueen kannattajiksi lapset kasvatetaan. Ainiin, sen seuran joka maksaa enemmän liksaa.

Mutta jotain asiaakin. Saa nähdä saako Sheds irti mitään Kimistä enää vai oliko kyseessä se yhden kauden tähdenlento. Kuitenkin koko uransa tähän asti mies surffannut varjojen takamailla ja ollut lähinnä naurun kohteena.

*Pakki avaa maalintakaa, kiekko viedään laitaa pitkin ylös, kulmaan. Kimi luistelee kiekkoon, pakisto ryhmittyy viivalle yv-peliä varten ja laitahyökkääjät maalin eteen. Kimi hieroo kiekkoa edestakaisin pari kertaa ja päättää väläyttää loistavan sokkosyötön siniselle jossa kukaan muu ei ole lähimainkaan mukana, kiekko valuu keskialueelle ja vastustaja pääsee siihen ja tekee 2-0 vastaan alivoima maalin. Maaginen Kimi on jälleen näyttänyt mitä osaa parhaiten..*

Tuu Kimi pois sieltä, siel on peli..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös