Kilpailuvietti

  • 5 199
  • 26

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
"When I play doctor, I play to win"
Kyllä, olen siis kilpailuhenkinen ja tottunut voittamaan. Oli kyse sitten töistä tai harrastuksista. Olen kuitenkin enemmän tekniikkaan ja taktiikkaan luottava kuin raakaan voimaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mutta uskokaa, että häviämiseen tottuu, ja jossain vaiheessa se muuttuu sellaiseksi, että se ei enää vituta. Tietysti siinä on se lähtökohta, miten sen pelaamisen ottaa vastaan. Pelaan eräässä harrastesarjajoukkueessa jääkiekkoa. 15.kausi menossa ja laskin että karkeasti olemme pelanneet 400-500 peliä tähän mennessä. Sanotaan vaikka että 470 peliä. Niistä olemme hävinneet 440-450 peliä. Ts. voittajajoukkuetta meistä ei saa.

Itse olen ottanut homman ihan täysin urheilun hienouden kannalta ja että pääsee pelaamaan lempilajiani jääkiekkoa aina välillä. Pääasia on, että tulee hiki ja pääsee vähän liikkumaan. Kyllähän tuolla peleissä näkee pelaajia, jotka painavat veren maku suussa ja valittavat joka asiasta. Osa ottaa pelit liian tosissaan. Toki itse pelataan tosissaan, mutta silti rennosti. Pelin tiimellyksessä voi heittää läppää vastustajallekin.

Aika moni tuossa joukkueessa ottaa pelit urheilun kannalta, ilman sitä hajoaisi pää huolella. Tavoitteena on voittaa vähintään yksi peli kaudessa. Viime kaudella ei onnistuttu siinä ensimmäistä kertaa seuran historiassa. Joukkue alkaa olla jo aika legenda harrastesarjassa.

Mina taidan kuulua niihin tuon joukkueen pelaajiin joita jopa vituttaa pelaaminen tietyissa tilanteissa. Mutta toisaalta, saapa pelata. Taitaa itseasiassa ainoa peli tuossa joukkueessa jonka jalkeen ei ole edes vahaa vituttanut, olla edellinen peli, eka jossa olin maalissa. Siella kun oikeasti saa suurimmaksi osaki syyttaa itseaan.

HC-veljet nakivat Kumikannussa mita obin kilpailuvietti pahimmillaan on. Ja finaalissa rankkarikisassa nahtiin myos se toinen puoli. Se riippuu niin tilanteesta. Joskus niukka voitto vituttaa, joskus niukka havio on tarpeeksi. Ennen pelia sita ei kuitenkaan koskaan voi tietaa.

Ja nyt Bonen toivomuksesta menen suorittamaan aviomiehen velvollisuuksia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös