Kiltti joulupukki, minä haluaisin... osa II

• 4 096
  • 56

Aln

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hmm... rakas Joulupukki

Olen kuullut huhuja, että oot tuomas mulle digikameraa. Kiitos siitä jo etukäteen.

Toisena vaihtoehtona olis ollu Hopeanuoli DVD boxi ja Band of Brothers DVD boxi. Nekun vielä saisit jotenkin tuotua, niin olisin todella kiitollinen. Tuskin jaksat kantaa.

Muutamia arpoja, joista tulis pari tuhatta euroo.

Pikkasen karkkia, treenikausi parhaimmillaan niin ei tarvitse hirveesti tuoda, sellai että saan suun makeaksi.

Sukkia en tarvitse, mutta jos haluat viedä sukkakorin pohjalta huonot sukat pois, niin se kyllä käy.

Koko perheelle voisit ostaa digiboxin, se on jo aika varmaa, että tuot sen, niin kauan siitä on puhuttu.

Siskolleni voisit tuoda risuja ja mynthoneita ja kiittää viimevuoden huudoista, ja korvatulpat myös, että saan rauhassa kuunnella ensivuonna musiikkia.

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Joulupukki!

Voisitko järjestää jouluksi edes vähän pakkasta ja kunnon lumisadetta, että saisimme viettää valkoisen joulun. Todella harmaalta ja synkältä näyttää tällä hetkellä.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä minä pukilta mitään ihmeitä toivo. En oikein usko että olen ollut kilttikään, joten siihen tapaan... Liekö saan muuta kuin piiskaa? Noh, joltakulta kauniilta dominalta sellaista vaikka ottaisikin vähän... punaisiin pukeutuneelta tietty, joulun kunniaksi. ;) Oikeastaan melkein lahja kuin lahja kelpaa kyllä. On tavallaan jännittävämpää kun ei tiedä mitä saa ja puketin sisältö on yllätys. Eikös se ole lahjojen antamisen viehätys?

Oikeastaan ainoat lahjat mitä en niin kaipaa, on nuo suklaat sun muut herkut. Niitä nyt saa tahtoessaan muutenkin.

Memmu26

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiltti pukki, minä haluaisin Tapparan fanihuivin, Liza Marklundin uuden kirjan, yöpaidan ja Linkin Parkin cd:n (sen, jossa on se Numb -biisi)... :-)

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rakas Joulupukki

Olen ollut hyvin kiltti koko pitkän vuoden ja pyydän suopeasti suhtautumaan lahjatoivomuksiini:

- 4 kpl lasihyllyjä,
- lattialämmityskaapelia, sellaista uudenaikaista "verkkomattoa"
- 3 talvirengasta
- pipa, mielellään valkoinen
- Prahan matka tuossa kevään korvalla
- mustavalkoista nahkaa, keinonahka ei käy
- hauskoja kirjoja
- vihreätä hyväntuoksuista shampoota kampaamosta
- pullo Uralin Moccaa

Jos et voi tuoda kaikkia niin tuo edes Uralin Mocca

Terveisin koo

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Black & Gold (Who Dat Nation), WHUFC
Rakas Joulupukki!

Kiitos siitä Iron Maidenin keikkalipusta, jonka hommasit minulle jo etukäteen.

Sen lisäksi toivoisin vielä:

-Uudet luistimet
-King Diamondin kokoelma cd:n
-Valkeaa joulua
-Rahaa (sitä kun ei ole koskaan tarpeeksi..)
-Terveyttä

Terveisin, Leiska3.

Jufo lll

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Rakas Joulupukki, olen ollut kiltti, toivoisin...

-Jomman kumman Don Rosan kirjoista, Kadonneen kirjaston vartijat tai Roope Ankan elämä ja teot, itse en ole kumpaakaan mistään löytänyt josko sinulla olisi jompikumpi varastossasi
-Eppujen Reppu 2:sta ja Kotiteollisuuden Helvetistä itään cd:tä
-Joku hyvä DVD-elokuva

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos hyvä joulupukki käyt meillä, niin tuo Matti Yrjänä Joensuun uusin romaani ja Pelicanssille uusi ihan oikea jääkiekkovalmentaja!

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Arvoisa jouluinen pukki,
siitä huolimatta, että en ole ollut kiltti koko vuotta (vain hetkittäin), toivon saavani ainakin:

- vakkariduunin
- vinon pinon kantrimusaa
- pilkettä silmäkulmaan

Näillä pärjäisin jo aikas hyvin.

Kiitos.

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällästä tulen tässä joskus kirjoittamaan lapulle:

- DVD-soitin
- Metallican live-shitti dvd
- Liput Metallican keikalle
- Lahjakortti paikalliseen levykauppaan

Eiköhän tuossa ole ne mitä nyt haluaisi. Rahaa otetaan myös mielellään vastaan.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Paljon suklaata (Aattoiltana tekee kuitenkin mieli, eipähän tarvi itse ostaa)
-Sukkia ja kalsareita
-Seitsemän lavaa olutta. Tulee hauskempi Uusi vuosi.

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
- Aivot totaalisesti nollatuksi kaikesta turhasta
- 5 vuorokautta unta

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kiltti joolupukki.

Minä ja vaemo haluttassin tuo varastettu aeto takaasin. Ee muuten piästä kotio jouluksi, ei.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti fiftyeight
Kiltti joolupukki.

Minä ja vaemo haluttassin tuo varastettu aeto takaasin. Ee muuten piästä kotio jouluksi, ei.
Toivon teille samaa joululahjaa.

Annahan autostanne tuntomerkit, lupaan lyödä ja potkia lujaa (en sitä autoa), jos syyllisen jostakin löydän.
Nimim. Autovarkaat saunan taakse.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joulu lähestyy, mutta minulla ei siltikään meinaa olla erityisempiä toivomuksia. Tällä hetkellä pyydän joulupukilta lähinnä vain seuraavia:

- Lämmin yöpuku
- Ihan käytännön juttuja, puhdistusaineita jne
- Ehkä lahjakortti vaatekauppaan, esim. Vero Modaan
- Ehkä jokin cd, keksisi vielä, että mikä

Lisäksi olen kovasti mietiskellyt, että voisin itse ostaa itselleni lahjaksi jonkun aidon pelatun SaiPa-paidan... Saattaa vain olla, että tuon lahjan hankkiminen tulee venymään jonnekin kevääseen.

SaiPalle toivoisin kahta uutta pakkia. Tai edes yhtä. Ihan sama, onko passissa Suomen vai jonkun ulkomaan tunnukset, kunhan pelaajasta vain olisi johonkin.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Poison

SaiPalle toivoisin kahta uutta pakkia. Tai edes yhtä. Ihan sama, onko passissa Suomen vai jonkun ulkomaan tunnukset, kunhan pelaajasta vain olisi johonkin.

Ei se joulupukkikaan nyt ihan mahdottomiin taida pystyä, tai sitten se roudaa Niccen Kisapuistoon uudeksi "maskotiksi".

vlad#16.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti vlad
Ei se joulupukkikaan nyt ihan mahdottomiin taida pystyä, tai sitten se roudaa Niccen Kisapuistoon uudeksi "maskotiksi".

vlad#16.

...varsinkin, kun otamme huomioon, että tuoreimpien väitteiden mukaan koko j-pukkia ei olisikaan olemassa. Saipa on siis helisemässä, jos joulupukin varaan jättää nämä pelaajahankinnat....

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
Rakas juolupukki. Munulle riittää kun tuot...

...Läjäpäin
- pitkää pinnaa
- Itsevarmuutta
- Määrätietoisuutta
- Hyvää onnea
+ bonuslahjana 1kpl. tyttöystäviä

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Sellanen kohtuullinen digikamera olis kiva. Samoin pari ylimääräistä jaksamisparistoa kevään varalle niin itselleni kuin eräälle keskisuomalaiselle jääkiekkojoukkueelle.

Alatalon Matille voisin toivoa rohkeutta välillä vaihtaakin niitä ketjujen koostumuksia, jos kerran homma ei toimi.

mattihp

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigassa seurat ovat TPS ja Kärpät...
Kiltti Joulupukki, minä haluaisin seuravaat asiat joululahjaksi:

tyttökaverini pois amerikasta
mustia sukkia
bokseri-kalsareita
musta huppupaita
maailmanrauha

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti mattihp
Kiltti Joulupukki, minä haluaisin seuravaat asiat joululahjaksi:

tyttökaverini pois amerikasta
mustia sukkia
bokseri-kalsareita
musta huppupaita
maailmanrauha

Loistava lista: mustat sukat ennen maailmanrauhaa. Prioriteettijärjestys kohdallaan. Toisaalta; on paljon realistisempaa saada mustat sukat kuin maailmanrauha.

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Rakas joulupukki. Toisitko jo tänä vuonna sen autoradan, se olisi niin mukava. Joku mukava kirjakin olisi loistava lahja. Myös kivaa villapaitaa arvostaisin kovasti.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Parahin Mattihip

Valitettavasti emme pysty toteuttamaan ensimmäistä toivettasi, sillä tonttujemme saavuttua Ameriikkaan paljastui varsin ikävä tapaus. Tyttöystävälläsi on uusi mies. Mies on musta ja omaa varsin vaikuttavan kokoisen k....n, johon tyttösi on suorastaan hullaantunut. Tonttumme kuitenkin päättivät vielä kysäistä, että josko tyttösi kuitenkin haluaisi lähteä takaisin häntä kaipaavan pojan luo. Vastaus oli varsin tyrmistyttävä, " Ei mulla mitään poikakaveria ole Suomessa, suck this (osoittaa mustaa miestä) if you don't I will"

Hyvää ja rauhallista Joulua

T: Joulupukki

mattihp

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-liigassa seurat ovat TPS ja Kärpät...
Viestin lähetti tombraider
Parahin Mattihip

Valitettavasti emme pysty toteuttamaan ensimmäistä toivettasi, sillä tonttujemme saavuttua Ameriikkaan paljastui varsin ikävä tapaus. Tyttöystävälläsi on uusi mies. Mies on musta ja omaa varsin vaikuttavan kokoisen k....n, johon tyttösi on suorastaan hullaantunut. Tonttumme kuitenkin päättivät vielä kysäistä, että josko tyttösi kuitenkin haluaisi lähteä takaisin häntä kaipaavan pojan luo. Vastaus oli varsin tyrmistyttävä, " Ei mulla mitään poikakaveria ole Suomessa, suck this (osoittaa mustaa miestä) if you don't I will"

Hyvää ja rauhallista Joulua

T: Joulupukki

Well... Yhdessä asiassa olit oikeassa. Ei hänellä ole poikakaveria suomessa :P Asun ruotsissa...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy