Kiitos Johtaja Virran Dream Team!

  • 28 943
  • 148

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiitos kaikille tykkäyksistä ja tsemppiviesteistä, tää on hieno yhteisö.
Kyllä mä meinaan sen seuraavan mestaruusviirin vielä katossa nähdä.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Kiitos kaikille tykkäyksistä ja tsemppiviesteistä, tää on hieno yhteisö.
Kyllä mä meinaan sen seuraavan mestaruusviirin vielä katossa nähdä.
Jaksamista, koitetaan pitää keskustelua yllä vaikeinakin aikoina.
Uskon että meille Lukon kannattajille tulevaisuus näyttää hyvälle koronasta huolimatta.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Tuosta Lukon uutinen.

 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Sinne lähti mukitilaus. Hieman tökki, mutta vahvistus tuli. Niin ja työpaikalle kahvimukiksi. Kiitos Atu!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tuosta Lukon uutinen.


Muija lupasi ostaa minulle tuollaisen mukin. Vastasin, että kyllä tästä torpasta helpommallakin pois pääsee, ovi on avoinna

Idea ja toteutus silti hyvä sekä kannatettava, ei vaan ole minun juttu
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muija lupasi ostaa minulle tuollaisen mukin. Vastasin, että kyllä tästä torpasta helpommallakin pois pääsee, ovi on avoinna

Idea ja toteutus silti hyvä sekä kannatettava, ei vaan ole minun juttu
Jos olisin Porilainen niin reaktioni olisi aivan sama. Mutta itse tilaan kyllä heti, ai ettien että shaaatana!
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä tulee vielä niin paljon voittoa, että Rajala voi mennä heiluttelemaan setelinippua Danforthille ja kysyä miten olisi sittenkin vielä yksi kausi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dexu

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nettikauppa vaikuttaa olevan jumissa, tai ainakin jotain virheilmoitusta pukkaa kun koittaa siirtyä maksamisvaiheeseen.
Rahaa on, enemmän ku sulla ja sun isälläs.
 

ViisSeiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Edmonton Oilers, urheilu yleisesti
Kauan se tilaaminen kesti, en tainnut olla ainoa, kun sitä juuri nyt yritti tehdä. Hermot meinasi mennä, mutta pari paitaa on tilaukseen laitettu.

Hieno homma!
 

_HJ_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan tuo Lukolta aivan loistavaa tilannetajua, olkoonkin, että täällä suunnassa tuo tulee kolahtamaan omaan nilkkaan vielä aivan liian monta kertaa. :DD Varmasti saavat mukavat tuotot tästä tempauksesta, ja jos koskisi omaa porukkaa, niin olisin itsekin jumittamassa nettikauppaa.

Vaikeaa kuvitella, että kovinkaan monesta muusta asiasta täällä oltaisiin vuosien varrella oltu niin paljon samaa mieltä kuin tästä.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onhan tämä hieman huvittavaa. Ensin Lukko nylkee Ässät Porissa 1-7 ja saman ottelun lehdistötilaisuudessa Selin laukoo ilmoille lauseen, jonka avulla Lukon talous lähtee huimaan nousuun! (Ja kyllä, tämä sisälsi sarkasmia, elkää ottako niin tosissaan.)

Nyt täytyy kyllä kerrankin lähettää ihan aidot kiitokset Porin ja Selinin suuntaan!
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jotain yksittäisiä pieniä tuoteostoja lukuunottamatta en kyllä muista, koska olen viimeksi ostanut jonkun "kalliimman" fanituotteen, mutta nyt lähti kyllä JVDT tuotteiden takia nettishoppailu täysin käsistä ja tuli ostettua kertaheitolla monen vuoden edestä.

Varmaan ihan hyvä myynti JVDT tuotteilla jo tähän mennessä, kun pienen lähipiirigallupin jälkeen aika moni tuttu on jommankumman tai molemmat ostanut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Dexu

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Paita ja muki tilattu. Siis nämä JVDT-versiot. Kelpaa Porissa työpaikalla juoda kahvia.
hieman hidasta oli tilaus tehdä mutta kärsivällisesti jaksoin odottaa latautumista. Nyt odotellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös