Kim Hirschovits - floppi vai Aikamme Gladiaattori?

  • 158 345
  • 649
Tila
Viestiketju on suljettu.

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Käsittääkseni roolipelaajat majailevat sijoilla
3-4 ketju, tämähän on täysi arvaus.Ja mitä
tulee itse tapaukseen, kaikesta negatiivisyydestä
huolimatta, uskon kimissä olevan potentiaalia, jota kannattaa
jalostaa(onneksi on ara, joka osaa tämän homman)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti red nec
Kyllä kimissä ainesta on, ottaa hieman aikaa aran kourissa
koulia äijästä todellinen roolipelaaja.Mutta ei vielä täytä missään nimessä ratkaisevan sentterin roolia.

Uskon että ensi kaudella täyttää. Viime kaudella tuli jo pariin otteeseen äijämäinen väläytys, uskon että ensi kaudella jo monta enemmän. Itse asiassa uskon että Jone-Hirs-Turre päätyy meidän ensi kauden 2. ketjuksi, eikä ole siinä edes huono.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Carlos
Itse asiassa uskon että Jone-Hirs-Turre päätyy meidän ensi kauden 2. ketjuksi, eikä ole siinä edes huono.

Viime kauden play-offien jälkeen olen itse taipuvainen samoille linjoille. Tietty osa siitä uskosta on sitä perinteistä toiveajattelua, mutta runko ei. Tietty alkava kausi on arvoituksia täynnä erityisesti tässä kohtaa, mutta mikäli ollenkaan jatkavat samaa rataa kuin keväällä, hyvät ovat enteet.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
arkistoista löytyy...

Saimme lisää äänimateriaalia jotka näkevät nyt päivänvalon...

[HIFK-Ilves pleijarisarjasta...]

Raipe: Kimi, voitsää näyttää miten sää pistät noit lättyj?
Kimi: luulis sun jo oppineen... luuletsä että Viitakoski mihinkään ehtii jos avaat eteenpäin?
Raipe: etsää jäis pelin jälkeen mun kaa reenaamaan, tarttis päästä vielä mm-kisoihin nääs
Kimi: Emmää kylä jää, mut sää voit olla mun mailapoika jossää haluu
Raipe: meinaaksää?
----------------------------------------------------

Tinke: jos mää verän viälä jonku pystyy nii etkaisää käy mun kimppuu?
Kimi: Jos siel jotain tapahtuu siel tapellaan...
Tinke: älä poju rupee ny..
Kimi: tiätsä, sun polvet on kohta ku Tikillä jos sanon Jonelle pari sanaa...
Tinke: ...
----------------------------------------------------

Topper: hey, I am more handsome than you are
Kimi: yeah well, I was chosen as the cutest player in SM-liiga, how about that?
Topper: is it true what they say about you?
Kimi: what do they say about me?
Topper: you're the toughest of them all?
Kimi: try me.
Topper: no way man, I'm too scared.
-----------------------------------------------------

Enempää materiaalia ei ole valitettavasti tarjolla.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Cairns

Laita vaan lisää tota äänimateriaalia viime kaudelta, jos löydät arkistoista. Hyvä kuulla vähän taustoja noista myräköistä...:)
Kimi on kova luu!
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aikamme Gladiaattorin virheetön pelisilmä on toistaiseksi harjoitusottelussa alustanut HIFK:lle kolme maalia. Voin vain ihmetellä miten ammattipelaajat laukovat välillä Kimin nappipasseista ohi samalla tavalla kuin eräskin brittiläinen wannabe-jalkapalloilija hiljattain käydyissä kisoissa.

Brett Harkins on huhujen mukaan pyytänyt päästä "Kimi's Saucer Pass School" kursseille.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Svante
Voihan se olla, ettei muut ymmärrä Kimi "nappipasseja". :-)

Sitten muiden olisi syytä lopettaa kiekkoilu.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Aikamme Sensaatio eli Super-Kimi on harjoitellut jo entuudestaan täydellistä laukaustaan pelaamalla biljardia. Armoitetulla koordinaatiokyvyllään tämä kaukaloiden tummatukkainen ritari on pussittanut palloja yhden toisensa perään suuremmalla osumaprosentilla kuin Ron Jeremy elokuvissaan.

Kimi on myös opetellut lukemisen alkeita allekirjoittaneen lahjoittaman jääkiekkokirjan avulla. Ihminen voi kehittyä vielä 22-vuotiaanakin mikäli tahtoa löytyy...

Bäng bäng Hirschovits bäng bäng, maarianhamina raikaa!!!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Cairns
Armoitetulla koordinaatiokyvyllään tämä kaukaloiden tummatukkainen ritari on pussittanut palloja yhden toisensa perään suuremmalla osumaprosentilla kuin Ron Jeremy elokuvissaan.

Sanopas kaverille, että ottaa aluksi biljardipallon jääharkkoihin ja vetelee sillä, josko jyvä löytyisi. Josko sitä kiekkoa saisi ensi kaudella reppuunkin. Ja sano, ettei edes tarvitse Jeremyn tarkkuudella. Henry Saaren tarkkuudella pärjää liigassa jo pitkälle.

Onnea matkaan Hirsolle tulevaan kauteen. _Nyt_ on aika rokata ja onnistua ilman selityksiä. Maalille!

edit kirjain
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior
Onnea matkaan Hirsolle tulevaan kauteen. _Nyt_ on aika rokata ja onnistua ilman selityksiä. Maalille!

Tuleva kausi on Hirson, mä vaan jotenkin tiedän sen. Ja siksi lähdin niihin vedonlyönteihinkin. Olen siis siirtynyt itse perustamistani Levokari- ja Spanhel- kannatusjoukoista Cairnsin Hirso-rykmenttiin. Siitä yksinkertaisesta syystä, että viime kevään pleijareissa tapahtui ryhdistäytyminen juuri oikeassa paikassa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Olen siis siirtynyt itse perustamistani Levokari- ja Spanhel- kannatusjoukoista Cairnsin Hirso-rykmenttiin.

Auts, tämä tietää huolia ainakin tauko-ohjelmiin. Saat muuten olla varma, että jos ei rokkaa, änkeän monasti viereesi peliä katsomaan ja teen ääneen Sulle tiettäväksi Hirson liikeradat (laita-kulma-maalintaus-kulma jne) ja tekemättömyydet. Ellet sitten ole Kauko Viisas ja tiedä liigassa jo tehdyn päätöksen siirtymisestä futisveskoihin, jotta Hirsokin osuisi. Ovela jannu.

Ei vaines, kyllä minäkin uskon Hirson ketjuun alkavalla kaudella. Muuta vaihtoehtoa kun ei ole. Viime kauden pleijarit valoivat uskoa orastaviin läpilyönteihin. Mahdollisuuksien puutteesta ei ainakaan voi syyttää.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti Senior
Auts, tämä tietää huolia ainakin tauko-ohjelmiin.

Ehkä tulevan kauden aikana se ei ole JHag jonka kanssa otan erää, vaan hillitty ja tyylikäs herrasmies Senior... varo sanojasi...

Odotan Kimiltä myös jäähyminuuttien kasvua, 24, 26, 56 on saldo tällä hetkellä...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Cairns
Odotan Kimiltä myös jäähyminuuttien kasvua, 24, 26, 56 on saldo tällä hetkellä...

Toi sovitaan itse Hidalgon kanssa hoidettavaksi kolminumeroiseksi tietenkin! Ja olen kyllä mukana niissä taukoväännöissä, mutta näkisin maalinedustalla mieluiten Vihkoa ja tulevan Magazinen kansikuvapojua Turoa. Hirso vain jakaa superovelia passejaan, osallistuu ryhdikkäästi puolustustyöhön korjaten samalla PIMmejään. Ja loppu on silkkaa maa-maa-maata ja legendaa....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Ja olen kyllä mukana niissä taukoväännöissä, mutta näkisin maalinedustalla mieluiten Vihkoa ja tulevan Magazinen kansikuvapojua Turoa.

Sama se mulle on kuka niistä menee, kunhan joku menee, ja menee kanssa. Itsehän nimesin siinä vedossa Hirson kakkosprospektiksi nostamaan pistesaldoaan yli kymmenellä.

Cairns: etsä mulle pysty. Mä lahjon Sut hodareilla (mukana rouhittua sipulia) ja kehun Sun tyttöystäviä kauniiksi ja Sua särmikkääksi ja naismaailmassa varsin haluttavaksi jannuksi, niin Sä punastut ja laitat kädet taskuun.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Floppiketjua flipperissä

Cairns-flipperin uskomaton ralli jatkuu. Harry Nyströmin jälkeen suurimman (tai mitättömimmän) IFK-flopin ihanneketju voisi jo loppua tai siirtyä SaiPa-sivujen riemuksi, kuten niin moni Hirso-Hiirulaista edeltävän pelaajan edesottamusten seuranta. Nilvis, Unski ja niin edelleen...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Re: Floppiketjua flipperissä

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Cairns-flipperin uskomaton ralli jatkuu. Harry Nyströmin jälkeen suurimman (tai mitättömimmän) IFK-flopin ihanneketju voisi jo loppua tai siirtyä SaiPa-sivujen riemuksi, kuten niin moni Hirso-Hiirulaista edeltävän pelaajan edesottamusten seuranta. Nilvis, Unski ja niin edelleen...

Syö pullaa.
 
Viestin lähetti Aurinkotuuli
Cairns-flipperin uskomaton ralli jatkuu. Harry Nyströmin jälkeen suurimman (tai mitättömimmän) IFK-flopin ihanneketju voisi jo loppua tai siirtyä SaiPa-sivujen riemuksi, kuten niin moni Hirso-Hiirulaista edeltävän pelaajan edesottamusten seuranta. Nilvis, Unski ja niin edelleen...

Mitäköhän sullakin on kaikkia HIFK:n pelaajia ja organisaatiota ja koko joukkuetta vastaan? Sä voit painua vaikka Ilmalaan.

Kimi on kausi kaudelta, peli peliltä pelannut parempaa peliä. On tällä hetkellä taidoiltaan HIFK:n kakkossentteri. Tai vähintäänkin tasoissa Häppölän kanssa. Marskissa Hirso pelasi kypsintä peliä, jota olen häneltä nähnyt, jos viime kauden pleijareita ei lasketa mukaan. Omaa hyvän laukauksen, hyvän pelisilmän, osaa pelata kovaa, taklata ja osaa myös ärsyttää vastustajia. Potentiaalinen 30p:n rikkoja ensi kaudella.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
flipperitulos:

Käsitykseni mukaan Kim Hirschovits johtaa IFK:n harjoituskauden pistepörssiä <3
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Lupaava alku: 0 + 0 = 0

Jokereita vastaan Hiiruschovits näytti, missä ovat kädet, jalat, body & tsemppis. Jollain muulla taholla. Normaalisuoritus (kiekko Kimille ja kaikki omaa päätyä kohti kiekonmenetyksen jälkeen) toi normaalituloksen 0 + 0 = 0. Odotamme mielenkiinnolla, voittaako Flip-Flop-Fly yhtään aloitusta HPK:ta vastaan.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Lupaava alku: 0 + 0 = 0

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Jokereita vastaan Hiiruschovits näytti, missä ovat kädet, jalat, body & tsemppis. Jollain muulla taholla. Normaalisuoritus (kiekko Kimille ja kaikki omaa päätyä kohti kiekonmenetyksen jälkeen) toi normaalituloksen 0 + 0 = 0. Odotamme mielenkiinnolla, voittaako Flip-Flop-Fly yhtään aloitusta HPK:ta vastaan.

Hirso oli tosiaan avausmatsissa valtava pettymys ja Jonen ohella kentän huonoimpia. Turha kuitenkaan tuomita yhden pelin takia ja viime kevään näyttöjen perusteella parempaa on luvassa. Tänään ainakin odotan ketjulta kovaa panosta, kun toisessa laidassa hyvässä vedossa oleva Luttinen ja takana peliä rakentamassa ja hyökkäyksiä tukemassa Marek.
 

Mr Chimp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei niin jaksa fanittaa
Re: Lupaava alku: 0 + 0 = 0

Viestin lähetti Aurinkotuuli
Jokereita vastaan Hiiruschovits näytti, missä ovat kädet, jalat, body & tsemppis. Jollain muulla taholla. Normaalisuoritus (kiekko Kimille ja kaikki omaa päätyä kohti kiekonmenetyksen jälkeen) toi normaalituloksen 0 + 0 = 0. Odotamme mielenkiinnolla, voittaako Flip-Flop-Fly yhtään aloitusta HPK:ta vastaan.

Herran jestas kun sitä ollaan kärsivällisiä. Kokonaista yksi peli takana. Odotitko 5+5=10 saldoja? Taitaa teikäläisen CM 4:ssa vaihtua pelaajat suhteellisen tiuhaan?
 

rjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kimi oli huono HPK-matsissa.Muutenkin olen huolissani HIFK:n pelistä. Ei luistelua,jätkät seisoskelee ja yks venttaa kiekon kanssa et tulisko apuja.Ei tullut.Vastuuta siirrellään eikä lauota. Kultanen syöttelee vastustajan lapaan-taas. HPK oli fyysisesti parempi- Erittäin huolestuttavaa. Ruutun veljekset kehiin ja äkkiä!
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mestikseen, suoraa tietä Mestikseen. Aivan paska tänään, pilasi kakkosylivoiman olemalla jäällä. Tuomo jahka palaa, Kimin tilalle. Sori Cairns, oli joo hyvä syöttö ja varmaan ihan kiva puolustuksessa. Ei riitä.
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ei ei ei, päästäkää mies pois. Ei pitäisi mahtua meidän jengiin. Kolme kautta on katsottu sen surffailua, eikö teille mikään riitä?

Äijällä ei ole mitään annettavaa tällä tasolla. Kun saa kiekon niin ehkä luistelee pitkin punaviivaa ja sitten heittää toivotaantoivotaan lätyn. Ei mitään rytmin vaihdoksia, ei rohkeaa haastamista, ei vahvaa maalille ajoa, ei mitään hyötyä kiekollisena. Jäätyy täysin kun pitäisi tehdä nopeita ratkaisuja. Tämä mies on meidän 'kakkos' sentteri.

Tämä purkautui nyt yhteen kaveriin, räikeimpään epäonnistujaan tosin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös