Kiitos Kerho – Suomen mestarit 2019!

  • 23 569
  • 134

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hienoja hetkiä Hämeenlinnassa. Onnittelut mestaruudesta HPK ja fanit!

On kyllä hienoja hetkiä. Se yhteenkuuluvuuden tunne on jotain aivan mahtavaa. Eilen torilla hieno tunnelma ja äsken kävin HPK-paita yllä Goodmansissa kaupoilla, sain yhä kuulla HPK-huutoja ventovierailta ihmisiltä. Tai yhä ja yhä, toivottavasti tätä mestaruutta tajutaan juhlia pitkään!

On kyllä hieno tunnelma ja hieno fiilis. Mahtavaa että vuoltiin kultaa tänä keväänä! Kiitos Kerho!

Minä ainakaan en ole malttanut paljoa nukkua tässä viime yönä. Aamuviiteen venyivät yöllä juhlat täällä ja sitten nukuin pari tuntia ja heräsin seiskalta taas pumputtaan musiikkia. Taas hassuttelee vastustajaa HPK!

Täällä juhlat ovat alkoholittomat, mutta se ei tunnu menoa paljoa haittaavan. Päinvastoin, jaksaahan juhlia jo heti tänäänkin aamusta alkaen!
 

Ralph

Jäsen
Mutta onko tosiaan näin pienestä kiinni, että virallisissa papereissa Kerhon paidassa kaksinkertaisia mestareita ei ole yhtään?
Niinhän se valitettavasti taitaa olla.
Jaksakaa odottaa vuosi ja niitä on toistakymmentä kappaletta enemmän. Nikkilä, Lucenius, Innala, Hietanen, Cornet, Nenonen ja keitä näitä nyt onkaan.
 

Toveri -82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Näin Varsinais-Suomalaisena etäfanina vähän harmittaa kun ei päästy paikan päälle Hämeenlinnaan kokemaan sitä juhlahumua, mutta on kyllä muuten aivan helkkarin hyvä fiilis tänään. Tällä tunteella eletään kyllä pitkään. Toivottavasti ne Turun jätkät tuovat sitä Poikaa myös tänne näytille.
Tiedän että naapurustossa asuu paljon Tepsiläisiä joten om pakko vähän herkutella ja tuunasin vähän meidän asunnon julkisivua ja pistin HPK-paidan ulkoseinälle roikkumaan. Äitienpäivänä otan sen alas :-)
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? Minä olin bussissa matkalla Palman lentokentältä kohti Alcudiaa :) täydellinen alku viikon ulkomaanmatkalle! Kiitos siitä kuuluu HPK:lle!!!

Irvingissä Texasissa. Taisi paikallisen perheravintolan katto nousta pari metriä, kun kiekko lipui Vehviläisen taakse.
 

Liitteet

  • IMG-20190505-WA0028.jpg
    IMG-20190505-WA0028.jpg
    189,1 KB · kertaa luettu: 573

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Kiitos Kerho! Kiitos myös eilisestä huikeasta Oulun reissusta. Oli hienoa olla Kannattajien mukana. Pääsimme nauttimaan myös lyhyestä poliisisaattueestakin Hirvaskankaan ABC:n ja moottoritien välillä. Jees!
 

colpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Haka
Kiitos HPK !!!!!

Kyllä on miellyttävää tarjota duunissa (Stadissa) mestaruusbakelsia :-)

Onnittelut koko organisaatiolle !
 

emiilioo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Flyers, Barca, Azzurri
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019?

Himoksella noin 30 hengen porukalla. Mökki räjähti totaalisesti Nessun maaliin. Paikalla oli myös entisiä liigapelaajia, jotka olivat luonnollisesti iloisia Kerhon mestaruudesta. Viereisessä mökissä mansen miehet soittivat Laif is laiffia. Pelin jälkeen mökki siivottiin vajaassa tunnissa ja ehdimme bussikyydillä Hämeenlinnan torijuhliin, noin puoli tuntia ennen joukkuetta. Legendaarinen viikonloppu. Ääni on mennyt ja kaikki on jätetty kentälle. Nyt ansaitulle hokilomalle, ei tätä jännitystä olisi kestänyt enää yhtään pidempään.

PALLO!!
 
Suosikkijoukkue
HPK
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? Minä olin bussissa matkalla Palman lentokentältä kohti Alcudiaa :) täydellinen alku viikon ulkomaanmatkalle! Kiitos siitä kuuluu HPK:lle!!!

Tylsästi kotona. Siitä sitten ekalla junalla Hämeenlinnaan. Ravintolavaunussa oli muitakin HPK faneja ja chantit raikuivat koko matkan.

Hieno lukea, kaikista eksoottisista paikoista missä jengi on peliä katsellut! Finaalia oli jännitetty kuulemma myös Berkshire Hathawayn yhtiökokouksessa Omahassa.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Vanhempieni luona Laaksolahdessa siskoni, lankomiehen ja heidän kahden tyttärensä kanssa.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Upeeta, saatana! En olekaan vuosiin ryypännyt useampaa päivää putkeen. Mikä päivä muuten tänään on? Pitäiskö mun olla töissä vai missä? No, ihan sama. Huikee fiilis torilla lauantaina. Pelin aikana ja etenkin yöllä. Mestareita, jumalauta!

Kiitos KERHO!
 

AVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onnea Hämeenlinna! Tuli katsottua Mikkelissä baarissa peliä. Paikalla varmaan 70-100 kiekon ystävää. Taisi seassa olla kaksi tai kolme jotka Kärppiä kannusti. Ehdottoman suuri enemmistö HPK:n puolella ja kyllä kylmät väreet meni ottelun ratkettua itselläkin, kun pienemmän puolella oli ja koko baari repesi huutamaan jatkoaikamaalin tultua!
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? Minä olin bussissa matkalla Palman lentokentältä kohti Alcudiaa :) täydellinen alku viikon ulkomaanmatkalle! Kiitos siitä kuuluu HPK:lle!!!

Hämeenlinnan torilla. Nessun maalia en nähnyt tai tiedostanut, ainoastaan huudon ympärillä ja omista äänijänteistä. Bileet taisivat lähteä vähän käsistä, tänäänkään ei ääni tahdo irrota ja aloitin uudessa duunissa... Mutta nää on näitä.

Kiitos Kerho!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös