Kiekko.tk

  • 168 120
  • 1 188

tiikeri

Jäsen
Täällä oli jotain juttua noista ongelmista tuohon pelin pätkimiseen liittyen. Olet varmaan ko. pätkän jo lukaissut, mutta pistetään nyt varmuuden vuoksi kuitenkin jos sattuisi jotain auttamaan. Itselläni tuo ei ole pätkinyt käytännössä ollenkaan, ping on pysytellyt jatkuvasti siinä 30 tienoilla. Uusin Java on asennettuna ja hyvin tuntuu pelaavan. Minkäslainen nettiyhteys sinulla muuten on käytössä?
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tiikeri:
Tuota ohjesivua olen selaillut silloin urani alussa, mutta enhän minä sitä enää muistanut. Pitääpä testailla.

Yhteys on kaapelimodeemi, joka periaatteessa on toiminut aivan mainiosti. Kuitenkin silloin tällöin yhteys katkeaa lyhyeksi hetkeksi, joten voi hyvin olla että nuo lagaamiset johtuvat juuri yhteydestä (tai itse asiassa Kanetilta väittivät, että antennipiuhan haaroitin on syypäänä). Kuitenkin noita yhteyden pätkimisiä tapahtuu normaalisti melko harvoin, kun taas kiekko.tk lagittaa aina.

Mutta katselen vielä nuo Java-versiot ym. Kiitos vinkistä.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos varmaa pakkia haette Jatkoajan joukkueeseen, ja antaa hyviä avauksia hyökkääjille niin tässä olisi yksi tarjokas teidän käyttöön. Myös hyökkäspelaaminen onnistuu allekirjoittaneelta. Pelaan nimimerkillä -Ujcik-

Vastausta odotellen. :)
 
Suosikkijoukkue
TPS, Titaanit, Detroit Red Wings, Calgary Flames
Kyllähän meikäläinenkin tuolla Kiekossa yhteen aikaan oli. Nickit: SankariBM, Puppe, Jopotin.
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Tänään illalla on sit kai tarkoitus jatkaa liiigaa oikein urakalla? Kaikki vaan kehiin.
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksi tuolla omissa tiedoissa "Player information" kohdassa on "Samalta osoitteelta:" neljän eri nimimerkin tiedot? En tunne kyseisiä henkilöitä ja omalta kotikoneeltani ei pelata muilla tunnuksilla kuin yhdellä, joka on "-Ujcik-".

Olen myös tehnyt enemmän maaleja/antanut syöttöjä, kuin mitä siihen "Player information" tietoihin on päivitetty. Ihme homma!?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Se IP ei ole luotettava, vaan esim. proxyt yms. hämäävät.

Maaleja päivitetään vain jos kehissä on 3vs3 rekisteröitynyttä pelaajaa, ei muuten, sen takia kaikki maalit eivät välttämättä ole tulleet ylös.
Pistin sinulle kutsun, joten menepäs hyväksymään se.

TÄNÄÄN KLO >21 olisi tarkoitus pelailla, eritoten Montrealin heppulit paikalle silloin.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Viestin lähetti Unbreakable
Miksi tuolla omissa tiedoissa "Player information" kohdassa on "Samalta osoitteelta:" neljän eri nimimerkin tiedot? En tunne kyseisiä henkilöitä ja omalta kotikoneeltani ei pelata muilla tunnuksilla kuin yhdellä, joka on "-Ujcik-".

Olen myös tehnyt enemmän maaleja/antanut syöttöjä, kuin mitä siihen "Player information" tietoihin on päivitetty. Ihme homma!?
Niitä samalta osoitteelta olevia on lähes kaikilla jonkinmoinen bugi. Pisteistä sen verran että pisteet rekisteröidään silloin kun pelissä on vähintään 6 pelaajaa, eli esim. 2vs2 pelissä tehtyjä pisteitä ei rekisteröidä, niiden perässä lukee [no stats]

EDIT. varjo ehti ensin :(
 

Unbreakable

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti varjo
Pistin sinulle kutsun, joten menepäs hyväksymään se.

TÄNÄÄN KLO >21 olisi tarkoitus pelailla, eritoten Montrealin heppulit paikalle silloin.

Hyväksyin kutsun, ja nyt olen maineikkaan Jatkoaika-teamin yksi parhaista pakeista! ;)

Valitettavasti en tänään pääse tuohon 21.00 alkavaan peliin. Ehkä ensikerralla sitten! =)
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
NYT Columbus-Montreal odottaa alkamistaan jos vain Rapster/FTB eksyisi paikalle. HOP HOP
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti varjo
NYT Columbus-Montreal odottaa alkamistaan jos vain Rapster/FTB eksyisi paikalle. HOP HOP

Hmmm.. pitääkö tästä lukea jotain rivien välistä? :-)
 

Jokke

Jäsen
Laitetaan nyt toisen kerran tuo mun teksi tuosta ip:stä. Se on kyllä luotettava, eli se näkee juuri sen osoitteen jolla juuri sinun koneesi näkyy internettiin portilla 80.

Copy&Paste:
Tuosta usean nimen näkymisestä saman ip:n takaa.

Eli kyseessä on todennäköisesti tilanne, jossa palveluntarjoaja käyttää proxyä weppiliikenteessä ja siksi samaa palveluntarjoajaa käyttävät näkyvät samalla osoitteella, eli proxyn osoite.

Tässä ainakin yksi syy miksi näkyy useampi nimi saman ip:n takaa. Tuskin moista kohtaa olisi kiekko.tk:n sivuille laitettu jos se olisi aivan turha, eli kaikilla olisi oma ip.

Tämän takia /ban käskyä kannattaa harkita, koska silloin kaikki oletetun proxyn takaa tulevat saavat saman bannin.

Lisätään nyt vielä siltä varalta, että joku tulee sanomaan, ettei mun selaimeen ainakaan oo määritelty mitään proxyä. Niin osa ISP:eistä käyttää ns. transparentteja proxyjä jolloin ne ovat täysin läpinäkyviä loppukäyttäjälle. Tästä voi varmistua mm. ensin katsomalla oman koneen ip:n, olettaen, että on julkinen osoite suoraan koneella ja sitten vertaamalla sitä jonkun vaikka http://www.whatismyip.com sivun antamaan osoitteeseen. Jos nettisivun antama osoite on eri kuin koneen oma (julkinen) osoite niin silloin todennäköisesti on käytössä proxy.

/Copy&Paste

Eli tuon ip:n perusteella esim. kakkosnikkejä ei voi tunnistaa.

Toinen mahdollisuus on ISP:n mahdollisesti käyttämä PATtaus palomuurissa, mutta ei siitä sen enempää. :)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä esim. eilen tarkoituksella jättänyt vastaamatta joukkuetovereiden huhuiluun. Nukkumaan tosin olin jo käymässä kuitenkin.

Mutta emmää osaa tuota team-keskustelua käyttää. Siis samassa huoneessa olijoille pystyn sinistä viestiä lähettämään, mutta muuten vaihtoehdot ovat nuo public ja team. Ja jos ei ole missään huoneessa, niin ei tuota teamiä pysty käyttämään.

Oonko mää vain ihan tumpelo, vai onko muillakin ollut vastaavia ongelmia aloittaessaan?

EDIT: tattis opastuksesta, nyt mäkin osaan.
 
Viimeksi muokattu:

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Everton
Enpä esim. eilen tarkoituksella jättänyt vastaamatta joukkuetovereiden huhuiluun. Nukkumaan tosin olin jo käymässä kuitenkin.

Mutta emmää osaa tuota team-keskustelua käyttää. Siis samassa huoneessa olijoille pystyn sinistä viestiä lähettämään, mutta muuten vaihtoehdot ovat nuo public ja team. Ja jos ei ole missään huoneessa, niin ei tuota teamiä pysty käyttämään.

Oonko mää vain ihan tumpelo, vai onko muillakin ollut vastaavia ongelmia aloittaessaan?

Jos et ole missään huoneessa, tai siis itseasiassa milloin vain voit lähettää viestin kaikille joukkuelaisillesi, kun kirjoitat viestin alkuun "/team"

EDIT: siis kaikille joukkuelaisillesi, jotka ovat onlinessa
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Viestin lähetti Tommi92
Nimimerk. Tommi92 haluaisi Jatkoajan leipiin. Olen tehnyt jotain 60+60 pistettä, ja olen amateur kokemukseltani.

Sinulla on kaksi eri nickiä ja kuulut kahteen eri jengiin jo alunperin. Ikävä kyllä kaksois-nickejä ei suvaita JA'n jengissä.

- Tinke-80
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Bostonilla on vähintään yksi ottelu pelaamatta

Chicago Blackhawks - Boston Bruins

Jos ja kun saadaan tietoa pelaako Calgary ja Detroit voidaan ihmetellä pelataanko nämä ottelut.

Calgary Flames - Boston Bruins
Boston Bruins - Calgary Flames
Boston Bruins - Detroit Red Wings
Detroit Red Wings - Boston Bruins

Jotta saataisiin nämä ottelut päätöksen voisimme sopia Chicagon pelaajien kanssa otteluiden ajankohdista. Minulle sopii Ma - To klo 21 -> Paitsi Tiistaina klo 22 ->

Miten muille sopii?

- Tinke-80
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti Tinke-80
Sinulla on kaksi eri nickiä ja kuulut kahteen eri jengiin jo alunperin. Ikävä kyllä kaksois-nickejä ei suvaita JA'n jengissä.

- Tinke-80

Tein sen toisen nickin sen takia, että pystyisin pitämään omaa joukkuettani pystyssä..:(

EDIT:
Niin ja satun tietämään Jatkoajassa pelaavia pelaajia, joilla on toinenkin nick..
 

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Tommi92
EDIT:
Niin ja satun tietämään Jatkoajassa pelaavia pelaajia, joilla on toinenkin nick..

Huomasitko, mitä siellä Jatkoajan omalla sivulle luki? jotenkin näin se meni: "Kakkosnickejä ei hyväksytä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta".
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Jaahasjaahas, heti kun uusi hakia on Blues - fani niin häntä ruvetaan sorsimaan :)
No ei, kakkosnikkejä ei Tommy92 katsota hyvällä. Kaikki nykyisessä jatkoajan joukkueessa pelaavat ovat ainakin aloittaneet kiekko.tk uransa siellä. Nuo kakkoset ovat sitten tulleet myöhemmin, raskauttavista syistä johtuen.
Tai näin ainakin luulen.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Tänään liigaa, Colorado on kehissä ja odottaa vastuksia.
Miten Montreal?

COL-NYR käynnissä paraikaa.
 

tiikeri

Jäsen
Pitää nyt avautua vähän tästä kiekon nykytilasta.

Eli itselläni on ollut parin viime viikon aikana pelatessa sellaista lagia ja pätkimistä että oksat pois. Käytännössä siis täysin mahdotonta pelata täysipainoisesti. Välillä nykii kursori mihin sattuu ja pelaajat liikkuvat ruudulla kuin täit tervassa. Ping on yleensä normaali (siinä 30-40 välissä), mutta muuten pelaaminen on ollut kyllä kaukana normaalista. Katsomon puolella ollessa peli tuntuu pelaavaan yleensä ihan mainiosti ja pelaajat liukuu sulavasti ruudulla. Silloin myöskin pelittää aivan normaalisti jos tekee harjoitushuoneen ja neppailee siellä yksinään.
Olen yrittänyt vaihtaa Java-versiota toiseen ja kokeilla erilaisilla asetuksilla mutta turhaan.

En tiedä onko vikaa enemmän omassa koneessa, tuolla kiekon puolella vaiko molemmissa. Kuulemma ollut eräillä muillakin samankaltaisia ongelmia, mitä tuolta kiekon foorumilta olen lukenut. Toisilla tuntuu taas pelaavan aivan normaalisti. Jokatapauksessa tilanne on se, että jos nuo ongelmat eivät poistu pikkuhiljaa, niin jää kyllä meikäläisen pelailut kokonaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä, kun pystyy pelaamaan ehkä noin 50% tasolla siihen mitä normaalisti pystyisi. Itsellä ei ainakaan hermot kestä. Toisaalta onhan tässä hyvä puoli, että tulee pidettyä vähän taukoa pelaamisesta, enemmän tai vähemmän. Silti tuo olisi mukava saada taas toimimaan kunnolla.

Eipä tässä tällä kertaa muuta. Jos joku keksii jotain ratkaisua tähän ongelmaan niin hyvä olisi. Niin loistava peli tuo kyllä on, että sääli jos homma jää kokonaan tälläisen ongelman takia
 
Viimeksi muokattu:

Hack

Jäsen
Viestin lähetti Köntsä
Kaikki nykyisessä jatkoajan joukkueessa pelaavat ovat ainakin aloittaneet kiekko.tk uransa siellä. Nuo kakkoset ovat sitten tulleet myöhemmin, raskauttavista syistä johtuen.
Tai näin ainakin luulen.

Siis pieni korjaus tähän, että kaikki nykyisessä jatkoajan joukkueessa pelaavat pelaajat ovat ainakin aloittaneet jatkoajassa ilman kakkosnickejä. Varmasti jotkut (kuten minä) on pelannut ennen jatkoajan perustamissa jossain muualla.
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Viestin lähetti tiikeri
Pitää nyt avautua vähän tästä kiekon nykytilasta.

Eli itselläni on ollut parin viime viikon aikana pelatessa sellaista lagia ja pätkimistä että oksat pois.

Jos on paljon spywarea koneella niin se vaikuttaa varmasti pelin sulavuuteen, ilman että se välttämättä näkyy tuossa pingissä. Vaikka tämän varmaan tiesitkin.
Semmosen käsityksen olen saanut ainakin oman joukkueen keskuudessa että suunnilleen kaikilla on lagannut ja tökkinyt entistä enemmän noiden uusimpien päivitysten jälkeen, mutta jos vika on kiekon päässä niin eiköhän se korjata lopulta.
Sellanen juttu myös että jos sulla on Zonealarm käytössä niin poista se ja joku toinen palomuuri tilalle. Eroa oli kuin yöllä ja päivällä kun vaihdoin Zonealarmin Nortoniin. Lisäksi sieltä kiekon asetuksista ruksi pois kohdasta "disable sun optimizations" jos on sunin java käytössä, saattaa auttaa sekin.
Henkimaailman juttujahan nämä kyllä lopulta tuntuu olevan...
 

tiikeri

Jäsen
Välikatsaus omiin tilastoihin

Tuli tuossa pistepörssiä päivitellessä laitettua merkille, että napsahti sitten näköjään meikäläiselle 600 matsia ja 1000 tehopistettä täyteen Jatkoajan väreissä ja riveissä. Laskin että 115 päivää tullut pelattua tätä kiekkoa (aloitin 23.07.2004), joka tekee laskujeni mukaan n. 5,21 peliä/päivä. Saattaa tosin laskupää olla tähän aikaan yöstä vähän epävireinen, mutta joku nokkela henkilö voi tuon varmaan tarvittaessa korjata.

Tuo pelimäärä on kyllä melko karmiva muihin pelikavereihin verrattuna. Ainoastaan rapsterilla on lähes saman verran pelejä pelattuna, muut ovatkin sitten kaukana takana... enpä ole kyllä yhtä addiktoivaa peliä eläessäni pelannut.

Tässä vielä pelaajakortti:

Nimi: tiikeri
Joukkue: Jatkoaika
Tunnus luotu: 2004-07-23 15:21:54
Etsii joukkuetta: ei
Viimeksi pelissä: < 24h sitten
Vapaa teksti:
Kokemus: pro
+/-: +182
Maalit-syötöt-suhde: 54-46
Maaleja: 829
Syöttöjä: 703
Joukkueen maaleja/h: 13.05
Lähtenyt kesken pelin %: 2.53
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös