Ihan ensimmäiseksi, hyvä että joku lähtee joskus haastamaan. Katsoin tuota kommenttiani ja oliko toi "kuraa" liikaa vai mikä. Koska muuten tuo on aika asiallinen kommentti.
Minun mielestä peli ei ollut missään nimessä sellaista jolla esim. haastetaan sarjan kärkijoukkueita. KeuPa oli mielestäni jopa huono eilen ja olisi pitänyt voittaa selkeämmin ja helpommin. Ainoastaan Ring kiekollisena aiheutti aika ajoin uhkaa, mutta esim. Heljanko ja Airo lähes näkymättömiä.
Kuitenkin pelattiin "maalin peliä" aina siihen asti kun Rautama sai aika onnekkaasti tehtyä yv-maalin. Kolmas sitten tyhjiin sinetöi ottelun. Nämä maalin pelit ovatkin ikävän tuttuja. Eikä se ollut tälläkään kertaa kaukana, Hölsä oli kuitenkin mies paikallaan.
Eihän meidän anonyymien tehtävänä ole faktoja tuoda pöytään, vaan vain omia fiiliksiä, mielipiteitä ja niinkuin totesin, mielestäni peli ei ollut mitenkään erikoisen hyvää tai ainakaan merkittävästi muuttunut edellisistä.
Faktojen osalta palaan kuitenkin aiheeseen, jota olen seurannut ja kommentoinut aiemminkin, peluutus. Edellisessä isät vastaan pojat pelissä IPK:ta vastaan pakkipareista ainoastaan Rautiala-Tuhkanen selviytyi jokseenkin puhtain paperein. Mutta tähän peliin Laukkanen kehiin; Rautiala seiskaksi ilman peliaikaa. Eli peliesityksellä ei ole mitään vaikutusta seuraavaan peliin. Laukkanen, Srdinko ja Rautiala jakavat keskenään sen peliajan, mitä jää jäljelle, mielellään virheitä välttäen, koska sitten jää sekin peliaika saamatta. Näidenkin pelaajien osalta odotetaan kuitenkin sitä parasta osaamista silloin, kun ovat jäällä. Ja fakta on se, että nykyisellä tavalla se ei toteudu. Erityisesti näille pelaajille minä nostan hattua, että jaksavat löytää innon ja motivaation treenata ja käydä töissä.
Lopuksi on vielä pakko todeta, että jos katsoo minun kommentteja, niin aika asiallisesti ole mielipiteitäni tuonut esiin ja tuon jatkossakin, toki on tää kaukalon ulkopuolellakin tunnelaji.