Kiitokset Antti Aallolle TPS-vuosista!

  • 8 133
  • 34

Insec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils, EJ#74, MB#30
Antti oli kyllä TPSssä pelimies vailla vertaa.
Jokerikausia ei muistella, sieltä Antti tuli vain viisastuneempana takaisin, että Turku se ainoa oikea paikka on pelata.
Kiitos vuosista ja toivotaan että uran jälkeen on vielä mielenkiintoa jääkiekkoon taustatyöskentelyssä.
Mutta kiitos peleistä ja muistoista.
TPS-ikoni vailla vertaa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
GeneRation kirjoitti:
Edit: Tässä taputettiin nimenomaan silloin, kun Aalto jäi maahan makaamaan loukaantuneena, kun hän makasi jäässä taklauksen jo tapahduttua ja Aallon pidellen kättään/olkapäätään. Taputukset taisivat vain jatkua paarejen tuloon asti. Pahoittelut epäselvästä kerronnasta. Mutta kyllä se oli niin, että nimenomaan Aallon loukkaantumiselle hurrattiin. Yleisön joukosta kuuli myös tämän suuntaisia kommentteja.
Nonono, muistanpa kyllä kyseisen matsin ja tilanteen, itse (ja muistaakseni moni muu) ainakin taputin Niemisen oikea-aikaiselle, puhtaalle taklaukselle, jonka seurauksena Aalto jäähän putosi. Tietenkään en sillä hetkellä seurauksia arvannut, niinkuin ei moni muukaan jos kerran siihen tämä puolitoista vuotta meni, mutta sehän ei kyseisenlaiseen tilanteeseen reagointiin vaikuta mitenkään millään muullakaan paikkakunnalla. Todella ikävää, että Aallon ura on ohi, myöskin valitettavaa jos olet katsomosta tapahtumahetkenä ivallisia kommentteja kuullut, mutta espoolaisyleisöstä kollektiivisesti ne tuskin mitään kertovat, kuten eivät kai muillakaan paikkakunnilla vastustajan loukkaantumiseen johtavien taklauksien soraääniset ilkamoinnit?

EDITTIÄ VIELÄ: Mikko Rautee ja kuolevat visiirit -yhtyehän oli tuohon aikaan kovaa valuuttaa Espoossa, kaimansa Koivun säestyksellä, joten pientä sähköä taisi olla ilmassa tuonakin iltana josta ehkä ylimääräiset aplodit saattaneet juurensa juontaa, kenties.
 
Viimeksi muokattu:

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Shayne kirjoitti:
Nonono, muistanpa kyllä kyseisen matsin ja tilanteen, itse (ja muistaakseni moni muu) ainakin taputin Niemisen oikea-aikaiselle, puhtaalle taklaukselle, jonka seurauksena Aalto jäähän putosi.
Itsekin olin kyseistä ottelua katsomassa. Samanlaiset muisikuvat minullakin on Espoon yleisöstä tuolta illalta. Nuori poika antoi kovan puhtaan taklauksen vastustajan ykkössentterin, joka sattui vielä olemaan _vähemmän pidetty_Antti Aalto. Kyllä itsekin antaisin aplodit ja laulut päälle. Loukkaantumisen pituuttahan kukaan ei silloin voinut tietää.
 

tamme

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse miellän Aallon tepsin peluriksi, jolla on hunajainen sydän.

Kiitokset loistavasta panoksesta joukkuettasi kohtaan. Olit todellinen joukkue peluri, jolla taitoa riitti!
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shayne kirjoitti:
Nonono, muistanpa kyllä kyseisen matsin ja tilanteen, itse (ja muistaakseni moni muu) ainakin taputin Niemisen oikea-aikaiselle, puhtaalle taklaukselle, jonka seurauksena Aalto jäähän putosi.

Tästä siinä varmasti pääasiallisesti olikin kyse, kiitoksia korjauksesta. Itse taisin tuolloin katsoa peliä liian mustavalkoisin silmin, enkä kiinnittänyt huomiota itse taklaukseen, vaan pelkästään loukkaantumiseen.
 

Idahi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Ässät
Kiitos Antti !!

Kiitos Antti ! Olit todella taitava pelaaja, joka jäi mieleen (: Myös kentän ulko puolella olit aivan upea faneja kohtaan (: Toivon sinulle kaikkea hyvää elmässä !!
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Harmin paikka tosiaan

Aalto kunnossa ollessaan olisi ollut ihan parhaimpia senttereitä liigassa. Oli viime kaudellakin heti niissä 4 pelissään TPS:n paras pelaaja, vaikka ei ollut pelannut varmaan 1,5 vuoteen. Tasaisen hyvä kaikessa, hanakka taklaamaan ja pelasi Nurmisen kanssa hyvin yhteen.

Kiitokset kuluneista vuosista ja menestystä jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aalto on(oli) juuri sen tyyppinen pelaaja jota Tepsi olisi kipeimmin tarvinnut: monipuolinen, röyhkeästi maalille ajava ja maalintekoonkin pystyvä fyysinen sentteri. Pelaaja, joka parhaimmillaan teki hyökkäysalueella mitä tahtoi.

Mutta tää on niin tätä..
 

Metro4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitin Raukka, Pulu, STL, Töölö, HyRi
AA

Olisin mielelläni nähnyt Antin jatkavan uraansa vielä muutaman vuoden, koska olen aina pitänyt miestä osaavana kaverina, niin narrivuosina kuin maajoukkuepeleissäkin.

Tsemppiä Antille!

....niin ja kiitos kun olit pelaamassa mestaruutta Jokereille!
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
A.Aallon Rytmiorkesteri numeroina TPS-paidassa:
Koodi:
[B]Antti Aalto 04.03.1975[/B]

[B][U]Kaudet   ott maa syö pis  ran   PO  ott maa syö pis ran[/U][/B]
[B]1992-93[/B]    1   0+  0=  0    0
[B]1993-94[/B]   33   5+  9= 14   16        10   1+  1=  2   4
[B]1994-95[/B]   44  11+  7= 18   18         5   0+  1=  1   2
[B]1995-96[/B]   40  15+ 16= 31   22        11   3+  5=  8  14
[B]1996-97[/B]   44  15+ 19= 34   60        11   5+  6= 11  31
[B]2003-04[/B]   50  16+ 28= 44   46        13   2+  9= 11  10
[B]2004-05[/B]   37   9+ 18= 27   40
[U][B]2005-06[/B]    4   1+  0=  1    4                          [/U]
[B]Yhteensä 253  72+ 97=169  206        50  11+ 22= 33  61[/B]
Kovalevyä järjestellessä tupsahti Aallonkin tilastot silmieni eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös