Tälle isot +1set, itse haluan suoda omille lapsilleni sen saman mitä minun isä minulle soi ja hänen isänsä hänelle. Hengitän ja elän tätä lajia ja tätä joukkuetta, pelaajat ja menestys vaihtelee mutta me pysytään! Tämä laji ja joukkue on myös suuri voimavara niinä synkkinä arkisina iltoina, me ollaan TPS!Kiitos vaan kaudesta.
Takki on melko tyhjä ja tulevaisuudenkuvat laihoja.
En odota pokaaleja, koska taloustilanne on melko katastrofaalinen. Oikeastaan toivon vain ja ainoastaan, että tämä seura pysyy pystyssä, niin että omat poikani saavat elää lapsuutensa siinä samassa naiivin onnellisessa TPS-kuplassa missä minä omani elin ja toivon että he saavat vielä kokea Turkuhallissa sellaista tunnelmaa mitä tänään koettiin. Se on jotain ainutlaatuista.
Hieno taistelu joukkueelta..
Paska lopputulos..
Voisko sen kurinpidon jo pikkuhiljaa ulottaa tuomareihinkin..?
Mulla meni tunti ja johan sitä oltiin kirjoittelemassa ensi kauden ketjuun :D. Ajatus kyllä on aamusta alkaen keskittyä hetki muihin juttuihin, mutta kyllä tämä touhu kulkee jollain tasolla mukana ja ajatuksissa aikalailla päivästä toiseen.Tätä touhua elää ja hengittää niin vahvasti kauden aikana että pelien päättyminen vetää mielen aina haikeaksi. Se tuo jo arkeen ihan konkreettista muutosta (ehkä ihan hyvä siis keskittyä johonkin muuhunkin välillä). Silloin kun joukkue näyttää että se välittää niin itsellekin tämä tuntuu raskaammalta. Siihen päälle vielä jäähyväiset Rafkinin ja Jasun osalta. Silti samaan aikaan olen todella ylpeä joukkueesta ja odotan innolla tulevaa. Kiitos kaikille palstatovereille taas yhdestä kaudesta. Normaalisti varmaan sanoisin että pieni hetki happea ja syksyllä mennään mutta en sano koska tiedän että olen viimeistään maanantaina kirjoittamassa pelaajille jotain päättötodistuksia, hahmottelemassa ensi kauden ketjuja, tai leikkimässä kykyjenetsijää.
Varmasti on vitutus entistäkin suurempi, jos tuomarit ovat olleet jälleen kerran pelissä ihan paskoja!! Valitettavan usein kun vaan se tuomarilinja taisi tässäkin ottelusarjassa kääntyä just Tepsin tappioksi Tapparaa suosien.
Aina sitä kuitenkin ne pienet ratkaisun hetket jää mieliin, vaikka kuinka olis ekan erän seitsemännellä minuutilla saatu joku etukin vislailuista.Mutta...ei me tuomareihin tätä hävitty vaan ihan johonkin muuhun.