Kiekko - Vantaa 2004 - 2005

  • 11 527
  • 52

waitsneik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Yläsarjasta alasarjaan
Ei hyvää päivää! kauden tärkeimpiä pelejä (FPS) ja joukkue pelaa itsensä pleijareihin Kalpaa vastaan. Juuri kun kaikki näytti hyvältä taasen niin pettymys. Tasurilla olisi ollut se mielivastustaja Jukurit laskelmieni mukaan. Voitolla taasen se "kainuun paha".
Eipä puutu pojilta haastetta ei, saadaan katsomossakin jännittää saadaanko kiekko maaliin ja monestiko.
No tästä on mahdollisuus lähteä kiusaamaan Kalpaa ja katsoa kuinka paljon heillä sitä halua liigaan on. Ainakin haluan nähdä, että kiusa on sen verta kova, että saadaan yksi voitto, eli kotona.
Tietenkin toiveena on kauden "kovin pommi", mutta sen realistisuus on eri asia.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Aika surullinen loppuratkaisu runkosarjalle Kiekko-Vantaan kannalta tuli. Joukkueella oli ihan kaikki omissa käsissä, mutta joukkue päätti vielä osoittaa kuuluvansa itse tekijöiden kunniakkaaseen joukkoon.

Pelkistetysti Kiekko-Vantaan voisi sanoa pudonneen mustasta hevosesta pelkäksi kiusaajan rääpäleeksi. KalPa on pudotuspeleissä sen luokan vastustaja, että yksittäistä voittoa enempää joukkueelta tuskin voi ottaa. Jos asiaa taas ajattelee KalPan kannalta, potentiaalisista puolivälierävastustajista Kiekko-Vantaa oli heille ehkäpä kaikkein vaativin. Ei se mitään - tämä ainakin takaa sen, että ensi tiistaina Tikkurilan hallissa voisi olla jopa hieman porukkaa. Uskoisin, että etelän KalPa-hunterit, Susiklubi ja useat satunnaiskatsojat minä mukaan lukien ovat kansoittamassa maalitehtaan sponsoroimaa jääpyhättöä.

Surkea loppu runkosarjalle, joukkueella oli kuitenkin kaikki ihan kunnossa ja omissa käsissä. Mutta vanha perisynti, ylimielisyys, koitui kohtaloksi. Tällä kertaa Forssassa.
 

Blue80

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiva kiva: KalPa - KiVa

Pakko myöntää, että olisin suonut Jukureiden ja Kiekko-Vantaan kohtaavan puolivälierissä - ottihan KiVa Riston päänahan runkosarjan osalta. Lisäksi viime kevään ottelut olivat sen luokan viihdettä, että olisin mielelläni taas katsellut Jukurit-KiVa kaksion edesottamuksia.

Noh, näin ei käynyt, vaan me (KalPa) kohdataan sitten Kiekko-Vantaa. Alun tunnelmat olivat, notta voi jestas, nyt tuli paha vastus - sitähän KiVa on. Mutta tarjolla olleesta Etelä-Suomen kolmikosta Kiekko-Vantaa on kuitenkin kaikkein mielenkiintoisin joukkue, mielestäni. Ei helpoin, mutta mielenkiintoisin. Lisäksi ei ole ollenkaan huono homma saada kova joukkue vastaan jo puolivälierissä. Kaiken kukkuraksi itse ainakin matkustan Espoosta paljon mielummin Vantaalle kuin Turkuun ja kun Tikkurilan 'maalaa maailmasi'-areenakin on valtakunnan paras Mestishalli niin kyllä kelepaa! Etelä-Suomen kalpakerho KFC-Susiklubi kuopiolaisvahvistuksineen (fanibussi tulossa) on varmasti paikalla runsaalla, mutta äänekkäällä miehityksellä. Itse odottaisin paikalle noin viittäkymmentä KalPan kannattajaa.

Elikkäs toivotaan hyviä ja värikkäitä puolivälieriä, lauantaina Kuopiossa, tiistaina Tikkurilassa! Täältä tähän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös