Kiinnostaako Slipknot?

  • 8 320
  • 63

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Elikkäs ovatko jatkoaikalaiset menossa Jaffa Areenalle tsekkaamaan maskimiesten kuntoa sunnuntaina 20.1.2002??

Itse olen kyllästynyt yltiöpäiseen hypetykseen ko. yhtyeestä,
mutta menossa olen. Tosin mielummin olisin nähnyt ne jo viime
levyn tiimoilta.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Paikalla ollaan.

Itsekin vähän petyin tähän Iowaan, ei ollut kuin pari hyvää biisiä. Left behind nyt pääosin soi stereoissa.

Mutta se edellinen levy oli loistava....
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Minkäkokoiset utareet?

Niin, riippuu siitä onko sillä isot tissit... ;)

Täältä tähän
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jep, paikalla ollaan. Slipknot ei ole mikään ykkössuosikkibändi, mutta pitäähän se show tsekata, kun bändistä niin noissa alan lehdissä meuhkataan ja onhan Iowa ihan ok plätty. Minä olen muuten sitä mieltä, että Iowa on n. 100x Slipknotin debyyttilevyä parempi. Iowalla materiaali on tasaisen tappavaa, debyyttilevyllä oli ns. muutama "hitti" ja sitten jumalaton määrä ihan silkkoja täytebiisejä. Kuulostaa lähinnä siltä, että Roadrunnerilla on ollut hirvittävä kiire pukata levy keskeneräisenä pihalle.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti BigRedBob
Jep, paikalla ollaan. Slipknot ei ole mikään ykkössuosikkibändi, mutta pitäähän se show tsekata, kun bändistä niin noissa alan lehdissä meuhkataan ja onhan Iowa ihan ok plätty. Minä olen muuten sitä mieltä, että Iowa on n. 100x Slipknotin debyyttilevyä parempi. Iowalla materiaali on tasaisen tappavaa, debyyttilevyllä oli ns. muutama "hitti" ja sitten jumalaton määrä ihan silkkoja täytebiisejä. Kuulostaa lähinnä siltä, että Roadrunnerilla on ollut hirvittävä kiire pukata levy keskeneräisenä pihalle.

Slipknotilta on julkaistu kolme albumia....ja se ensimmäinen onkin sitten aika paskaa kuultavaa....mitä albumia tarkotat??
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti kuningas


Slipknotilta on julkaistu kolme albumia....ja se ensimmäinen onkin sitten aika paskaa kuultavaa....mitä albumia tarkotat??
Tätä ensimmäistähän (mate feed kill repeat?) ei ole levykaupasta saatavilla, kun se taisi olla ihan omakustanne tai vastaava, jokatapauksessa helvetin pieni painos siitä on olemassa. Ja kyllä se mullakin on mp3-muodossa. Mutta jos sen nyt varsinaiseksi debyyttilevyksi sitten haluaa laskea, niin siinä tapauksessa keskimmäistä levyä tarkoitan (Slipknot).
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti BigRedBob
Tätä ensimmäistähän (mate feed kill repeat?) ei ole levykaupasta saatavilla, kun se taisi olla ihan omakustanne tai vastaava, jokatapauksessa helvetin pieni painos siitä on olemassa. Ja kyllä se mullakin on mp3-muodossa. Mutta jos sen nyt varsinaiseksi debyyttilevyksi sitten haluaa laskea, niin siinä tapauksessa keskimmäistä levyä tarkoitan (Slipknot).

Noin minäkin sen muistelin ja itsellänikin se on MP3 muodossa.

Eihän sinun pitänyt harrastaa MP3:sia?? Sinunhan piti hankkia musiikkisi levykaupasta..:D :D
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Paikalla olisin jos tapahtuma oli K-18. 70% katsojista on varmaan "hiukan erilaisia", "opettajien silmätikkuja", "yhden lävistyksen ottaneita" ja "hiukset värjättyjä" 14-16 vuotiaita roskia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti kuningas
Eihän sinun pitänyt harrastaa MP3:sia?? Sinunhan piti hankkia musiikkisi levykaupasta..:D :D
Prkl, mä vähän arvelin, että joku huomaa puuttua tohon... ;) No, toi oli pakko hakea mp3:ena, kun sitä ei millään muulla tavalla saa hankittua... muuta kuin Ebaysta maksamalla itsensä kipeäksi.

Mutta tätä pientä hairahdusta lukuunottamatta linja mp3:en kanssa pitää! :D
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti BigRedBob
Tätä ensimmäistähän (mate feed kill repeat?) ei ole levykaupasta saatavilla, kun se taisi olla ihan omakustanne tai vastaava, jokatapauksessa helvetin pieni painos siitä on olemassa.


Onnistuin kyseisen platan hankkimaan helsinkiläisestä levykaupasta viime kesänä. Paskaahan se on, mutta arvossaan taitaa CD olla...

Harmi, että Maggots-levylafkan eka signaus peruutti, downthesun
ois ollu kiva tsekata. Britanniassa on tilalla Will Haven(PRKL, sapettaa kun eivät tule tänne)
 

Sheedy

Jäsen
Kyllä Slipari pitää käydä mulkasemassa, vaikka Iowa ei henk.koht kolahtanutkaan hirveästi (People=Shit, Disasterpiece ja Heretic Anthem toimii)...vähän vaan pelottaa olenko parikymppisenä vanhin koko yleisöstä :D

Jos kiinnostaa nähdä Slipknotin livepätkiä niin www.dragmedown.com on hyvä sivusto, josta Music Videos kohdasta löytyy livepätkiä. Aika hyvä meininki!
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
ei paljon toi örinä jaksa kiinnostaa... sama kun Bodomillakin että jokasesta kipaleesta eka 20 sekuntia on kuunneltavaa ja sitten alkaa tuo hirveä örinä siis E.V.V.V.K
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Sheedy
Kyllä Slipari pitää käydä mulkasemassa, vaikka Iowa ei henk.koht kolahtanutkaan hirveästi (People=Shit, Disasterpiece ja Heretic Anthem toimii)...vähän vaan pelottaa olenko parikymppisenä vanhin koko yleisöstä :D

No täytyyhän tuo käydä katsomassa ihan vaan sen takia, kun pitäisi olla kova lavashow. Tulipahan meinaa tuo Rammstein missattua ja se kyrsi niin paljon, että tätä en missaa vaikkei noita musiikillisesti voi verrata toisiinsa yhtään sillä noihan on kuin yö ja päivä.

Sheedyn on turha olla huolissaan sillä meikäläinen on ainakin reilu 30 kymppinen joten ei syytä huoleen.

Olin muuten reilu vuosi sitten katsomassa Marilyn Mansonia ja kyllä oli omituinen fiilis lukea hesarista ettei yli kolmekymppisiä juurikaan näkynyt. Taidankin olla melko erillainen nuori:) Taikka sitten mä vaan uskallan mennä sellasiin paikkoihin mihin normaalisti mun ikäset ei kehtaa tulla.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Sheedy
...vähän vaan pelottaa olenko parikymppisenä vanhin koko yleisöstä :D
Joo ja mäkin olen jo kohta 28... ja still going strong! :)
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Sheedy
vähän vaan pelottaa olenko parikymppisenä vanhin koko yleisöstä :D


Hehee, turha pelko, on meitä "vanhuksia" muitakin. Mä oon tosi myöhäisherännäinen ton Slipknotin kanssa, kesällä olin menossa ostamaan Slayerin uutta levyä ja pojat olivat kovasti kehuneet tota IOWAa, jolta olinkin kuullut jo Heretic Songin. No päädyin ostamaan levyn ja laitoin sen ensin soimaan. Menikin viikko pari, että se levy poistui CD-soittimesta. Slayer sai odottaa. Wait and Bleedin lisäksi en ollut juurikaan Slipknotia kuullut, mutta toi Iowa vei kyllä meikäläisen mennessään. Erittäin tyylikästä soittoa, mutta kuitenkin erittäin raskasta. Örinän ja normaalin sanoituksen välinen kontrasti on mielestäni erittäin hyvin kunnossa.
 

Sheedy

Jäsen
Viestin lähetti kettu666
ei paljon toi örinä jaksa kiinnostaa... sama kun Bodomillakin että jokasesta kipaleesta eka 20 sekuntia on kuunneltavaa ja sitten alkaa tuo hirveä örinä siis E.V.V.V.K

Ei Slipknotin laulua voi örinäksi sanoa (vrt. Morbid Angel ym. muu Death-metalli). Kutsuisin sitä rähjäiseksi huutoärinäksi ;)

Wait&Bleed, Me Inside, My Plague, Left Behind...ainakin niistä löytyy myös puhdasta laulua.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Sheedy


Wait&Bleed, Me Inside, My Plague, Left Behind...ainakin niistä löytyy myös puhdasta laulua.

Niin ja Spit it out.

Nämä biisit ovatkin knotin parhaita. Itse en noista örinä-lauluista liiaksi välitä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
666

Kaikille asiasta kiinnostuneille tiedoksi, että Slipknot jakaa nimmareita Manskun Free Record Shopissa huomenna (sunnuntaina) klo. 16:00, eli sinne siis, jos kiinnostaa. Itse en pääse kyseiseen tilaisuuteen näin lyhyellä varoitusajalla irtautumaan, mutta illalla keikalle sitten. \m/
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti Sheedy


Ei Slipknotin laulua voi örinäksi sanoa (vrt. Morbid Angel ym. muu Death-metalli). Kutsuisin sitä rähjäiseksi huutoärinäksi ;)

Wait&Bleed, Me Inside, My Plague, Left Behind...ainakin niistä löytyy myös puhdasta laulua.
Lisäksi Surfacing, Heretic anthem ja people=shit.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Oli hyvä keikka. Kaikki parhaat biisitkin soittivat.

Kyllä ainakin lavakarismaa jätkiltä löytyi, kohokohtana se rumpusoolo. Ikähaitari yleisössä oli aika laaja, mutta suurin osa yleisöstä oli täysi-ikäisiä.

Ja olihan siellä julkkiksiakin katsomassa, mm. Apulannan Tuukka, O-P Karjalainen ja se Salattujen Eläimien lastenhoitaja....
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joopajoo!

Mun mielestä keikka oli oikeestaan melko paska! Keikka ei lähtenyt minun mielestä missään vaiheessa kunnolla käyntiin, kun lähes joka biisin jälkeen oli jotain jonninjoutavia taukoja ja paskan jauhantaa. Olen melko monta jäähälli keikkaa nähnyt ja voin puhtaalla omallatunnolla sanoa, että oli surkein ns. iso keikka.

Sen sijaan tarkkailin kyllä yleisöä katsomossa 117 ja kyllä täytyy sanoa, että hiukan hymyilytti yksi reilu 40 vuotias nais henkilö joka oli tullut poikansa kanssa katsomaan keikkaa niin eikös tää nainen ollut jopa innokkaampi diggari kuin itse poika. Muija osasi biisien sanat ja oli muutenkin melko fiilareissa.

Keikan kohokohta oli kylla ennen keikan alkua, kun joku 12 vuotias poika vetäs kentälle komeet laatat ja sain tempustansa mukavat aploodit.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Hieno keikka mielestäni. Hyvät nauruthan siitä ylenpalttisesta motherfucker ja fuck-huutelusta sai. Biisit olivat juuri sitä mitä tulin katsomaankin ja se Soulfly: Jump Da fuck up juttu oli ihan tyylikäs homma, toivottavasti se on todellakin ainoa kerta kun ne sen tekee, ettei joka hallissa...päästäisiin sitten koko jengi niiden videollekin.;)

Keikka jossa näkee hyvää musaa, jonkin verran showta ja live kannut, on aina hyvä keikka.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
meikit, ketjut ja vyöt... perkele.

Keikka oli ihan hyvää keskitasoa, ei mitään ihmeitä, ehkä hieman liikaa hypetetty koko Slipknotin lavashow, mutta joka tapauksessa ihan hyvä keikka noin keskimääräisesti. Se rumpusoolujuttu oli muuten helvetin hieno, en ole moista ennen nähnyt. Eniten ihmetytti, miten Joey pystyi soittamaan niin tarkasti samaan aikaan, kun se se rumpulava pyöri aivan holtittomasti.

Ja voi muuten perse, mikä farssi siellä ovilla oli niiden naurettavien turvatarkastusten kanssa. Ei hyvää päivää. Ikinä ei ole ollut missään koskaan noin naurettavan tarkkaa tarkastusta. Itse jouduin viemään lompakkoketjun narikkaan ja maksamaan siitä 2€, kun järjestysmiessetä sanoi, että se on vaarallinen. Niittirannekkeiden ja -vöiden sisäänvientikellon vielä ymmärtää, mutta kun jengi joutui suunnilleen vähänkin paksummat kaulaketjunsakin viemään narikkaan. Ja vyöt, mikäli ne edes vähääkään näyttivät niittivöiltä. Minäkin olen elämäni aikana käynyt helvetin monella keikalla ja nähnyt vähän helvetin monta järjestysmiestä ja on pakko sanoa, että eiliset areenalla toimineet poliisinpuolikkaat olivat siitä vittumaisimmasta päästä. Niin kusipäistä läpänheittoa jengille ja oikein kunnon natsimeininkiä, huutoa tuli ja melkein ryysyihin kävivät, jos ei osannut siellä pihalla jonottaessa pilkulleen heidän ohjeidensa mukaan toimia. Itseltäni paloi samantien käämit siihen touhuun ja aloin huutelemaan järkkäreille "Jawohl, mein Führer!" ja "kyllä Adolf!" kun ne siinä jotain aukoivat päätään. Ihme etteivät hermostuneet, vaikka tilanteesta vittuuntuneena oikein yritin provosoida niitä. Ehkä ne ajattelivat, että parempi on, että noin iso mulkero ei ala riehumaan.

Viestin lähetti Rebel
Biisit olivat juuri sitä mitä tulin katsomaankin ja se Soulfly: Jump Da fuck up juttu oli ihan tyylikäs homma, toivottavasti se on todellakin ainoa kerta kun ne sen tekee, ettei joka hallissa...päästäisiin sitten koko jengi niiden videollekin.;)
Onkohan Slipknotin jätkät kuulleet The Flaming Sideburnsista, hehän ovat tuota yleisön kyykyttämistä/ylösponkaisua harjoittaneet keikoillaan jo vaikka kuinka kauan... ;)
 

Sheedy

Jäsen
Vaikea tuota keikkaa on pahemmin mennä moittimaankaan, loistava biisilista ja bändiltä ei asennetta puuttunut. "Harmi" vain kun joutui keskelle pahinta taistelutannerta, meinas välillä mennä biisit ohi, kun joutui käymään eloonjäämistaistelua :)

Harvoinpa istumakatsomoiden porukkakin on noin hyvin messissä, perseet ylhäällä penkeistä ja hirveä meno päällä...

Ja voi jessus, ne turvatarkastukset "etsä voi tuon vyön kanssa tulla" "noku siinä on niittejä" " hei Make voiks tän kaa mennä" "EMMÄ TIEDÄ" "no vittu en mäkään" "no mene ny sitten "......:o
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös