Kim Hirschovits

  • 360 042
  • 1 229

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirsolla oli HIFKissä suojatyöpaikka kunnes uhattiin myymisellä viime talvena.
Poika loukkantui tästä kohtelusta ja alkoi tsemppaamaan kentällä ja tulostakin syntyi. Nyt jatkuu silloin alkanut hurmos ja jatkukoon kunhan ei tee meitä vastaan maaleja :)
Mitäs pahaa siinä on et menee toiseen työpaikkaan paremman liksan takia ?
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Tässäkin topicissa varmaan kannattaisi keskittyä Hirson nykyotteille, eikä jauhaa näitä lähdön syitä. Iltaroskalehdet eivät tiedä asioista mistään syvällisemmin ja koittavat saada vain raflaavia otsikoita, asianomaiset tietää miten asiat meni ja aika useat täälläkin kirjoittelevat nimimerkit.
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Mikä homma tässä nyt on tämän Kim Hirsovitchin kanssa? Ensin viisi peliä kaksi pistettä per peli ja sen jälkeen kolme ottelua ihan täyttä löysää haisevaa paskaa. Joko mies on loukkaantunut, tai sitten meillä on käsissämme klassinen mielialapelaaja jota ehkä kiinnostaa, ehkä ei. Ellei tässä ole kyse loukkaantumisesta niin on viimeistään nyt ihan selvää että tällaisella ykkössentterillä ei mitään kärkisijoja kevään play-offseissa hätyytellä. Keväällä tarvitaan mihiä jotka ovat joka peliin valmiita, ei mitään mikaniemisiä jotka tekevät 2+2 yhdessä ottelussa ja ovat sitten pari viikkoa täydessä unessa.

Tietääkö joku mistä tässä on kyse?
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aake kirjoitti:
Tietääkö joku mistä tässä on kyse?
Ehkä vastustajat on katselleet videoita ja todenneet että Kimi runkkaa suunnilleen kaikki maalinsa sisään siitä metrin päästä maalista joten siivotaan mies pois sieltä, tai sitten vaan kultainen kypärä aiheuttaa liiallista mailan puristelua. Tai sitten kauden kokokohta on ohi.
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Aake kirjoitti:
Mikä homma tässä nyt on tämän Kim Hirsovitchin kanssa? Ensin viisi peliä kaksi pistettä per peli ja sen jälkeen kolme ottelua ihan täyttä löysää haisevaa paskaa. Joko mies on loukkaantunut, tai sitten meillä on käsissämme klassinen mielialapelaaja jota ehkä kiinnostaa, ehkä ei. Ellei tässä ole kyse loukkaantumisesta niin on viimeistään nyt ihan selvää että tällaisella ykkössentterillä ei mitään kärkisijoja kevään play-offseissa hätyytellä.

Katsoppa tämän ketjun alusta tai HIFK puolelta kausi taaksepäin niin paljon kuin vain jaksat... HIFK-fanit kaiken turhautumisen ja petturi haistatuksen välissä huomautti myös useasti tämän tulevan myös Jokereille vielä eteen.

Aake kirjoitti:
Tietääkö joku mistä tässä on kyse?

Tätä kysymystä toisteltiin vuosikaudet HIFK fanien kesken. Täytyy sanoa, että jonkunmoinen oikeudenmukaisuus on vielä maailmassa jäljellä kun se Hirsokin on yhä sama vanha Hirso, vaikka narriksi itsensä tekikin.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Olin katsomassa tuota KalPa - Jokerit peliä ja tosiaan Kim Hirschovits oli kuin varjojen mailla. Ei miehellä ainakaan tuossa matsissa mitään päällystakkia ollut joten ei se siitä ainakaan johdu. Vierellä Rita pelasi ihan pirteästi, mutta kun sentterillä ei ole pelihaluja niin vaikea siinä on laiturin mitään tehdä. Ylivoimalla Hirso yritti koko ajan aivan liian vaikeita syöttöjä, ei tainnut montaa kertaa laukoa itse. Tosin Hirson puolustukseksi on sanottava, että tuossa matsissa kaikki Jokeri-pelaajat olivat varsin haluttomia.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Aake kirjoitti:
Mikä homma tässä nyt on tämän Kim Hirsovitchin kanssa? Ensin viisi peliä kaksi pistettä per peli ja sen jälkeen kolme ottelua ihan täyttä löysää haisevaa paskaa. Joko mies on loukkaantunut, tai sitten meillä on käsissämme klassinen mielialapelaaja jota ehkä kiinnostaa, ehkä ei. Ellei tässä ole kyse loukkaantumisesta niin on viimeistään nyt ihan selvää että tällaisella ykkössentterillä ei mitään kärkisijoja kevään play-offseissa hätyytellä. Keväällä tarvitaan mihiä jotka ovat joka peliin valmiita, ei mitään mikaniemisiä jotka tekevät 2+2 yhdessä ottelussa ja ovat sitten pari viikkoa täydessä unessa.

Tietääkö joku mistä tässä on kyse?

Ei tarvitse olla huolissaan, kyllä vaisuihin peliotteisiin on syynsä. Ei ole 100% kunnossa.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Speedye kirjoitti:
Olin katsomassa tuota KalPa - Jokerit peliä ja tosiaan Kim Hirschovits oli kuin varjojen mailla. Ei miehellä ainakaan tuossa matsissa mitään päällystakkia ollut joten ei se siitä ainakaan johdu. Vierellä Rita pelasi ihan pirteästi, mutta kun sentterillä ei ole pelihaluja niin vaikea siinä on laiturin mitään tehdä. Ylivoimalla Hirso yritti koko ajan aivan liian vaikeita syöttöjä, ei tainnut montaa kertaa laukoa itse. Tosin Hirson puolustukseksi on sanottava, että tuossa matsissa kaikki Jokeri-pelaajat olivat varsin haluttomia.

Eipät tuo Hirson vaisuus paljon ketjukavereita haitannut Ässät -ottelussa. Kalpa -ottelu voidaan pistää koko joukkueen perseilyn piikkiin. Kyllähän tuo joukkue tietynlaista ykkössentteriä kaipaa. Pyydän anteeksi cobolilta ennen kautta tekemiäni ennustuksia.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Raibe kirjoitti:
Ei tarvitse olla huolissaan, kyllä vaisuihin peliotteisiin on syynsä. Ei ole 100% kunnossa.

Taas näitä "kyl mä tiiän, mut mä en kerro teille" -hessuja. Mistä näitä riittää? Kondekassakin kaikki on jo tryffeleitä, ettei voi sitä kaupunginosaa ainakaan syyttää.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
MC61 kirjoitti:
Taas näitä "kyl mä tiiän, mut mä en kerro teille" -hessuja. Mistä näitä riittää? Kondekassakin kaikki on jo tryffeleitä, ettei voi sitä kaupunginosaa ainakaan syyttää.

Meessä vittuun provoamasta, mulla niin kuin ei kellään muullaakan tietääkseni ole mitään velvollisuutta kertoa jokaista asiaa piirun tarkasti. Se on kuule ihan lukijan vastuulla, mitä uskoo mitä ei.

Naurettavaa tulla aina uhoamaan yllä olevan lainauksen muotoista paskaa, ei se ole mun ongelmani, jos sulle ei yllä oleva tieto riitä. Soita Sheddenille tai Virmaselle, jos sua noin kiinnostaa.
 

hyder

Jäsen
MC61 kirjoitti:
Taas näitä "kyl mä tiiän, mut mä en kerro teille" -hessuja. Mistä näitä riittää? Kondekassakin kaikki on jo tryffeleitä, ettei voi sitä kaupunginosaa ainakaan syyttää.
Jep jep. Muutenkin kuulostaa tosi hyvältä jos pelataan "ei 100% kunnossa". Oli syy sitten mikä tahansa niin kyllähän tää vaan vahvistaa sitä, että me tarvitaan vahvistusta tonne keshyök osastolle. Siitä voi isommat kirjoitella toisessa ketjussa, mulla ei ole siihen tarpeeksi muka tietoa.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Huvittavaa tämä asenne, jossa vaaditaan, että pitää saada suurinpiirtein tietää lähteen kengännumero, rinnanympärys ja tiedon toimittamisaika. Jos ei saa tietää kaikkea, niin tekeekö se tiedosta heti epäkurantin? Näköjään.

Kyllähän me se centteri tarvitaan, mutta onko tuolla nyt niin suurta asiayhteyttä Hirschovitsiin. Hirso pelailee paikallaan ja tarve on olemassa pelaa herra sitten hyvin tai huonosti.
 

hyder

Jäsen
Raibe kirjoitti:
Kyllähän me se centteri tarvitaan, mutta onko tuolla nyt niin suurta asiayhteyttä Hirschovitsiin. Hirso pelailee paikallaan ja tarve on olemassa pelaa herra sitten hyvin tai huonosti.
Jep jep. Ei tää nyt nyt niin vakavaa ole, ainakaan omasta puolestani. Virtuaalisesti on vaan niin vaikee välittää niitä todellisia fiiliksiä ruudulle. Hirso pelailee ja tosi hyvä jos syytä huoleen ei ole. Olen vain kiitollinen jos joillakin on edes snadi haju asioiden tilasta. Kiitos siitä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
wezq kirjoitti:
Päivän Iltasanomissa jälleen lisätietoa Hirson siirrosta. Näyttää siltä että ifk:n johdolla on joku pakkomielle puhua paskaa, ja yrittää saada sillä kannattajansa tyytyväisiksi. Myös Petteri Lehto kumoaa tiedot että ifk olisi edes tarjonnut Hirsolle sopimusta, koska ifk tiesi ettei mies suostuisi siihen kuitenkaan.

Helsingistä kuultuna on IFK:n johto ollut asiassa "vaikuttavana" osapuolena viime kaudella ja Hirso on tästä vetäissyt omat johtopäätöksensä. Pitääkö tämä paikkansa? Sen tietää vain pelaaja itse ja vahvamies Moberg.

Siitä olen samaa mieltä (kuin moni muukin), että maalit, jotka Kimi on tehnyt tällä kaudella, ovat olleet ns. "tuuri"-maaleja. Pakin luistimesta ja kakkosaallosta paikalletuloja. Kaikki tosin lasketaan.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Mikä helvetti Kimiä vaivaa?

Onko mies ollut täysin pimennossa myös tänään? Onko mies niin tiukasti puolustuksen pihdeissä, että ei saa tilaa kentällä.
 
Viimeksi muokattu:

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lorvi kirjoitti:
Mikä helvetti Kimiä vaivaa?
Alkaa palata sille normaalille Hifk-tasolleen.
Olihan se odotettavissakin.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Metukka kirjoitti:
Alkaa palata sille normaalille Hifk-tasolleen.
Olihan se odotettavissakin.

Jep. Aika tyytyväisiä täällä ainakin ollaan, että Kimi alkaa vihdoinkin muistuttamaan sitä Kimiä jota me HIFK:ssa tuimme vuosikausia.

Sanokaa vain katkeraksi, mutta olen todella iloinen, että normaalitaso on palautunut.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lorvi kirjoitti:
Mikä helvetti Kimiä vaivaa?

Onko mies ollut täysin pimennossa myös tänään? Onko mies niin tiukasti puolustuksen pihdeissä, että ei saa tilaa kentällä.

Pelaa tasollaan ja suunta on vain alaspäin. Ei yllätä, mutta eipä juuri haittaakaan :)
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Hirsovitch oli tänään taas niin paska mitä luistimet jalassa voi ihminen olla. Ei riitä että sössitään ylivoimilla ja hyökkäyspäässä, vaan löysäillään ja veltostellaan myös omassa päässä. Jos tämä meno jatkuu niin alkaa kohta miestä pelottamaan sekä IFK:n että Jokerifanien keskuudessa.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ettei vaan liika hehkutus julkisuudessa olisi noussut Kimillä päähän?Eipä taida olla Jokereiden ykkössentteri?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Metukka kirjoitti:
Alkaa Hirso palata sille normaalille Hifk-tasolleen.
Olihan se odotettavissakin.

Yllättävänkin hyvä alku Hirsolta tällä kaudella. Tosin hänen 8:sta maalistaan 5 on ns. tekemällä tehty... 3:ssa maalissa hän on ollut ainoastaan paikalla.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän se kiekko polttaa Hirson lavassa tällä hetkellä. Aina kun saa syötön (vaikka YV:llä) niin hän ei saa sitä kunnolla itselleen, vaan joutuu vähän aikaa ottamaan aikaa siihen, että kiekko pysyy lavassa. Silloin vastustaja pääsee jo peittämään.

Mutta toivottavasti Raiben ja cobolin puheisiin on luottaminen, että ei ole 100% kunnossa.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
yki kirjoitti:
Mutta toivottavasti Raiben ja cobolin puheisiin on luottaminen, että ei ole 100% kunnossa.

Sen tiedän, että ei ole ainakaan ollut 100% kunnossa, silloin kun asiasta ensimmäisen kerran sanoin. Mutta en tiedä, mikä tilanne on tällä hetkellä. Alkaa jo itseänikän huolestuttamaan, koska tehoja ei tule vaikka paikkojakin on.

Tosin aiemmin saamani tiedot pitävät täysin kutinsa, niin voi olla hyvinkin todennäköistä, että mies on edelleen, sanotaan nyt vaikka "vaiheessa".
 

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Raibe kirjoitti:
Tosin aiemmin saamani tiedot pitävät täysin kutinsa, niin voi olla hyvinkin todennäköistä, että mies on edelleen, sanotaan nyt vaikka "vaiheessa".

Minun saamani tiedon mukaan taas mies on unessa ja hänen pitäisi istua penkin päässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös