Laatokka,
Minä klo 9:08: "Minä häpeän melkoista osaa (en kaikkia) teistä, arvon kanssafanit." Lue lisää tuosta samasta paikasta, jos huhittaa. Aloitit omat harhaiset höpötyksesi minulle 9:44. Millä ihmeen ilveellä kykenet kuvittelemaan minun korjailevan kirjoittamisiani kuvaamallasi tavalla? Se ei oikein mahdu tähän aikajatkumoon.
Minäpä kerron sinulle miten homma meni: Sinä et syystä tai toisesta (kenties se ei sitten ollut lukihäiriö, mieti vaikka sitä) kykene ymmärtämään mitä tarkoitan ja vastaat ohitseni. Sitten sinä et selityksen jälkeen ymmärrä vieläkään mitä tarkoitan ja vastaat taas ohitseni ja sinulla alkaakin olla jo melko vankka käsitys siitä mitä mielestäsi tarkoitin.
Jokohan pian sinulle alkaisi valjeta jotain? Nyt sinä kerrot puhuvasi kritiikistä, et selkäänpuukottamisesta. Entä sitten? Arvaa kiinnostaako puupennin vertaa, varsinkin kun se on ollut aivan selvää koko ajan? Minä kirjoitin mitä kirjoitin ja sinä et tajunnut. Ja kun et tajunnut edes osoitettaessa kuvittelet nyt minun korjailevan.
Koko tämä keskustelu on koko ajan pyörinyt yhden asian ympärillä: Sinä et vain jostain syystä kykene tajuamaan, että minä puhun myös siitä selkäänpuukottamisesta. Koko asian selvittämiseen olisi pitänyt riittää yksi viesti, mutta ei kun ei niin ei. Koko ketju on täynnä masentavaa selittämistä mitä tarkoitettiin sen sijaan, että puhuttaisiin asiasta. Minua ei huvita enää, siksi siis viimeinen kerta:
Ihmiset kehuivat Aravirtaa maasta taivaaseen ja kaikki mihin han koski muuttui kullaksi ja kaikki pelaajat jotka valittiin varmasti ylittävät itsensä. Jos joku oli toista mieltä oli hän isänmaan petturi, hapannaama tai ainakin aika tyhmä. Sitten hävittiin finaali ja ihmiset ovat porukalla haukkumassa Sihvosta, Bergiä, Aravirtaa, Niemeä; Nurmista ja wot not. Minusta se on selkäänpuukottamista. Ole vapaasti toista mieltä, sillä se on tässä kohtaa irrelevanttia. Tärkeää on se, että ensimmäisessä viestissäni kävi hyvin tarkasti selville, että rajasin joukon, edellä "ihmiset", niinkuin tuossa esitin.
Jos ei vieläkään tajua, niin minä katson olevani siihen kaiken tämän rautalangan jälkeen syytön, enkä jatka enää aiheesta.