Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin...

• 2 982
  • 47

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
...kilon sadan euron seteleitä.

Ei vaiskaan, Stalingrad tai Berliini by Beevor riittää.

Tästä sulavasta alusta pääsemmekin sitten aiheeseen, eli mitä jatkoaikalaisten joululahjalistoissa lukee? Oikeita toiveita kehiin, rehellisyys maan perii. Toivottavasti.

Itse olen vihjaillut vaimolleni noista mainitsemistani kirjoista, sekä pyytänyt levittämään tietoa ainaisesta sukkapulastani. Samalla kieltäydyn vastaanottamasta yhtään suklaakonvehtirasiaa.

Eli melko vähäiset toiveet, kirja ja sukkia.

Mites teillä, tyypit?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti sampio
...kilon sadan euron seteleitä.

Ei vaiskaan, Stalingrad tai Berliini by Beevor riittää.

Tästä sulavasta alusta pääsemmekin sitten aiheeseen, eli mitä jatkoaikalaisten joululahjalistoissa lukee? Oikeita toiveita kehiin, rehellisyys maan perii. Toivottavasti.

Itse olen vihjaillut vaimolleni noista mainitsemistani kirjoista, sekä pyytänyt levittämään tietoa ainaisesta sukkapulastani. Samalla kieltäydyn vastaanottamasta yhtään suklaakonvehtirasiaa.

Eli melko vähäiset toiveet, kirja ja sukkia.

Mites teillä, tyypit?

Rakas joulu-ukko, minun puutelistani on seuraavanlainen:

* Tyttöystävä. Sellainen mukava, joka ei petä, jätä tai ole ilkeä. Mielellään vielä osaa siivota, laittaa ruokaa ja tiskata. Semmoinen ois jees.

* Uusi kämppä. Mieluiten pääkaupunkiseudulta. Hinnalla ei väliä, kuhan on kallis. Toivepaikkana Eira, Westend tai Haukilahti. Tärkeintä kuitenkin hyvät kulkuyhteydet IFK:n kotiluolaan!!

* Auto. Diggaisin Ferrarista, mut kun on talvi, joku jeeppi tai vastaava kelpaisi. Kitkarenkailla kiitos. Ja joo, sit kaupanpäälle vielä autonkuljettaja.

* Hullun pahvit. Tämmöiset tarvisin, saisi etuja ja saisi luistaa vastuista ihan miten huvittelee. Mä haluun semmoset, Ruuben Stillerillä ja Simo Frangenillakin o!

* Oma tv-kavava. Mä haluun oman telkkarikanavan. Tietty semmosen joka pyörii jokaisen ihmisen töllössä kokoajan. Ja mä siellä äänessä. Rakas pukki, anna edes tämä. Edes säälistä. Sit voin jäädä vaille noita muita. Saisin ajanmittaan ne kaikki!

Vallu Valpiokin kertoi, että tulot laskee, jos siirtyy telkkuhommista eduskuntaan. Näin siis sälli, joka asuu PUNAVUORESSA, pyörii telkkarissa kännissä, rykäisee mallia. Hullu tyyppi, mut tainu käydä intin. Siinä vasta mies! Ajokorttia ei vallulla taida olla, mut so not. Taksikin on jees. MÄ HALUUN WALLUKSI, rakas joulupukki.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pleikkariin tarvittais uusi ohjain. Fifa, NHL ja track & field ovat tuhonneet vanhat ohjaimet käyttökelvottomiksi.

Jokin perinteinen kiekkoaiheinen kirja olisi taas paikallaan.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivoisin sinulta, rakas Joulupukki, vaikkapa seuraavia asioita:

- Stereot. Ei niiden edes tarvitse olla isot, mutta kunhan nyt olisivat edes jonkun kokoiset. Lupaan yrittää myös käyttää niitä kiltisti, olla häiritsemättä naapureita jne...

Jos en kuitenkaan noin isoa lahjaa saa edes yhdistettynä synttäri-ja joululahjana, niin voisin toivoa seuraavia pienempiä juttuja:

- Epämääräinen pino cd-levyjä. Pinosta voisi löytyä ainakin seuraavia: Nightwish, CMX, Don Huonot, Apulanta... Noh, noistakin on mahdollista pari karsia.

- Jonkun kivan kirjan, esim. se Riku Kallioniemen ja Tommi Sovan kirjoittama teos olisi mukava lahja. Tai sitten se HIM:n "Synnin viemää".

- Kovakantisen, paksun vihkon. Edellinen tarinointi ja ajatusvihkoni alkaa olemaan lopussa, ja uudelle olisi tilausta.

Muuta ei sitten vielä ole mieleen tullut... Joku ihana pehmoinen yöpuku voisi tietysti olla vielä kiva kaivaa paketista. Eniten taidan kuitenkin toivoa, että joulu sujuisi rauhallisissa merkeissä niin täällä meillä kotona, kuin muillakin.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
- motivaatiota 24 kiloa
- osaamista 12,5 kiloa

Ja jos varastoissa on ylimääräisiä tenttituloksia(hyväksyttyjä) otan niitä vastaan ilomielin...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
1. Taru sormusten herrasta, 4 DVD:n boksi

2. Taistelutoverit-DVD

3. Berliini 1945-kirja

4. Pikku prinssi-kirja (hulvaton kirja)

5. The Complete Winnie-the-Pooh (tuo oli kaiketi kirjan nimi, Nalle Puh on hassu hahmo,vaikka kuinka nauraisitte siellä ruudun takana)

Nuo ovat niin sanotussa "virallisessa listassa" ja nimenomaan tuossa järjestyksessä.

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Dolby Surround viritinvahvistin
- Dolby Surround kaiuttimet
- uudet autostereot & skobet & subbari
- laajakuva televisio (tai videotykki)
- uus näytönohjain
- digikamera
- Nokia 6610

Tuossa noin ensialkuun. Noista oikeesti uskon saavani... en mitään. =)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
1. NHL-Sopimus (yksisuuntainen)
2. Jennifer Aniston, mielellään kotiin kannettuna ja alasti.
3. Kartano, jossa 15 wc:tä, 13 makuuhuonetta, 2 uima-allasta, 1 poreallas, autotalli jossa 15 huippukallista autoa.
4. 2000 korillista olutta.
5. Rahaa, noin miljoona euroa riittäisi.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
1. Uudet prätkahanskat. Mieluiten Held, kengurunahkaiset.
2. Van den Hul kaapelit kovaäänisiin.
3. Lahjakortti Kenneth's Mc Serviceen.
4. Pullo Sambucaa.
5. 357 Magnum.
6. Vip-kortti Sticky Fingersiin

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kiltti joulupukki, minä haluaisin...

Viestin lähetti sampio
Itse itseäni lainaten:

Juu. Oikeita toivomuksiahan nuo mullakin oli, tosin HIEMAN epärealistisia (ainakin osa).

Mutta kun ei ole oikein mitään, mitä pitäisi toivomalla toivoa. Kaiken voi ostaa kaupasta, tai jos ei, niin lienee liian kallis. Tai sitten se on sellaista, mitä ei rahalla saa. Ja sellaista ei viitti lahjaksi pyytää ;)

Eniten toivon kuitenkin sitä, että kaikkialla olisi oikein rauhallinen tunnelma. Ja että kukaan ei joutuisi pettymään.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulu on hyvä tekosyy kalliiden cd-boksien saamiseen, joihin ei välttämättä tuhlaisi omia rahojaan. Kuola valuen jo odottelen CCR:n kuuden cd:n boksia, johon on laitettu koko niiden tuotanto plus vielä esiasteiden Golliwogs ja Tom Fogerty & Blue Velvets tuotannot. (Olen oikeastaan varma tämän saamisesta, sillä tilasin sen itse netistä lahjan antajalle, kun tuon nimettömän boksin hankkiminen olisi voinut olla amatööriostajalle hankalaa...)

Sitten toivelistalla on vielä Futuraman ykköskauden DVD ja luultavasti myös jokavuotinen perinne Mitä Missä Milloin tulee.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä tässä tosissaan rupesin miettimään pari päivää sitten että mitä sitä toivoisi. Päädyin seuraaviin:

-Digikamera. Ei mikään huippu, vaan keskitason hyvä digikamera.

-Marimekon tuotteita (ihan mitä vaan sinäänsä, rakastan Marimekon väritystä, ja tietenkin tuotteiden hyvä laatu on plussaa)

-Burberryn kaulaliina ainakin. Kadotin entisen ja yhden vahingossa poltin.

-Gimmelin cd. Kyllä se nyt vaan pitää saada, sanokaa mitä sanotte.

Sitten näihin vähemmän maallisempiin toiveisiin...

-Että Jokerit pelaisivat vähän kovempaa, taklauksia ja tappeluita, tämä taitokiekko ei natsaa enää. Verta kentälle.

-Jokerifaneille enemmän HIFK-fanien meininkiä.

-Joku kiva poikaystävä voisi olla mukava. Entistä en enää kaipaa ja mielenkiintoisia ei näytä oikein löytyvän.

-Että jaksaisin olla oma aurinkoinen itseni nytkin, vaikka on pimeää ja masentavaa.

-Että elämän rakkaimmat ihmiset pysyisivät terveinä ja selviäisivät, vaikka tällä hetkellä siltä ei näytäkään.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
1. Vaatteita
2. Digitaalijärkkäri (dream on, Marko!)
3. MASH -sarja on DVD (season 1 ja 2)

- Visa/Diner rajattomalla luotolla
- Opintoviikkoja tuollaiset parisenkymmentä
- Pelicans sm-finaaliin

tak;)

Joukon pilapiirros aiheeseen liittyen

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti M@rko77

- Visa/Diner rajattomalla luotolla

tak;)
Ja sitten makselisit ostoksiasi muutaman vuoden...

Laitetaan sitten täältäkin pari epävirallista noiden sukkien ja kirjan lisäksi.

- 50 000 €:n lahjakortti paikalliseen Vehoon
- 3000 €:n lahjakortti Aleksi 13:sta
- Velaton kämppä järven läheisyydestä (5 mh, oh, th, k, rh, khh, s, poreallas, at, kolmen hehtaarin tontti, josta puolet metsää)
- 100 000 € tilille pahan päivän varalle

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Rakas joulupukki..

olisin tyytyväinen jos saisin :

-Fatpipe Godar 25 salibandy mailan

- extra gripin ja mustan Fatpipe Witz lavan.

nuo olisivat hyväksi, ei opiskelijalla ole varaa 100euroa urheiluun pistää, kun nestetasapainoa on viikonloppuisin pidettävä yllä. Nämä seuraavat olisivat vain plussaa :)

- Joku jalkapallon histroriaa käsittelevä kirja olisi mukava yllätys

- 'Lisäravinne' purkki (proteiineja45%,hiilihydraatteja45%,rasvoja 10%)

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti sampio
Ja sitten makselisit ostoksiasi muutaman vuoden...

Uuh..hyvä huomio..toivotaan lisäksi lottovoitto, että ois varaa maksaakin nuo heräteostokset..

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Re: Re: Kiltti joulupukki, minä haluaisin...

Viestin lähetti bisnesman
Rakas joulu-ukko, minun puutelistani on seuraavanlainen:

* Tyttöystävä. Sellainen mukava, joka ei petä, jätä tai ole ilkeä. Mielellään vielä osaa siivota, laittaa ruokaa ja tiskata. Semmoinen ois jees....

Törkeää, tollainenhan on ilmiselvää naisen ESINEELLISTÄMISTÄ, ja vieläpä mieheltä, joka yleensä osaa olla (kuulopuheiden mukaan) herrasmiesmäinen naisia kohtaan ja pyyntää kauniisti vrt. 'Antakaa edes säälistä'... ;-)

Niin ja jos mennään siihen mun lahjalistaan, joka koostuu luonnollisesti seuraavista (varsin realistisista) toiveista:

- ikuinen maailmanrauha

- ei luonnonkatastrofeja eikä mitään mullistuksia (no OK, voisihan toi IFK hiukan paremmin tuolla materiaalilla, ja ennenkaikkea tuolla valmentajalla pärjätä)

- sairauksien ja köyhyyksien katoaminen maan päältä

- Ja sallittakoon myös yksi hiukan epärealistinenkin; USA saisi seuraavaksi presidentin, jonka ÄO kohoaisi edes yli sadan.

Niin: ja itselleni voisi tosiaan toivoa niitä sukkia, kun niitä ei IKINÄ ole puhtaana silloin tarve on.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Niin ja jos mennään siihen mun lahjalistaan, joka koostuu luonnollisesti seuraavista (varsin realistisista) toiveista:

- ikuinen maailmanrauha

- ei luonnonkatastrofeja eikä mitään mullistuksia (no OK, voisihan toi IFK hiukan paremmin tuolla materiaalilla, ja ennenkaikkea tuolla valmentajalla pärjätä)

- sairauksien ja köyhyyksien katoaminen maan päältä

- Ja sallittakoon myös yksi hiukan epärealistinenkin; USA saisi seuraavaksi presidentin, jonka ÄO kohoaisi edes yli sadan."

Sanoisin kyllä että törkeää p...eennuolentaa....ruskea kieli, hyvä mieli.
Ettet vain liitä ko. viestin loppuun sellaista pienellä kirjoitettua "ja jos rakkaalle pukille jää aikaa niin itse voisin ottaa vielä:....."

Kuvitteletko tosiaan että joulupukki menee noin vanhanaikaiseen?

Ja tuo viimeinen toive, taidat pahasti yliarvioida joulupukin kyvyt ja toimintamahdollisuudet.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Kiltti joulupukki, minä haluaisin...

Viestin lähetti Prof. Puck
Törkeää, tollainenhan on ilmiselvää naisen ESINEELLISTÄMISTÄ, ja vieläpä mieheltä, joka yleensä osaa olla (kuulopuheiden mukaan) herrasmiesmäinen naisia kohtaan ja pyyntää kauniisti vrt. 'Antakaa edes säälistä'... ;-)

Lukekaa rivien välistä. Vaatimukset ei olleet kovin kummoiset, ekstrat sit vähän ehkä kovemmat, mut HUOM! ei ulkonäkövaatimuksia.

gz: sä toivot poikakaveria, mä tyttökaveria. Jouluna sen näkee, onko me oltu kilttejä, vai tuoko pukki meille risuja ja rukkasia ;)

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Lahjakortti johonki Vaatekauppaan

- Lahjakortti levykauppaan

- Joku kirja, mielellään lätkään liittyvä

- Karkkia

- Joku huikee tietokonepeli

Sitten vähän epärealistisempiä:

- DVD-soitin

- Uus polkupyörä (hyödyllinen tässä vaiheessa vuotta..)

- Rahaa semmoset 200€

- Hyvä välitodistus

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rakas Joulupukki. En enää ole niin varma aitoudestasi, että onko siellä joku siellä jossain Korvatunturilla, mutta aion silti toivoa sinulta vaatimattomasti seuraavia asioita:

• -CD-levyjä ihan simona (mm. Apulanta ja Gimmel (!!))

-Kai muutama eurokin tekisi poikaa...

-Uusi tehokkaampi tietokone (ok, ensi kesänä lähinnä ajattelin, mutta..)

-Parempaa koulumenestystä

-Elävä pakettikin olisi ihan kiva, jos sieltä löytyisi mahdollisesti sellainen näpsäkkä naisen alku

-Ja jotain muuta mukavaa ja yllättävää

Terveisin kiltti poika täältä Porista.

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
- Joku mukava neiti-ihminen olis kieltämättä ihan jees...
- Jonkun joka tekin mun päättötyön.
- Jonkun maksamaan mun ajokortin. (Vapaaehtosia?? :p)
- Dvd laite
- Lahjakortti elokuvamyymälään
- Vaatteita
- Kännykkä

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
- Talvitakki
- Pari paitaa
- Auton sisälämppäri
- Jotain muuta makeaa kuin suklaata
- Opiskelumotivaatiota
- Jotain mukavaa baarikaappiin (huom. vaikuttaa edelliseen laskevasti)

Pääasia kuitenkin, että perhe on ensimmäistä kertaa koolla kokonaisuudessaan jouluna sitten vuoden -96 ja että saa vetää mahan täyteen kinkkua ja glögiä. Niitä sitten sulatellaankin uuteen vuoteen asti jolloin vedetäänkin sitten taas napa pullolleen nakkeja, lihapullia, italian- ja perunasalaattia, sipsiä ja olutta.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Kiltti Joulupukki,

En pidä joulusta enkä muutenkaan ole vaativa. Olisitko niin kiltti, että toisit minulle jotain kivaa. Alla muutamia ehdotuksia:

- halkoja (mieluiten koivu) sellainen neljä mottia
- joku hyvä rakkausromaani
- yhden tietyn pelaajan kuva vain minulle omistettuna

Jos nämä ovat liikaa, niin saanko

- istua polvellasi, kun jaat lahjoja?
- saanko pussata poskeasi parran alta?
- saanko silittää Petterin nenää?

Jos lupaan olla oikein kiltisti päivät ennen joulua, niin

- annatko Ässille voittoja putkeen edes kolme?

Anteeksi, kiltti Pukki, että en pidä joulusta.

Terveisin,

Annuli

P.S. Punainen pukee sinua oikein hyvin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy