Kiekkohuumaa 2011-2012. Malja takaisin Turkuun?

  • 3 521
  • 8

ykköstykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura
Nyt kun täällä on jo avattu ketju missä voi kertoa omat vitutuksensa, on myös avattu ketju jossa saa jakaa kauden valoisat puolet, niin ajattelin avata ketjun asiasta, jonka otsikko kertoo jo kaiken oleellisen.

1.10 eli 11 runkosarja ottelua sitten, TPS voitti ensimmäisen liiga ottelunsa. Sen jälkeen näissä kyseisessä yhdessätoista pelissä olemme voittaneet kahdeksan ottelua, joista viimeiset viisi kotiottelua putkeen, se myönnettäköön että TPS on kovassa nosteessa.
Jos homma jatkuu näin, niin Hk-Areena sää repiä yläkatsomoista mainokset pois ja se täyttyy Turkulaiseen jääkiekkoon jälleen luottavilla, kiekkohuumalla pään sekottaneilla ihmisillä vuoden 2010 tavoin.

Allekirjoittanut nostaa Turkulaiselle kiekkohuumalle isoa peukkua, se olisi enemmän kuin erittäin tervetullutta!
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Jos homma jatkuu näin, niin Hk-Areena sää repiä yläkatsomoista mainokset pois ja se täyttyy Turkulaiseen jääkiekkoon jälleen luottavilla, kiekkohuumalla pään sekottaneilla ihmisillä vuoden 2010 tavoin.

Jep, homma saa jatkua aika pitkään näin. Voidaan alkaa suunnittelemaan niiden lakanoiden alas ottamista joskus maaliskuussa. JOS mitalipelit kutsuvat. Sori pessimistinen asenteeni mutta näin se vaan menee.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Torilla tavataan?

Ihan pari päivää sitten ensimmäistä kertaa tuli minullekin pitkästä aikaa mieleen, että mitä jos ensi keväänä Tepsi olisikin mestari. Tietenkin viime kauden rämpimisen jälkeen jo muutama voitto tuntuu jo nousuhumalalta, mutta kyllä tässä jotain ehkä on alkanut tapahtua.

En näe, että tällä hetkellä liigassa olisi ketään, jota Tepsi nykykunnossa ei kykenisi kaatamaan. Ja tämä keikahdus on tapahtunut äkkiä.

Viime kaudet ovat osoittaneet, että maalivahtipelin pitää olla aivan huippuluokkaa, jotta mestaruuksista voidaan edes uneksia. Toivottavasti Ahlqvist ja Schwarz jatkavat molemmat hyviä otteitaan. Ahlqvistin vire on vähän jäänyt niukalle huomiolle. Kahdeksan ottelua ja viisi voittoa! Mitä vittua! Onko meille yhtäkkiä haettu voittava mokke täysin puskista?

Yksi muu asia on kiekollisen ykkössenan puute. Riittävätkö nämä äijät vaikka sitten siihen mestaruuteen? Muistetaan millainen rooli Filppulalla oli 2010 pleijareissa.

Jotenkin näin mustavalkoisissani haaveunissa, että Scalzon tulolla olisi sama merkitys kuin Sweattilla vuonna 2010. Silloin Sweatt tuli vasta tammikuussa, mutta ehti silti siivittää joukkueen lentoon. Nyt Scalzolla on pari kuukautta enemmän aikaa päästä huippukuntoon.

Mihinkään loukkaantumissumiin meillä ei ole varaa. Tuskinpa viime kaudella olisi viimeiseen peliin saakka jännitetty, jos esim. Vaha olisi ollut kunnossa ja ratkaissut edes pari lisävoittoa kaudena aikana.

Nyt itseluottamus tuntuu olevan kohdillaan ja toivotaan ettei se ala siitä karista. Kautta on jäljellä about 40 peliä, joten voidaan olla runkkarissa vaikka aivan kärjessä tai sitten karsijan paikalla. Kaikki on Tepsille mahdollista.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Periaattessa tämmöinen ketju on minulle ihan evvk ts minun puolesta muut nuolaiskoot ennakkoon jos siltä tuntuu. En myöskään myönnä olevani kovin taikauskoinen, mutta jotenkin tuo Laakson loukkaantuminen ensimmäisenä joukkuuesta kuuluvana uutisena tämän ketjun ilmestymisen jälkeen muistuttaa ainakin siitä, että kuka ensiksi nauraa se lopussa itkee. Jättäisin mieluusti "syksyn mestarit"-tittelin toisille seuroille.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Täällähän mopot keulii jo! Ennen kautta olin sitä mieltä että jos pleijareihin päästään niin hyvä. Ja vaikka nälkä kasvaakin syödessä niin olen edelleen noiden varovaisten tavoitteiden kannalla. Suora PO-paikka olisi erittäin kova suoritus, ja sääleihinkin pääsy vielä ihan kelpo tulos. Nyt on voitettu useampi peli yhdellä maalilla, ja sen on mun mielestä merkki siitä että edelleen aika veitsen terällä keikutaan. Nyt ollaan pystytty kääntämään tiukkoja pelejä voitoiksi, ja hyvä niin, mutta sarjaa on vielä paljon jäljellä ja kaikenlaista voi tapahtua. Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen tepsin menoon, mutta mistään maljasta tai pleijareista ylipäätään on mun mielestä vielä turha puhua. Mutta ei optimismi ole pahasta. Ainakin jotkut ovat nyt vakuuttuneet Virran "mainettaan parempi joukkue" puheista.
 

Miika666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poistakaa nyt herranjumala tälläin ketju, nousee kusi päähän kaikilla kun aletaan ennakkoon juhlimaa ja tuulettamaa.. muistatteko miten kävi jypin 2010 ja mestaruuslippisten?? :D
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jep. FF:llä sanottaisiin ketju lukkoon ja avaajalle banniä, mutta kun täällä ei saa itsemoderoida, niin tyydyn toteamaan, että aivan turha ketju ja tulee korkeintaan ajankohtaiseksi sitten kun ollaan päästy välieriin ja Hifk ja Jokerit on pudonnut.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka onkin tavallaan positiivinen asia että jostain päin Turkua (?) löytyy uskoa omaan joukkueeseen niin tämä on jo sitä kuuluisaa keulimista jota tulisi välttää viimeiseen saakka. "Malja takaisin Turkuun" on varmaan osittain hupailua mutta sellaisenaankaan ei kyllä kestä mun mielestä kovinkaan paljoa päivänvaloa. Sattuneista syistä.

Tulen ainakin itse välttämään tähän ketjuun kirjoittamista, ja ei menne kauaa ennen kuin ensimmäiset TPS-osion ulkopuoliset ilkkujat löytävät tämän. Sitä en jää odottelemaan, tämä on turhahko ja ennenaikainen ketju. Jos oltaisiin keväällä menossa puolivälierä- tai välieräsarjaa niin ok, mutta kun ei olla.

Kiitos ja anteeksi.
 

hokihoki

Jäsen
Tämä ketju on kyllä mielestäni niin tarpeeton että voi luoja. Kyllähän se toki hyviä tuntemuksia herättää kun joukkue napsii toinen toistaan makoisampia voittoja, mutta kyllä rajansa kaikella. Spekuloidaan sitten siitä maljasta kun (toivottavasti) ollaan pleijareissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös