Hienoja hetkiä Hämeenlinnassa. Onnittelut mestaruudesta HPK ja fanit!
On kieltämättä hieno ele. Mutta onko tosiaan näin pienestä kiinni, että virallisissa papereissa Kerhon paidassa kaksinkertaisia mestareita ei ole yhtään?Kiitokset toimari-Antille kun antoi Lahden Jaskalle mitalinsa.
Niinhän se valitettavasti taitaa olla.On kieltämättä hieno ele. Mutta onko tosiaan näin pienestä kiinni, että virallisissa papereissa Kerhon paidassa kaksinkertaisia mestareita ei ole yhtään?
Mutta onko tosiaan näin pienestä kiinni, että virallisissa papereissa Kerhon paidassa kaksinkertaisia mestareita ei ole yhtään?
Jaksakaa odottaa vuosi ja niitä on toistakymmentä kappaletta enemmän. Nikkilä, Lucenius, Innala, Hietanen, Cornet, Nenonen ja keitä näitä nyt onkaan.Niinhän se valitettavasti taitaa olla.
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? Minä olin bussissa matkalla Palman lentokentältä kohti Alcudiaa :) täydellinen alku viikon ulkomaanmatkalle! Kiitos siitä kuuluu HPK:lle!!!
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? Minä olin bussissa matkalla Palman lentokentältä kohti Alcudiaa :) täydellinen alku viikon ulkomaanmatkalle! Kiitos siitä kuuluu HPK:lle!!!
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019?
Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019? !
Oulussa Raksilassa hallissa. Viihdyin.Missä sinä olit kun HPK voitti Suomenmestaruuden 4.5.2019?