Viestin lähetti red nec
Kyllä kimissä ainesta on, ottaa hieman aikaa aran kourissa
koulia äijästä todellinen roolipelaaja.Mutta ei vielä täytä missään nimessä ratkaisevan sentterin roolia.
Viestin lähetti Carlos
Itse asiassa uskon että Jone-Hirs-Turre päätyy meidän ensi kauden 2. ketjuksi, eikä ole siinä edes huono.
Viestin lähetti Svante
Voihan se olla, ettei muut ymmärrä Kimi "nappipasseja". :-)
Viestin lähetti Cairns
Armoitetulla koordinaatiokyvyllään tämä kaukaloiden tummatukkainen ritari on pussittanut palloja yhden toisensa perään suuremmalla osumaprosentilla kuin Ron Jeremy elokuvissaan.
Viestin lähetti Senior
Onnea matkaan Hirsolle tulevaan kauteen. _Nyt_ on aika rokata ja onnistua ilman selityksiä. Maalille!
Viestin lähetti JHag
Olen siis siirtynyt itse perustamistani Levokari- ja Spanhel- kannatusjoukoista Cairnsin Hirso-rykmenttiin.
Viestin lähetti Senior
Auts, tämä tietää huolia ainakin tauko-ohjelmiin.
Viestin lähetti Cairns
Odotan Kimiltä myös jäähyminuuttien kasvua, 24, 26, 56 on saldo tällä hetkellä...
Viestin lähetti JHag
Ja olen kyllä mukana niissä taukoväännöissä, mutta näkisin maalinedustalla mieluiten Vihkoa ja tulevan Magazinen kansikuvapojua Turoa.
Viestin lähetti Aurinkotuuli
Cairns-flipperin uskomaton ralli jatkuu. Harry Nyströmin jälkeen suurimman (tai mitättömimmän) IFK-flopin ihanneketju voisi jo loppua tai siirtyä SaiPa-sivujen riemuksi, kuten niin moni Hirso-Hiirulaista edeltävän pelaajan edesottamusten seuranta. Nilvis, Unski ja niin edelleen...
Cairns-flipperin uskomaton ralli jatkuu. Harry Nyströmin jälkeen suurimman (tai mitättömimmän) IFK-flopin ihanneketju voisi jo loppua tai siirtyä SaiPa-sivujen riemuksi, kuten niin moni Hirso-Hiirulaista edeltävän pelaajan edesottamusten seuranta. Nilvis, Unski ja niin edelleen...
Jokereita vastaan Hiiruschovits näytti, missä ovat kädet, jalat, body & tsemppis. Jollain muulla taholla. Normaalisuoritus (kiekko Kimille ja kaikki omaa päätyä kohti kiekonmenetyksen jälkeen) toi normaalituloksen 0 + 0 = 0. Odotamme mielenkiinnolla, voittaako Flip-Flop-Fly yhtään aloitusta HPK:ta vastaan.
Jokereita vastaan Hiiruschovits näytti, missä ovat kädet, jalat, body & tsemppis. Jollain muulla taholla. Normaalisuoritus (kiekko Kimille ja kaikki omaa päätyä kohti kiekonmenetyksen jälkeen) toi normaalituloksen 0 + 0 = 0. Odotamme mielenkiinnolla, voittaako Flip-Flop-Fly yhtään aloitusta HPK:ta vastaan.