Kiekkopesän wanhasta chatista

  • 3 513
  • 31

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Asiaa sivuten

Koko yön harjoittelin neljän asian samanaikaista tekemistä, mutta ei suju. Kysyisinkin miten te teette sen, siis juotte, katselette telkkaria, suoritatte henkisen iän testiä ja siinä samalla sättäilette ihan ok juttuja?

Toiseksi kysyisin, sitä mitä eilen ajattelin sätissä kysyä mutta en sitten viitsinyt kun teillä oli ne naistenpäivät ja sen semmoiset.
Te kun tiedätte näitä canal digital juttuja niin miksi minulla eurosportti näkyy pieninä mosaikkiruutuina. Mikään ohjekirjan "mitä voit itse tehdä häiriön korjaamiseksi" kohta ei voi olla häiriön aiheuttaja.
Muksu kai ainakin tietää tekniikasta kaiken, ja taatusti joku muukin, niin että mikä minun aparaatissani mättää?

terv. koo
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Eiköhän tänäkin iltana baari ole auki? Itse ainakin menen kenties epätoivossa kolkuttelemaan ovia auki vaikka väkisin. Toivottavasti poke päästää sisään.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Viestin lähetti Arnold
Eiköhän tänäkin iltana baari ole auki? Itse ainakin menen kenties epätoivossa kolkuttelemaan ovia auki vaikka väkisin. Toivottavasti poke päästää sisään.

Arska:

Yritän tulla myäs,kybän pintaan....sopiiko?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Reds

No jengiä alkaa nytte jo olemaan paikalla, mutta tule kun kerkeet.
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wanha baari

Miten on, onko kyseinen elämäntapa jo täysin unohdettu ja siirrytty ircin maailmoihin?

Itseltä nämä kalsarikännien kuninkaat ovat päässeet unohtumaan, mutta viime aikoina on käynyt mielessä, että josko joskus saisi vanhan poppoon, tai edes osan siitä, kasaan vähän tsättäämään maailman menosta.

Ei muuten, mutta löysin linkin Cougarin sivuille ja tsätti näytti nätisti vielä pelittävän, tosin aikas hiljasta oli näin prime timenäkin.

StevieY
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onpas jännä kuulla, että vanha chat on vieläkin pystyssä.Jokusen illanhan minäkin siellä vanhoina muinaisina aikoina vietin ja olisi se vaan mukavaa päästä menneisiin tunnelmiin jälleen mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös