Kiekko-Huhut - tarpeellinen vai turha?

  • 1 244
  • 5

Mitä mieltä olette Kiekko-Huhut sivusta?

  • 10 (paras)

    Ääniä: 1 2,8%
  • 9

    Ääniä: 0 0,0%
  • 8

    Ääniä: 3 8,3%
  • 7

    Ääniä: 1 2,8%
  • 6

    Ääniä: 1 2,8%
  • 5

    Ääniä: 4 11,1%
  • 4

    Ääniä: 0 0,0%
  • 3

    Ääniä: 2 5,6%
  • 2

    Ääniä: 1 2,8%
  • 1 (täysin turha)

    Ääniä: 23 63,9%

  • Äänestäjiä
    36

Rize

Jäsen
Mitä mieltä olette Kiekko-Huhut sivun ulkoasusta ja sisällöstä? Kaikki kommentit otetaan vastaan pyrkiessämme tekemään sivusta parhaan mahdollisen. Huom! sivun sisältö ei ole vielä valmis, joten antakaa pisteet siitä mitä sivulla on NYT.


Joten kommenteje, kiitos!
 
Viimeksi muokattu:

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole kauheasti sivuillasi käynyt, mutta huhusivuista minulla on aika yhtenevä mielipide: Kuka tahansa voi keksiä kaikenlaisia huhuja, mutta minä en ole koskaan näihin hommiin uskonut, joten sikäli huhusivut on kaikkiaan mielestäni aika turhia.

Tämä oli siis minun mielipiteeni, kyllä varmaan niitäkin on jotka pitää tuon kaltaisista sivuista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, siis tämän äänestyksen tuloksiin ei kannata suhtautua kovinkaan vakavasti, sillä ne, jotka äänestivät ykköstä eivät varmastikaan vaivaudu jatkossa sivullesi. Sen sijaan kannattaa teettää vastaava gallup sivullasi, jotta saat sitten vakiokävijöiden mielipiteet....

Tee sivu tosiaan pian valmiiksi, kun oman sivuni jatko on vielä täysin avoin.

Huhusivuista saa olla mitä mieltä tahansa. Niiden pääasiallinen tarkoitus ei ole kertoa tulevia siirtoja, vaan julkistaa nimet, jotka liikkuvat parhaillaan kuvioissa. Tuohon onetimerin kommenttiin: Totta kai kuka tahansa voi keksiä mitä tahansa huhuja, mutta pidemmän päälle tuskin kukaan jaksaa semmoista tehdä. Sivusta huomaa kuitenkin varsin pikaisesti, onko kyseessä pelkkä roskanpuhuntasivu vai onko kyseessä sivu, jolla on oikeasti joku tarkoitus.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ehkä parasta, melkoisen murskaava on minun mielipiteeni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös