Kiekko-Vantaa 2024–2025

• 90 293
  • 434

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Asenne jäi kotiin. Hupsista, joiltakin se puuttuu kokonaa.
Herää jopa kysymys, että haluaako jengi että valmennus vaihtuu vai mikä hiertää…

Tämä tilanne paheni vielä kun Kivekäs alkoi ”hoitamaan” hyökkääjät, vaikka ei se hyvää ollut ennenkään. Manninen kuitenkin täysin vastuussa siitäkin.

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Okolle hatullinen kohta, tarvittaisiin täällä!

Nyt on valitettavasti valmennuksella tehtävä jotain!!! Tuo jengi on heikko mutta alisuorittaa niin ja näyttää täysin haluttomalta suurin osa. Puuttuu se positiivinen asenne, naurava jengi kokonaan!
Kalajanniska ja Saari eivät tällä hetkellä ole vahvistuksia vaan puolikuntoisia mukana pyörijöitä.
Alholta hölmö temppu, oikeestaan olen odotellut koska näin käy.
Miksi ei muuten tullut jäähyä kun Nordgrenia ajettiin ekassa erässä päähän?

Mutta jotain on tapahduttava ja nopeasti joukkueen/valmennuksen suhteen!

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katsellaan ja odotellaan tapahtuuko mitään. Tuleeko Seppälä viikolla takaisin ja kuinka hän on puolikuntoinen. Maansaari Nordgren kenttään on saatava joku joka toimii.

Katselin muuten yöllä uusiksi tuon Nordgrenin taklauksen ensimmäisessä erässä (n.6.20) ja käsillä, mailalla kaulaan, päähän tulee osuma. Ja jäähyä ei siitä tullut varmaan kun Nordgren ei ole itkijätyyppi. Kävi toki itse tuomarilta kysymässä selvästi että mitä. Mutta minusta vaan näyttää että oli jopa tietentahtoen wolinin teko, tuli olo että vahingoittaako halusi. Sanokaa mielipiteenne.

Viimeksi muokattu:

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Okolle hatullinen kohta, tarvittaisiin täällä!

Nyt on valitettavasti valmennuksella tehtävä jotain!!! Tuo jengi on heikko mutta alisuorittaa niin ja näyttää täysin haluttomalta suurin osa. Puuttuu se positiivinen asenne, naurava jengi kokonaan!
Kalajanniska ja Saari eivät tällä hetkellä ole vahvistuksia vaan puolikuntoisia mukana pyörijöitä.
Alholta hölmö temppu, oikeestaan olen odotellut koska näin käy.
Miksi ei muuten tullut jäähyä kun Nordgrenia ajettiin ekassa erässä päähän?

Mutta jotain on tapahduttava ja nopeasti joukkueen/valmennuksen suhteen!
Laitoin asiasta tänään viestiä Auralle, vaikka pahoin pelkään, että ei johda mihinkään, laittakaa kans jos tahdotte.

Karhu62

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Vantaa, Leijonat
Katsellaan ja odotellaan tapahtuuko mitään. Tuleeko Seppälä viikolla takaisin ja kuinka hän on puolikuntoinen. Maansaari Nordgren kenttään on saatava joku joka toimii.

Katselin muuten yöllä uusiksi tuon Nordgrenin taklauksen ensimmäisessä erässä (n.6.20) ja käsillä, mailalla kaulaan, päähän tulee osuma. Ja jäähyä ei siitä tullut varmaan kun Nordgren ei ole itkijätyyppi. Kävi toki itse tuomarilta kysymässä selvästi että mitä. Mutta minusta vaan näyttää että oli jopa tietentahtoen wolinin teko, tuli olo että vahingoittaako halusi. Sanokaa mielipiteenne.
Oli kyllä jäähyn paikka mun mielestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy