Kiinnostavatko yleisurheilun EM-kisat?

  • 2 053
  • 27

Kiinnostavatko yleisurheilun EM-kisat?

  • Kyllä

    Ääniä: 118 57,3%
  • Ei

    Ääniä: 88 42,7%

  • Äänestäjiä
    206

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiinnostaa kovastikkin ja olen samaa mieltä, kuin muutama muukin kirjoittaja, ettei sijoitus ole suomalaisten kohdalla niin olennaista, vaan tulos mihin pystyvät. Oma suosikkini keihään lisäksi on 3000 metrin esteet, koska siinä on mukana todellinen urheilija. Kaiken lisäksi hänellä on mahdollisuudet jopa mitalleille.
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Artsi kirjoitti:
Kiinnostaa kovastikkin ja olen samaa mieltä, kuin muutama muukin kirjoittaja, ettei sijoitus ole suomalaisten kohdalla niin olennaista, vaan tulos mihin pystyvät. Oma suosikkini keihään lisäksi on 3000 metrin esteet, koska siinä on mukana todellinen urheilija. Kaiken lisäksi hänellä on mahdollisuudet jopa mitalleille.

Oli pakko nostaa tämä em-kisakeskustelu uusiksi pintaan, koska tunnuin olevan aika tietäjä tälläkin alalla.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eivät kiinnostaneet. Yu on menneisyyden laji. Nykyaikana ihmiselle on niin paljon parempaa vaihtoehtoista viihdettä tarjolla, ettei peräkkäin/rinnakkain juoksemisen tai vuorotellen hyppäämisen katselu pahemmin innosta. Mieluummin menee vaikka itse lenkille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös