Korsetti toimii aina!
Juuri olin samaa kirjoittamassa!
-Tinke
Korsetti toimii aina!
Korkokengät ovat epäkiihottavin vaatekappale minkä tiedän. Tai ainakin yliarvostetuin.
Nykyään tytöt/naiset pitävät tuollaisia ihon myötäisiä urheiluhousuja(legginsit?). Vähän aina alkaa kutittamaan kun kroppakin on vielä kohdallaan. Toisaalta sitten joku taisteluelefantti kävelee vastaan samanlaisissa vaatteissa ja halut häviävät viikoksi.
Kuka saatanan pervo tämmöisenkin ketjun on avannut...
EDIT: Mielenkiintoista miettiä, että ketjun avausvuonna ei vielä ollut yleisesti esim. legginsejä ja minisortseja nykyisessä laajuudessaan. Jos vaihtoehdot nyt luotaisiin uudestaan, ne saisivat varmasti paljon ääniä.
Onko se pervoutta, jos joku asuste (univormu) yms. laittaa puntteihin vibaa? Valitsin taannoin "Koulutyttö/opettaja/opettajatar-asut". Toki edelleen validi, mutta lisäyksenä hoitsuasuste. Uuh.Kuka saatanan pervo tämmöisenkin ketjun on avannut...
EDIT: Mielenkiintoista miettiä, että ketjun avausvuonna ei vielä ollut yleisesti esim. legginsejä ja minisortseja nykyisessä laajuudessaan. Jos vaihtoehdot nyt luotaisiin uudestaan, ne saisivat varmasti paljon ääniä.
Vaikka linkki ei enää tänä vuonna toimi, niin ei tämä kaipaa selitystä. hear hear.
Onko se pervoutta, jos joku asuste (univormu) yms. laittaa puntteihin vibaa? Valitsin taannoin "Koulutyttö/opettaja/opettajatar-asut". Toki edelleen validi, mutta lisäyksenä hoitsuasuste. Uuh.
Mä en nostanut ketjua missään vaiheessa mutta olen silti pervo. Kyl mä tunnustan.On. Ja vielä pervompaa on avata aiheesta ketju. Ja vielä pervompaa on stalkaten nostella jonkun tietyn henkilön ketjuja vuosien takaa esille. Ja vielä pervompaa on tehdä se sama kolmen vuoden tauon jälkeen uudestaan. Mistä näitä pervoja oikein sikiää?
Mä en nostanut ketjua missään vaiheessa mutta olen silti pervo. Kyl mä tunnustan.
Sama. Ja vaikkei (ihan (vielä)) ole mihinkään crossdressingiin tai pakoputkien hyväksikäyttöön ruvennut, niin jotain jää rouvallekin kertomatta.
Lähinnä tässä ihmettelen, että miksi HPK:n uniformu ei ollut omanaan. No, ihmettelen tuota koulutyttöjuttua myös. Sehän on ihan nou nou pedojuttuja.
Kyllähän sitä katselee tätä nykyistäkin puolisoa mielelään stringeissä ja sukissa kun yrittää vonkailla seksiä. Pojot tästä ja peukutus. Mikroshortsit myöskin istuvat tuollaiseen täydelliseen peppuun hyvin ja mimmillä kun riittää jalkoja metrikaupalla. PVC- body näyttää myös hyvältä hänen yllään.
Kyllä edeleen vaikka nainen vaihtuikin. Elikäs, ainakin kerran vuodessa varma pipari taattu. Lämmittää, että joku tällaisenkin muistaa.Itseäni jäi mietityttämään saatko edelleen pillua lahjaksi joka joulu?