Kiitos veljet ja siskot palstalla! Kyllä tämä ajanvietteenä voittaa monet muut mennen tullen. Jostain kumman syystä tällä kaudella itse olen ollut sitoutuneempi Palloseuraan kuin vuosiin. No, varmasti tällä palstalla roikkumisella oma osansa. Ja tylsää tämä kausi ei ainakaan ole ollut, hermoja raastavaa kyllä.
Kiitos myös joukkue, joka kauden tärkeimmillä hetkillä kokosi itsensä ja taisteli. Teki tästä kaudesta kuitenkin edes vähän muutakin kuin mahalaskun. Ensi kaudella joukkue on hyvin erilainen, se lienee sanomattakin selvää. Eikä se rungon räjäyttäminen ole varmasti huono asia. Muutos on selvästi välttämätöntä. Tietysti pelottaa, mitä meidän rajallisella budjetilla tullaan saamaan. On siinä Kalliolla ja kumppaneilla työsarkaa.
Miettisellä on ensi kaudella viimeinen hetki todistaa, että saa joukkueen suoriutumaan muutenkin kuin rimaa hipoen. Kovin luottavainen en ole.
Kiitos lähtevät pelaajat ja tsempit jatkoon jokaiselle. Toisia tietysti tulee enemmän ikävä, kuin toisia. Ja niinhän se menee, pelaajia ja valmentajia tulee ja menee. Seura on ja pysyy. Siihen ainakin on edelleen vahva usko.
Edit: Meinasi unohtua yksi tärkeä:
Kiitos Markku ja Jarkko. Vähän olen kuunnellut, mutta neljännet erät aina matsin kotimatkalla ainakin. Hienoa, pyyteetöntä työtä Tepsin, kannattajien ja jääkiekkokulttuurin eteen! Iso aukko jää, jos hyvää jatkajaa ei löydetä.