Kiinnostaako mäkihyppy?

• 1 050
  • 7

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Kausi on jo oikeestan alkanut.SM-Muovimäellä
1.Toni Nieminen
2.Janne Ahonen
3.Janne Ylijärvi
Hienoa toi Tonin tsemppaus.Kyllä se siitä ehkä joskus taas onnistuu...Jani Soininen muuten lopetti uransa.Itse tykkään mäkihypystä paljon.

Joskus tulee sitäkin melko satunnaisesti seurattua. Lähinnä mäkihyppy jää Deluxe Ski Jumpin pelaamiseen. En kyllä itse uskaltaisi koskaan mennä hyppäämään hyppyrimäestä, vaikka kuinka pieni olisikin. Heh.

Onhan se ihan mukava juttu, jos tuo Toni nyt sitten pystyisi pitämään hyvän hyppyvireen päällä koko kauden. Varsinkin nyt sitten kun se Soininen kerta lopetti. Toivon vaan, että Soinisesta EI tulisi tv-kommentaattoria Nikkolan tapaan (?). Ei mulla mitään Soinista vastaan ole, mutta jotenkin ärsyttää vaan se, että useita (ainakin mun mielestäni useita) entisiä huipputason urheilijoita on pakko änkeä televisioon/muihin medioihin.

tws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks, Rajamäen Rykmentti,
Kyllähän sitä tulee useasti katottua jos finskat pärjää hyvin :)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä kiinnostaa, tosin kesäkisat on asia erikseen.

Maestro

Jäsen
Mäkihyppy lienee alkavan kauden pohjoismaisista hiihtolajeista ainoa, jolla on edes mahdollisuuksia herättää jonkin sortin kiinnostusta itseensä.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jos

Jos mäkihypyssä eivät suomalaiset pärjäisi , se olisi kiinnostavuudessaan verrattavissa Timo T A Mikkosen saavutuksiin . Eikö ?

PJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikäläisellä oli aikoinaan aivan perverssi suhde mäkihyppyyn. Katsoin kaikki kisat tvstä, oli suora tai jälkilähetys. Kyllä, katsoin myös muovimäki-kisat.
Mutta sitten vaihdettiin asuntoa, ja uudessa ei enää ollutkaan kaapelia, joten Eurosport ei näkynyt ja mäkihypyn määrä väheni.
Nykyään katson n. 90 % kisoista, osittain tai kokonaan. Mäkiviikkolla ja arvokisoissa innostun entiseen malliin.
Mutta jostain syystä en koskaan ole nähnyt yhtään hyppyä paikan päällä mäkimontusta.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Jos

Viestin lähetti Brewer
Jos mäkihypyssä eivät suomalaiset pärjäisi , se olisi kiinnostavuudessaan verrattavissa Timo T A Mikkosen saavutuksiin . Eikö ?
Mitä mitä?

Eikö kaikkia kiinnostakaan Timo "Tosi Ameriikkalaisen" huippusaavutukset :D .

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy