Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin...

• 2 981
  • 47

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minä en usko joulupukkiin, joten pistän tämän asian täysin scifi-pohjalta:

Voisitsä pukki järkätä loppukaudeks Hifkiin Karalahden (selvänä), J.Kultasen ja J.Ruudun? Äläkä anna Vopatin olla kauan kipeenä - ja vedä Alpoa turpaan jos se saamarin teatterimoguli yrittää duunata Vopatin siirtolistalle. Voisitsä noi duunata?

Sit jos sulla varastossa on vielä yks ylimääräinen nuori ja reipas maksa, niin mä voisin haluta sen itselleni. Sen avulla kestäisi eräitä johtokunnan kokouksia jatkossa hieman paremmin.

Ei mulla muuta. Siis tänään. Huominen on eri asia.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
- Valkean puuterilumijoulun
- Rauhallista oleskelua
- Jouluruokia, punaviiniä ja hyviä sikareita.
- Villasukat

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Vaikken mä ole kiltti ollutkaan vaan laiska p**** koko vuoden niin kuitenkin mua sais niinku lahjoa:

1. Lottovoitto
2. Nainen 19-21v. 168cm pitkä, urheilullinen vartalo, täydellisen kokoiset rinnat, äärettömän kaunis kasvoiltaan, blondi. Vaatetuksena pienet punaiset alusvaatteet tonttulakilla. Luonteeltaan sopivan halukas kotikissa.
2. Tietokoneeseen uusi huipputehokas keskusyksikkö
4. Beevorin Stalingrad
4. Master of Orion 3, Championship manager 4

Etenethän listan mukaan, kiitos ja hyvää joulua ja työniloa sinulle pukkiseni.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rakas(?) Joulupukki...

...minun lahjatoiveeni eivät ole kovinkaan suuria tai kalliita (ainakaan ihan kaikki). Mutta tässä minun toiveitani:

-lisää Teema-sarjan astioita, mieluiten sinisenä ja eritoten tahtoisin matalia ruokalautasia, halkaisijaltaan 23 cm.

-joku kiva yöpuku, siis sellainen missä on housut pitkillä lahkeilla ja pikkuinen t-paita, vaikkapa Ressu-logolla

-sellaiset kivat, lämpimät tohvelit, millä olisi mukava köpötellä kämpän muovimatolla.

-jonkun hyvän cd:n

-hyväntuoksuisen hajuveden

-pyykinpesukoneen, sillä käsin pyykkääminen ei kuulu suosikkeihini :)

-pari seteliä olisi myös kiva saada

-villasukat tai lapaset

ja viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä:

-sellainen ihana ja mukava, ehkä vähän kakaramaisuuttakin omaava miehenalku, kyllä sinä tiedät(kö?) millaisen minä haluaisin :)

Ja lopuksi toivoisin, että tänä jouluna mahdollisimman moni meistä saisi viettää mukavan ja rauhallisen joulun ilman riitoja tms.

EDIT:
Tahtoisin vielä kannettavan CD-soittimen ja uunivuoan (siis uunivuoka voi olla ihan semmonen perusmalli, ei tarvi olla kannettava).

-Chip

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Rakas Joulupukki...

Toivon Sinulta muutamaa perin vaatimatonta lahjaa jouluksi:

-Beevor'in "Berliini 1945".

-DVD-soitin.

-Jättisuuri konvehtirasia.

Tässäpä kaikki, jos edes kolmasosan näistä toiveista toteutat niin olen enemmän kuin tyytyväinen.

vlad#16.

P.S. En ole ollut kovinkaan kiltti tänä vuonna.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Rakas Joulupukki...

Viestin lähetti vlad
P.S. En ole ollut kovinkaan kiltti tänä vuonna.

Minulle ei tarvitse antaa mitään tänä vuonna, sillä olen kuluvana vuonna osoittanut poikkeuksellista lahjakkuutta kaikenlaisissa hävyttömissä tempauksissa.

No hitto, viskipullohan tietysti olisi...

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pukki voisi tuoda....

Vaikka uudet luistemet, kun vanhat teloo meikäläisen jalat ihan totaalisesti.

Uuden tyttöystävänkin voisi pistää aika korkeelle listassa.
Ei kai tässä muuta, rahaa tietenkin.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Rakas Joulupukki. En enää ole niin varma aitoudestasi, että onko siellä joku siellä jossain Korvatunturilla, mutta aion silti toivoa sinulta vaatimattomasti seuraavia asioita:

-Elävä pakettikin olisi ihan kiva, jos sieltä löytyisi mahdollisesti sellainen näpsäkkä naisen alku

Terveisin kiltti poika täältä Porista.
Arvoisa "kiltti poika täältä Porista".
Pukki haluaisi lisätietoa, kuinka näpsäkkä ja kuinka naisen alku olisi Porin pojan mieleen. Tarkoitatko toista astetta suorittavaa, vai mennäänkö aidan pimeämmälle puolen...

nimim. joulupukin naisasiavastaava.

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pukki!

Niin, Pukille ei ole kyllä vuosiin ollut kovin hääviä lahjalistaa tarjota. Olen nääs aika heikko keksimään mitään settejä. Mutta toivotaan toivotaan.

- Kamera olis jees, mielellään digisemmonen. Olen kyllästynyt filmien kanssa pelleilemään.

- Nauhuri jolle nauhoitella jorinoita. Käteväksi havaittu ja tarpeelliseksi koettu.

- Tähtien sodan toinen episodi, videolla, kun en DVD-vehkeitä omista vielä.

- Lisättäköön sitten DVD-vehjekkin, tosin aika epärealistista tällaista Pukilta haaveilla (:

- Uusi puolustaja. Rafalskin jalat, Heinon kädet, Tuulolan pää sekä Nykoppin ruho.

Vaicci#63

Jäsen
Lahjatoiveeni kuuluvat näin:

Kiltti joulupukki...

-Vie punaisella kädelläsi Hjallis konkurssiin
-Potki punaisella jalallasi Hjallis ulos Liigasta
-Opeta punaisella suullasi Hjallikselle suomen kieltä

Näettekös, en ole sellainen kaveri joka ei ajattele muita...

No, sitten niihin omiin:

-Digikamera
-Uusi kännykkä
- Viisasten juomia
-DVD-leffoja, S-T Episode 2 ja uusin Bondi , vaikka sitten vähän myöhäisenä lahjana

Saipalle:
-kaarnalle älliä päähän potkia Citrus ulos ja ostaa kova kanukki
-Skrikolle junarata
-Järvenpäälle hieno, maireahko silinterihattu ja pullo viskiä
-Machuldalle nyrkkiraudat käteen ensi vuoden pelejä silmällä katsoen
-Pursiaiselle parturiaika

...

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Hmmh...sitähän häkeltyy tällaisen valinnanvapauden edessä.

- No ainakin uusi salibandymaila olisi tarpeen (Nurmijärviliigan kakkosdivarin sarjajumbon kolmosketjun sentterille tietysti tuotekehittelyn uusinta uutta, tai no, kunhan siinä on lapa ja varsi)
- Uusi kannettava cd-soitin (helpottaa muuten kummasti pitkiä koulu yms. -matkoja, kun voi samalla chillailla skittasoolojen maailmassa)
- Jonkinlaista rokkenrollia cd-formaatissa
- Sitten tämä yleisin, eli joku mukava tyttö pyörimään tohon ympärille (ilmeisesti niitä voi ostaa Stockan hulluilta päiviltä?)
- Kunhan sitten vaan oma ja tuttavien terveys säilyisi ja kaikilla olisi mukava joulu, niin homma alkaisi olemaan paketissa.

Siinäpäs se.

No joo. Pakko se on myöntää. KJT sm-liigan keulille vielä Jokereita ryvettämään :).

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti bisnesman
Arvoisa "kiltti poika täältä Porista".
Pukki haluaisi lisätietoa, kuinka näpsäkkä ja kuinka naisen alku olisi Porin pojan mieleen. Tarkoitatko toista astetta suorittavaa, vai mennäänkö aidan pimeämmälle puolen...

nimim. joulupukin naisasiavastaava.

Hei Bisnespukki, eiku siis.. Joulupukki, vai Bisnesman. Kumpi se Joulupukki on? Hei kamoon, ei saa huijata. Oot sitten oikeasti se Joulupukki? Eiku ootkin naisasiavastaava. Nasta homma?

No sanotaan näin, että ikähaitari voisi olla alarajana pistetään 17 tai 18. Kun itselläkin alkaa jo pikkuhiljaa tota ikää olla ns. liian paljon, niin ei voida ihan liian alas mennä - siis iän puolesta. Yläraja.. niin, se nyt voisi olla mikä vaan, kunhan tytöllä ei ole rullaattoria.

Niin ja sellanen taskuversio. Kai tiedät? Yhtä pieni kuin ne tontut siellä Silmätunturilla. Vai mikä sen paikka nimi oli? Polvitunturi. No joku sellanen. Niin eli sopivan pieni, muttei liian pieni, että löytää sieltä sohvan nurkasta tarvittaessa.

Ja kaikki Joulupukki on lähettänyt omat tontut tänne ikkunan taakse (extremeä -> toiseen kerrokseen) vakoilemaan ja kuulemaan, että millainen on muutenkin meikäläisen suosikkipaketti.

Elävää joulupakettia odottava,

Kiltti Poika Porista

edit. Entäs Pukin apulaisella itsellään, onko paketissa nainen bisnesmanille ja mies girlzillalle vai laitetaanko ne toistensa iloksi?

Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Hei Bisnespukki, eiku siis.. Joulupukki, vai Bisnesman. Kumpi se Joulupukki on? Hei kamoon, ei saa huijata. Oot sitten oikeasti se Joulupukki? Eiku ootkin naisasiavastaava. Nasta homma?

Olen ns. puolivakinainen jeesaaja.

Niin ja sellanen taskuversio. Kai tiedät? Yhtä pieni kuin ne tontut siellä Silmätunturilla. Vai mikä sen paikka nimi oli? Polvitunturi. No joku sellanen. Niin eli sopivan pieni, muttei liian pieni, että löytää sieltä sohvan nurkasta tarvittaessa.

Taskuveenus sinne osoitteeseen, laitetaanpa ylös. Haluatko aidon ihon tuntoisen vai hieman plastikkia sekaan?

edit. Entäs Pukin apulaisella itsellään, onko paketissa nainen bisnesmanille ja mies girlzillalle vai laitetaanko ne toistensa iloksi?

Kuhan ei laiteta toisinpäin. Kyllä pukki tietää mitä pukin pitää tietää. Apulainen ei kommentoi.

Tommy72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Hifk
Toivon etta siivooja, laittaa klooria useammin uima-altaseen. Ja toivon etta siivooja ei enaa ikina jata huomaamatta takkahuoneen likaisuutta

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Taskuveenus sinne osoitteeseen, laitetaanpa ylös. Haluatko aidon ihon tuntoisen vai hieman plastikkia sekaan?

Joo, elävä se nyt luonnollisesti pitää olla. Iho sellainen peruspaketti, mitä varastossa löytyy. Kai ihan basiccia löytyy? Ettei ole vielä mennyt liikaa kaupaksi? Tai siis pakettiin.

No niin no, eiköhän se voitaisi pitää aitona. Tai no, jos ihan vähän tarpeen tullen plastikkia. Huom, korostan sanaa tarpeen tullen. Eli mieluummin aitoa kamaa, mutta jos parhaat on pakattu jo, niin kelpaahan mulle sitten sellanen pieni muovipakettikin. Kirjaimellisesti pieni.

Niin ja kai Apulainen pistää sen sellaiseen pakettiin, että se saa ilmaa? Tarpeeksi ilmareikiä, että se tuon pitkän matkan Rovaniemeltä Poriin jaksaa pysyä hengissä. Vai onko näissä tapauksissa joku modernimpi lähetysmuoto?

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Joulupukki voisi tuoda Bonelle mahdollisesti seuraavia asioita:

- John Grisham: Kutsu-kirjan

- Suklaarasian tai pari

- Viskipullon

- CD/mp3-soittimen

- Pelisilmän kiekkopelejä varten ( taitaa olla liikaa vaadittu...)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Joo, elävä se nyt luonnollisesti pitää olla. Iho sellainen peruspaketti, mitä varastossa löytyy. Kai ihan basiccia löytyy? Ettei ole vielä mennyt liikaa kaupaksi? Tai siis pakettiin.

Pukilta taitaapi löytyä vaan tommosia dollypartonin näköisiä. Meneeköhän liian vanhaksi. Kuulemma on tehty tarkasti ihan jokapaikan osalta. Eli eipä mene sit änkäämiseksi. Mahtuu mahtuu..

No niin no, eiköhän se voitaisi pitää aitona. Tai no, jos ihan vähän tarpeen tullen plastikkia. Huom, korostan sanaa tarpeen tullen. Eli mieluummin aitoa kamaa, mutta jos parhaat on pakattu jo, niin kelpaahan mulle sitten sellanen pieni muovipakettikin. Kirjaimellisesti pieni.

Tästä kategoriasta pukki vetäisee hihastaan "rekkamiehen erikoisen". Se on spesiaalisettiä, menee hansikaslokeroon. Saat puhallella ihan omia mittoja huomioiden.

Niin ja kai Apulainen pistää sen sellaiseen pakettiin, että se saa ilmaa? Tarpeeksi ilmareikiä, että se tuon pitkän matkan Rovaniemeltä Poriin jaksaa pysyä hengissä. Vai onko näissä tapauksissa joku modernimpi lähetysmuoto?

Pukki tuo yleensä henkilökohtaisesti porojen kans. Yleensä näissä tapauksissa laitetaan suun eteen huivi, ihan vaan suojaamaan viimalta. Samanlainen laitetaan myös käsiin, eipä ole lahjalla viiman nussimat kourat.

Tai sit se hakee Porin aluetehtaalta sopivan. Mut silloin tingitään laadusta.

Vai olisiko jänskempää saada delanneena, ei pistäisi hanttiin?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Hei Joulupukki! Olen ollut kiltti ja tuhma sopivassa suhteessa (en kerro yksityiskohtaisemmin) joten mielestäni minulle kuuluisi seuraavat lahjat:
-Ilkka Remeksen uusin kirja
-Taistelutoverit DVD-setti
-Sellaiset siistit housut, jotka sopivat minulle
-Villasukat, joiden sisällä suklaapatukka. Ennen mummo aina antoi sellaiset minulle jouluna, mutta nyt hän ei enää voi.
-Kaksi puruluuta, jotka voin sitten joulupäivänä antaa vanhempieni koirille, jotta ne eivät purisi minua

Puolisoni on myös ollut kiltti ja tuhma sopivassa suhteessa (en kerro yksityiskohtaisemmin) joten mielestäni hänelle kuuluisi seuraavat lahjat:
-Hieno talvitakki
-parit hienot housut
-pari hienoa paitaa
-Kiinnostava ja ok-palkkainen työpaikka
-Voimia gradun saamiseksi loppuun.

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
Rakas Joulupukki...

Minä toivoisin seuraavaa...

- Kunnon dvd-soittimen (onnistuu myös siten että tuot minulle dvd-soittimen ja minä annan sinulle vaihdossa Ps2:sen)

- Uuden talvitakin ja kengät

- Pätevän fysioterapeutin joka nopeuttaa polveni kuntoutumista kolmella kuukaudella

- muutaman ylimääräisen opintoviikon

- ja lisäksi voisit nopeuttaa hieman CM 4 pelin ilmestymistä...

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pukilta taitaapi löytyä vaan tommosia dollypartonin näköisiä. Meneeköhän liian vanhaksi. Kuulemma on tehty tarkasti ihan jokapaikan osalta. Eli eipä mene sit änkäämiseksi. Mahtuu mahtuu..

Tjooh, jos tämä Dolly Partonin näköinen pakkaus on saman ikäinen kuin Dolly itse, niin siinä tapauksessa Kiltti Poika Porista sanoo kiitos ei. Tai jos onnistuisi pieni "muokkaus". Ne Dollyn erikoiset vaikkapa siirrettäisiin tarvittaessa (ei pakosti, jos muutenkin on ihan okei) toiseen pakkaukseen, joka sitten lähetettäisiin minulle.

Tästä kategoriasta pukki vetäisee hihastaan "rekkamiehen erikoisen". Se on spesiaalisettiä, menee hansikaslokeroon. Saat puhallella ihan omia mittoja huomioiden.

Hmm, no jos tälläinen tulee kaupan päälle, olettaen siksi, kun olen ollut tämän vuoden niin kiltisti, niin siinä tapauksessa pistä mukaan vaan!

Vai olisiko jänskempää saada delanneena, ei pistäisi hanttiin?

Ihan elävä kiitos. En ole sellainen.. no mikäs se nyt on. No kuitenkin se hieno termi "kuolleisiin sekaantuja". Toivottavasti elävät eivät ole menneet kaupaksi vielä, kun tuntuu siltä, että moni toivoo samanlaista pakettia kuin minä....

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Ihan elävä kiitos. En ole sellainen.. no mikäs se nyt on. No kuitenkin se hieno termi "kuolleisiin sekaantuja". Toivottavasti elävät eivät ole menneet kaupaksi vielä, kun tuntuu siltä, että moni toivoo samanlaista pakettia kuin minä....

Ai sää et ookkaa Nekrufiilistelijä :(
Pukilla on nyt sitten ihan vääränlaiset tiedot arnold-tontusta.
Apurillekkin se sanoi vain että "laitetaan joku raato sille, se ajakoot emännänvirkaa".

Pukki muuten itse diggailee noista dollymalleista, eli älä ihmettele, jos sun paketista puuttuu jotain, tai on tullut jotain lisää. Joulumuori kun on aloittanut jokajouluisen "lahjat annetaan vasta aattona"-kamppanjan. Voi olla pukilla aika tukalat oltavat aattoiltana, nytkin se jo zoomailee naispuolisen assarin persettä...

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Minä taas tahtoisin...

- Jääkiekon värityskirjan
- Paaljon lunta, muttei kuitenkaan liikaa
- Liput Iron Maidenin konserttiin
- Paaljon vaatteita

Saas nähdä mitä pukki tuo 22. päivän päästä =)

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rakas Joulupukki!

Tuo paljon maaleja Lukolle, sekä valmennuksellisia taitoja Ismolle.

Itselleni en mitään halua, kunhan vaan täytät nämä pienet toiveeni...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy