Kiekko.tk

  • 167 207
  • 1 188

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Möksy kirjoitti:
Voi kurjuuden kurjuus! Möksy viettää tuon yön töissä, joten Möksyä ei nähdä. Harmi sinänsä...
Et vaan uskalla kohdata suurta ja mahtavaa Costia 1vs1, tippuisit heti...

Costi mukana \o/
 

Nshr

Jäsen
Mukana myös. Kiekon peluu on nykyään jäänyt hieman vähemmälle, varsinkin Jatkoajalla. Perjantaina onkin otollinen tilaisuus korjata tuo virhe. Toivottavasti näiden vakiokasvojen lisäksi paikalle ilmaantuu myös vanhoja sotaratsuja.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Hieman yli tunti h-hetkeen ja on aika paljastaa hieman salattuja tietoja tulevasta 1001 yön turnauksesta.
Turnaus tulee olemaan ensimmäinen Jatkoajan turnaus, missä julistetaan "Kiistämätön Mestari". Mestarin selvittäminen hoituu siten että normaalin turnausvaiheen jälkeen siirrytään voittajajoukkueen sisäisiin peleihin, joissa katsotaan kuka on kuka.

Turnauksen alkuosa pelataan normaalilla eliminointimenetelmällä paras yhdestä otteluvoitoin, jotta turnaus pysyy kompaktina.
Pelimuoto turnauspeleissä on pelaajamäärästä riippuen 3vs3 tai 4vs4, neluri primäärinä, kolmella viiden minuutin pelierällä. Mikäli voittajajoukkue koostuu neljästä pelaajasta, pelataan yksi 2xkolmen minuutin 2vs2 peli, jonka jälkeen voittajapari pelaa viiden minuutin 1vs1-ottelun mestarin ratkaisemiseksi. Kolmen pelaajan joukkueen kohdalla pelataan kolme viiden minuutin 1vs1-peliä, joitten jälkeen kaksi paremman rekordin kerännyttä pelaajaa pelaa finaalipelin.

Kokoontuminen klo 23 alkaen kiekossa "Jatkoajan 1001-yön turnaus"-pelihuoneessa.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Joukkueet ja valitsijat:
FtB
Peltomaa
Jarna
kk
Hurrikaan

Shar
Hyde
Nurmberg
Costi

Sundance
zizue
Pvaara
kivelä

Tiikeri
Moom
varjo
noose

Ottelut:

FtB-Shar
(0-0)(1-1)(0-0)(1-0)ja.
Maalintekijät:
FtB

Jarna
Jarna /gwg

Sundance-Tiikeri
(1-0)(0-1)(0-0)(0-1)ja.

Sundance

Tiikeri
varjo /gwg


Jatkoon siis joukkueet FtB ja Tiikeri.

FtB-Tiikeri
(1-0)(0-0)(0-0)
Ftb /gwg

FtB siis vie joukkuemestaruuden. Arvontakone valitsee taistelijapareiksi Jarna&Peltomaa ja vastaan asettuu siis FtB-kilonking

Ftb1-Ftb2
(0-0)(0-2)
FtB /gwg
FtB

Ftb-Kilonking
1-0

The Undisputed Champion of team Jatkoaika is...FTB!

Kiitoksia osanottajille.
 

Mrcy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit & ManU
Vieläkö mahtus jatkoajan treenirinkiin yks kehäraakki? Aktiivisuus on kohillaan ja urheilujuomat lähtee kaupasta mukaan ihan omilla papereilla..
 

Matsku

Jäsen
Vieläkö mahtus jatkoajan treenirinkiin yks kehäraakki? Aktiivisuus on kohillaan ja urheilujuomat lähtee kaupasta mukaan ihan omilla papereilla..
Käsittääkseni JA on lopettanut aktiivisen toimintansa kikessä ja näin ollen uusia pelaajia ei oteta. Toki varjolta kannattaa asiaa enempi tiedustella.
 

tiikeri

Jäsen
Käsittääkseni JA on lopettanut aktiivisen toimintansa kikessä ja näin ollen uusia pelaajia ei oteta. Toki varjolta kannattaa asiaa enempi tiedustella.

Kyllähän noita voi ottaa, mutta ei siellä tosiaan juurikaan enää kukaan pelaile. Välillä vanhoja naamoja öisin sattuu paikalle, mutta eipä juuri muuten.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Eiköhän tässä taas syksyllä aktivoiduta. Itselläni on ainakin mennyt kesä töitä tehdessä ja muutakin puuhaa on ollut sen verran ettei edes irkissä ole joutanut roikkumaan, mutta syksyn pimeinä iltoina varmasti Costi-Möksy kaksikko on taas sähläämässä kentällä.
 

Sic

Jäsen
Jos kakkosnickit kelpaa joukkueeseen niin itse voisin jollain nickillä Jatkoaikaan liittyä syksyn aikana jos vain sopii. Lawless on tosiaan siis ykkösnickkini kiekossa. Mutta eipä muuta, hienoa varmasti jos jatkis nähdään useammin kiekkokentillä syksyn aikana!
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näin entisenä jatkoaikalaisena ilmaisisin kiinnostukseni ottaa osaa jatkoajan arvostetun kiekkojoukkueen tulevaisuuteen, lähinnä pelaajan osassa. Mikäli suuret herrat varjo, rapster sekä tikru ovat myötämielisiä, voisin liittyä taas riveihin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
No niin, pelasin vaihteeksi eilen tätä loistavaa kuningaspeliä. Mikään ei ole muuttunut.

junnu1: mä oon raipe (ei syöttänyt ikinä kellekään, pyöri vaan ympyrää kiekon kanssa)
junnu2: toi on karalahti
meitsi: mä oon Jean Beliveau
junnu1: kuka se on?
 

Teloch

Jäsen
Kuukausimaksullinen serveri elitistipaskoille niin meikäläinen liittyy takaisin Kiekon käyttäjävahvuuteen. Aikanaan tuli paukuteltua todella ahkerasti, mutta kyllä tuo käyttäjäkunta ajaa vahvasti pelin parista pois.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kuukausimaksullinen serveri elitistipaskoille niin meikäläinen liittyy takaisin Kiekon käyttäjävahvuuteen. Aikanaan tuli paukuteltua todella ahkerasti, mutta kyllä tuo käyttäjäkunta ajaa vahvasti pelin parista pois.

Tuohan nyt on lähinnä publailun ongelma. Jos ja kun on hyväksi havaitussa joukkueessa, mukavien tyyppien kanssa, niin eipä vastustajien mahdollinen huono käytös kauheasti haittaa, kun ne voi laittaa hiljaisiksi latomalla maaleja. Ja mitä publailuun tulee, niin itse ainakin olen ratkaissut tämän siten, että pelailen vain jonkun kaverin / kavereiden kanssa.

Ja terves muuten vain legendaarisen Pelit Onlinen perustajalle! Kyseisen seuran ansiosta meillä on tuola nykyisessä joukkueessa (Fortune Club) hyvä porukka kasassa (joskin eipä sielä kovin aktiivisia nykyään enää olla).

Jatkoaika on jäänyt Pelit Online -ajoista mieleen rakkaana vastustajana. Joskus olen meinannut joukkueen riveihin pääsyä kysäistä, mutta teidän onneksi se jäi tekemättä. ;]
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Ugly comeback lähestyy. Teinhän uuden ukonkin, kun vanha hyytyi. Beware. 3-4 weeks.

Maa alkaa jo vavahdella ja kuumaa höyryä alkaa tulla maahan syntyneistä rakosista...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Yli 3 vuotta pelattu ja yhä maistuu. Ei voi mitään. Aika moni vanhoista sankareista kuitenkin näyttää hyytyneen. Sellaista se on.

Niin, taashan tuo tauko on venähtänyt turhankin pitkäksi, mutta kyllähän sitä tulee miltei pari kertaa kuukaudessa pyörähdettyä kiekossa!

Elämän valitettavat realiteetit lähinnä sabotoivat tehokkaasti kiekonpeluuta eikä se nyt ex-staraa kovinkaan paljoa motivoi, kun kukatahansa nobo alistaa nykyään mitenpäin tahtoo :)

Hmm, ketäs tässä pitäisi kutsua jatkikseen, pistäkää vaikka kiekossa yv:tä, niin muistan ehkä joskus tehdäkin asialle jotain kun loggaan sisään, jossei tiikeri/raps ole nopeampia.
 

Ana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tilaa jatkoajan tiimissä?

Tervehdys! Oon 18 vuotias kiekko.tk peluri, oon ensimmäisistä saakka mättänyt kiekkoa suht menestyksekkäissä joukkueissa, (Penetrators, Hc kahi, Gothiaek, Pelijengi) ja kiinnostus olis pelailla teidän kanssanne tätä hienoa peliä :)

Nickini on r.regehr
 

Jokke

Jäsen
Hittolainen, pitäsköhän tehdä come back (taas kerran). Tosin nyt on jo hieman enemmän aikaa vierähtänyt mun lopettamisesta.

Saankohan mä pelikavereita jos teen tunnukset? ;) Vai onko kaikki jo unohtanut mun kiemurat?
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Hittolainen, pitäsköhän tehdä come back (taas kerran). Tosin nyt on jo hieman enemmän aikaa vierähtänyt mun lopettamisesta.

Saankohan mä pelikavereita jos teen tunnukset? ;) Vai onko kaikki jo unohtanut mun kiemurat?

Kyllähän siellä vielä muutamat vanhat ja uskolliset pyörii.
 

Sundance

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pistetäänpä tänne kun monet ei välttämättä enää kiekossa tai kanavalla käy...

Eli joku ruotsalainen porukka on selvitellyt 78000 henkilön (suurin osa suomalaisia) salasanoja monille eri sivustoille ja yksi näistä sattuu olemaan www.kiekkoliiga.net

Joten jos tonne on tullut joskus tunnukset tehtyä ja käyttää samaa salasanaa myös muualla, niin äkkiä vaihtamaan ne kaikki. Listassa on kiekkoliiga-sivustolle ilmoitettu sähköposti siinä salasana-hashin perässä, joten sinne ne mahdolliset tunkeutujat ainakin tulevat yrittämään samalla salasanalla.

Kiekko.tk salasanoja ei siis ymmärtääkseni ole vuotanut yhtään, vaan kyseessä on tuon kiekkoliigan sivustojen (mm. foorumi) salasanat.
 

Sic

Jäsen
Huh, eilen oli jopa nelosen uutisissa tuota juttua, tais siinä kuvassa joidenkin nickkejäkin vilahdella kiekko.tk:sta. Onneks sentään ei omia nickkejä tuolta löytynyt, toivotaan etteivät toista kertaa tee tuommoista temppua.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ruotsi vs USA
  • 2.46
  • 4.40
  • 2.34
Tshekki vs Suomi
  • 2.66
  • 4.20
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös