Kim Hirschovits - floppi vai Aikamme Gladiaattori?

  • 158 835
  • 649
Tila
Viestiketju on suljettu.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hirson fanisivut

En tiedä kuka ylläpitää Hirson fanisivuja, mutta olin havaitsevani siellä hienoista "väritystä". Ohessa lainaus virallisilta fanisivuilta:

... "Kimi pelaa Helsingin IFK:n edustusjoukkueessa toista kauttaan; viime kauden kuumin tulokas SM-liigassa on vakiinnuttanut paikkansa Helsingin parhaimmassa ja Suomen värikkäimmässä joukkueessa! Värikäs jääkiekkopersoonamme on kerännyt mainetta ja kunniaa myös kansainvälisillä areenoilla mm. pelaamalla 20-vuotiaiden pronssia voittaneessa MM-joukkueessa vuonna 2002. Kimi Hirschovits noteerattiin myös saman vuoden NHL-draftissa, kun New York Rangers varasi idolimme riveihinsä kuudennella kierroksella varausnumerolla 194.

Kimin Virallisilla Fanisivuilla seuraamme suomalaisen kiekkolegendan uraa ja elämää fanin näkökulmasta. Päivitämme sivustollemme haastatteluita, kuvareportaaseja sekä kilpailuita. Lisäksi idolimme kirjoittaa itse säännöllisesti omalle palstalleen."...

Tää on aika mainio tapa kirjoittaa. Kun siitä pojasta puhutaan kiekkoLEGENDAna ja kuuminpana tulokkaana, joka pelaa Helsingin parhaimmassa joukkueessa, niin kirjoittajan täytyy olla kohtuullisen vahvojen taikalasien käyttäjä.

Pointsit kuitenkin siitä, että sivuilla puhutaankin suoraan "idolistamme" jota seurataan.

Tähän voisi kyllä sanoa että tziisus
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hirson fanisivut

Viestin lähetti bozik
En tiedä kuka ylläpitää Hirson fanisivuja, mutta olin havaitsevani siellä hienoista "väritystä". Ohessa lainaus virallisilta fanisivuilta:

... "Kimi pelaa Helsingin IFK:n edustusjoukkueessa toista kauttaan; viime kauden kuumin tulokas SM-liigassa on vakiinnuttanut paikkansa Helsingin parhaimmassa ja Suomen värikkäimmässä joukkueessa! Värikäs jääkiekkopersoonamme on kerännyt mainetta ja kunniaa myös kansainvälisillä areenoilla mm. pelaamalla 20-vuotiaiden pronssia voittaneessa MM-joukkueessa vuonna 2002. Kimi Hirschovits noteerattiin myös saman vuoden NHL-draftissa, kun New York Rangers varasi idolimme riveihinsä kuudennella kierroksella varausnumerolla 194.

Kimin Virallisilla Fanisivuilla seuraamme suomalaisen kiekkolegendan uraa ja elämää fanin näkökulmasta. Päivitämme sivustollemme haastatteluita, kuvareportaaseja sekä kilpailuita. Lisäksi idolimme kirjoittaa itse säännöllisesti omalle palstalleen."...

Tää on aika mainio tapa kirjoittaa. Kun siitä pojasta puhutaan kiekkoLEGENDAna ja kuuminpana tulokkaana, joka pelaa Helsingin parhaimmassa joukkueessa, niin kirjoittajan täytyy olla kohtuullisen vahvojen taikalasien käyttäjä.

Pointsit kuitenkin siitä, että sivuilla puhutaankin suoraan "idolistamme" jota seurataan.

Tähän voisi kyllä sanoa että tziisus

Nämähän ovat Cairnsin sivut. Ja jos et tuota pystynyt huumorilla lukemaan niin toivotan sinulle vain hauskaa jatkoa. C´moon. Sitäpaitsi suurin osa tekstistä on totta. Mies pelaa Helsingin parhaassa joukkueessa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jees, huumorillahan tuo oli otettava, ei siinä mitään. Huumoristahan se silloin on kyse, kun väkisinkin hymyillyttää. Kyllä mun silmiin ja maailmaan mahtuu kaikenlaisia sivuja ja itse asiassa sivujen toteutus on aika hyvä.

Lähinnä ihmettelinkin tuota mainintaa, jossa hänen sanotaan pelaavan Helsingin parhaimmassa joukkueessa. Koska kyse on kuitenkin "virallisista" sivuista, niin onhan niihin uskottava. Kaikkeen viralliseen on yleensäkin uskottava, etenkin netissä.

Mutta mutta, koska kyse on virallisista sivuista, kaikki noilla sivuilla mainittu on faktaa siinä mielessä, että niitä ei voi todistaa vääräksi. Tän parhaimman joukkueen suhteen uskallan melkein epäillä virallisia sivuja ja voisin jopa esittää todisteita. Viimeistään Ärrä cupin jälkeen tulee päivittämiselle tarvetta.

Legenda elää.... yksi joka korttelissa!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik

Mutta mutta, koska kyse on virallisista sivuista, kaikki noilla sivuilla mainittu on faktaa siinä mielessä, että niitä ei voi todistaa vääräksi. Tän parhaimman joukkueen suhteen uskallan melkein epäillä virallisia sivuja ja voisin jopa esittää todisteita. Viimeistään Ärrä cupin jälkeen tulee päivittämiselle tarvetta.

Lyödäänkö vetoa ärrä-cupista? Sen joukkue jokaa yltää pidemälle ei tee mitään, sen joukkue joka häviää joutuu viikon ajan pitämään allekirjoituksessaan tekstiä:

"HIFK/Jokerit on Suomen ja Helsingin ylivoimaisesti paras seura!"

EDIT: Häviäjä joutuu tottakai pitämään vastakkaisen joukkueen nimeä allekirjoituksessa. Jos sinä voitat pidän Jokerit-nimen, jos minä voitan pidät HIFK-nimen. Onko diili?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei onnistu diili tällä kertaa. Ainakaan näillä ehdoilla. Tällainen veto olisi nimittäin mulle aivan liian edullinen....

Ja sitten vissiin tarvitaan selitys.

En pääse tänä vuonna ulkomaankeikan vuosi Ärrä cupiin paikalle ja palailen vasta juuri ennen liigan alkua. Ulkomaan keikan vuoksi en pääse myöskään tänne kirjoittelemaan, joten mulle tuo ei merkitsisi mitään, vaikka pitäisin millaista "loppukaneettia" viikon.

Oon kuitenkin uhkapeluri luonteeltani, joten kaikki suuren panoksen vedot kiinnostaa. Tässä panos on niin suuri, että koettelee jo kestokykyä. Tehdäänkö niin, että veto mainitsemillasi ehdoilla, mutta hävinnyt pitää allekirjoitusta viikon alkaen ensimmäisestä paikallispelistä ja siis liigan alkamisesta ? Voin sitten palattuani ison veden takaa varovasti kurkata kuinka Ärrä cupissa on käynyt ja ryhtyä etsimään viestejäsi joissa vannot Jokerit ylivoimaisesti Helsingin ja Suomen parhaaksi seuraksi...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
HEI!! Ne ei oo MUN sivut, olen vain hämärä avustaja koska Kimikin tarvitsee oman gooninsa!!!
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
Ei onnistu diili tällä kertaa. Ainakaan näillä ehdoilla. Tällainen veto olisi nimittäin mulle aivan liian edullinen....

Ja sitten vissiin tarvitaan selitys.

En pääse tänä vuonna ulkomaankeikan vuosi Ärrä cupiin paikalle ja palailen vasta juuri ennen liigan alkua. Ulkomaan keikan vuoksi en pääse myöskään tänne kirjoittelemaan, joten mulle tuo ei merkitsisi mitään, vaikka pitäisin millaista "loppukaneettia" viikon.

Oon kuitenkin uhkapeluri luonteeltani, joten kaikki suuren panoksen vedot kiinnostaa. Tässä panos on niin suuri, että koettelee jo kestokykyä. Tehdäänkö niin, että veto mainitsemillasi ehdoilla, mutta hävinnyt pitää allekirjoitusta viikon alkaen ensimmäisestä paikallispelistä ja siis liigan alkamisesta ? Voin sitten palattuani ison veden takaa varovasti kurkata kuinka Ärrä cupissa on käynyt ja ryhtyä etsimään viestejäsi joissa vannot Jokerit ylivoimaisesti Helsingin ja Suomen parhaaksi seuraksi...

Okej, kiinni veti!
 

Mr Chimp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei niin jaksa fanittaa
Re: Hirson fanisivut

Viestin lähetti bozik
...olin havaitsevani siellä hienoista "väritystä"... Kimi pelaa Helsingin IFK:n edustusjoukkueessa toista kauttaan; viime kauden kuumin tulokas SM-liigassa on vakiinnuttanut paikkansa Helsingin parhaimmassa ja Suomen värikkäimmässä joukkueessa!...

Tää on aika mainio tapa kirjoittaa. Kun siitä pojasta puhutaan kiekkoLEGENDAna ja kuuminpana tulokkaana, joka pelaa Helsingin parhaimmassa joukkueessa, niin kirjoittajan täytyy olla kohtuullisen vahvojen taikalasien käyttäjä.

Pointsit kuitenkin siitä, että sivuilla puhutaankin suoraan "idolistamme" jota seurataan.

Tähän voisi kyllä sanoa että tziisus

Huhu kertoo, että kaverilla on 32-tuumaset punaset linssit päässä ja Kimin kuvilla vuorattuna kämpän seinät... Kaljunakin kyllä salonkikelpoisempi yksilö kuin iki-gooni-reportteri Cairns.
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Jude
Aikamme Gladiaattori on kutsuttu Calgaryssä pidettävälle neljä viikkoa kestävälle New York Rangersin prospectien leirille. Toivottavasti tämä leiri avaa sen kuuluisan ketsuppipullon ja Kimi takoo ensi kaudella vähintään 35 pistettä
.

Viime vuonna vastaavaan aikaan Toni Koivisto dominoi miten tahtoi Floridan prospectien leiriä ja monet itseni mukaan lukien odottivat Tonilta läpimurtoa ja komeaa kautta. Pelasi kuitenkin ns. normaalin kauden eikä harppausta vielä otettu.
 
Ylipitkät lainaukset ja chattivastaukset

Nyt loppuvat ylipitkät lainaukset ja chattimaiset vastaukset. Oheisena ote säännöistä:

"Ketjussa olevan, toisen kirjoittajan tekstin, lainaaminen on sallittua. Lainauksen pituudessa täytyy kuitenkin säilyttää kohtuus, eikä yhden rivin kommentti perään ole sallittua. Lisäksi lainauksen tekstin muuttaminen on ankarasti kielletty. Lainausta voi lyhentää halutessaan, mutta alkuperäisen ajatuksen tulee säilyä lyhennyksestä huolimatta."

Moderaattorit tulevat puuttumaan erittäin tiukasti tämän säännön rikkomiseen.


Moderaattorit
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Re: Hirson fanisivut

Viestin lähetti Hande78
Huhu kertoo, että kaverilla on 32-tuumaset punaset linssit päässä ja Kimin kuvilla vuorattuna kämpän seinät... Kaljunakin kyllä salonkikelpoisempi yksilö kuin iki-gooni-reportteri Cairns.

Mitä mitä mitä? Joko se ikä painaa vatsan lisäksi? Vai nuuskamälli huulessa?

On sääli, että Hande78:n harjoittamaa journalismia ei osata arvostaa oikealla tavalla. Ehkä Tuomo Ruudun joviaalit nettisivut hienoine Olympus digikuvineen ovat sitä, mitä valtavirta halajaa?
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Re: Re: Re: Hirson fanisivut

Viestin lähetti Cairns
Mitä mitä mitä? Joko se ikä painaa vatsan lisäksi? Vai nuuskamälli huulessa?

On sääli, että Hande78:n harjoittamaa journalismia ei osata arvostaa oikealla tavalla. Ehkä Tuomo Ruudun joviaalit nettisivut hienoine Olympus digikuvineen ovat sitä, mitä valtavirta halajaa?

Itse pidän Tuomon sivuista enemmän, kuin Kimin vastaavista..ja ei nimimerkki Cairnsin jututkaan kovinkaan korkealle nouse minun arvostustaulukossa.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Mä en nuoleskele digitaalimiehen p*lleja, kuten itä-helsinkiläiset wanna-be atleetit!!!

Sitäpaitsi, lisäys vielä aiempaan, kuinka moni muu pelaaja järjestää sivujensa kautta fanitapaamisia? Nih, Kimi ei leiju, vaikka niin aina huudankin...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kimin paluu

Niin, edustusjoukkueen paikoista käy kiivas taistelu koko ajan ja Kimi on vielä Kanadan puolella. Milloinkas olisi tarkoitus tulla sieltä takaisin, onko kellään tietoa?

Itse en ole Kimiä vielä tänä kesänä jäällä nähnyt, kiinnostaisi onko tapahtunut kehitystä esim. fyysisellä osastolla (kuten Viitaluomalla) tai muualla. Jos fyysisyyttä on tullut lisää, on Kimi verrattaen kokeneena pelaajana varmana taistelemassa ainakin nelosketjun paikasta. Jos ajatellaan, että Tuomo lähtee pois eikä ketään hankita tilalle, Kimin voisi istuttaa Järvisen ja Holman keskelle neloseen. Mahdollisuudet hyökkäyksiinkin olisivat olemassa ja karvaus olisi kunnossa. Infoa Kimistä, kiitos.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Kimin paluu

Viestin lähetti Thornton
Kimi Is Back!

Tämä on itseasiassa juuri niin kuin ajattelinkin. Siis että Kimi matkaa jengin mukana Venäjän reissulle. Onkohan tänään harkoissa? Muistaakseni viidestä eteenpäin oli merkitty sunnuntaiksi harkat HIFK:lle..
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Numerolla 40 IFK-faneja ilahduttanut Kim Hirschovits vaihtoi pelinumerokseen 4. Entisellä numerolla ei juuri pisteitä herunut ja taikauskoinen mutta lämminsydäminen idolimme löysi vian katseltuaan pelipaitaansa tovin.

Sitäpaitsi, se jätkä joka pelasi NHL:ssä sentterinä numerolla 4 viimeeksi, ei ole Kimiin verrattuna mitään.
 

Jindebyne

Jäsen
Sori nyt Cairns ja muut, mutta tyhmän miehen on pakko kysyä tyhmä kysymys...
Eli vaihtoiko Kimi viralliseksi numerokseen nelosen (4), vai onko tuo vaan harkkapeleissä ja vanha tuttu 40 palaa Kimin selkään Liiga-avauksessa?
 

Conda

Jäsen
nro 4

Asiallinen numero, jos nyt varmasti tieto on oikea. Uskon tosin tuon paikallisen "noutajan" (enkä tarkoita tässä yhteydessä koirarotua) olevan oikeassa. Kait Cairnsiin on uskominen näissä jutuissa?

Itse uskon Hirson nousevan tänä vuonna HIFK:n miehistöön - en tosin usko sensaatioon, mutta selkeään tason nostoon kumminkin. Resursseja on ja nyt uskon homman alkavan skulaamaan. Numerolla 4 ei voi edes epäonnistua?
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Cairns
Numerolla 40 IFK-faneja ilahduttanut Kim Hirschovits vaihtoi pelinumerokseen 4.

Niin, kyllähän tällaisten tulevien maailmanluokan tähtien kuuluu päästä kentälle ensimmäisten joukossa - ellei jopa ensimmäisenä.
"Kotijoukkue IFK tänään, hemma laget IFK idag, numero neljä nummer fyra Kim Hirschovits"

Nythän Kimi on joutunut palelemaan ja odottelemaan kentälle pääsyä siellä muiden kuolevaisten takana sijaluvulla 40. Ei ole ihmekään ettei pisteitä ole vielä tullut odotettuun tahtiin. No nythän tähän tulee sitten muutos!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Cairns
Sitäpaitsi, se jätkä joka pelasi NHL:ssä sentterinä numerolla 4 viimeeksi, ei ole Kimiin verrattuna mitään.

Nyt hieman muisti pätkii itselläni. Vincent Lecavalier pelaa nelosella, mutta oliko sentteri.. No väliäkö tuolla, nyt voisi Kimi laittaa verkot soikeeks.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Pärde
Nyt hieman muisti pätkii itselläni. Vincent Lecavalier pelaa nelosella, mutta oliko sentteri.. No väliäkö tuolla, nyt voisi Kimi laittaa verkot soikeeks.

Lecavalier on sentteri. Saas nähdä mitä numeronvaihdos sitten Hirschovitsille tuo...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Kimi pudotti hanskat ja kypärän ottelussa velivenäläisiä vastaan, mutta gooniuran alku siirtyi seeprapaitojen tullessa väliin. Miehen itsensä mukaan pieni kiekoton/hanskaton pelaaminen olisi tehnyt sielulle hyvää ;)
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kimi pudotti hanskat ja kypärän ottelussa velivenäläisiä vastaan, mutta gooniuran alku siirtyi seeprapaitojen tullessa väliin. Miehen itsensä mukaan pieni kiekoton/hanskaton pelaaminen olisi tehnyt sielulle hyvää ;)"

Jos kimi ei saa affenanmaalla matsia aikaa niin viimeistään sitten ärrässä Heleniusta vastaan. Jookos? ja tähän sitten niitä kuuluisia hymiöitä.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tormentori
[BJos kimi ei saa affenanmaalla matsia aikaa niin viimeistään sitten ärrässä Heleniusta vastaan. Jookos? ja tähän sitten niitä kuuluisia hymiöitä. [/B]

Milläs numerolla se naapurin Heluna sitten pelailee? Ettei vaan olisi etulyöntiasema...? [hjuumeliöitä]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös