Peli-ilme ja taistelu oli erinomaista siitä isot pisteet! Perisynti silti iski jälleen eli pyöritään kulmissa ja laidoilla eikä LAUOTA... Rankkarit oli pelistä hyvä kuva, kun edes silloinkaan ei saatu yhtäkään laukausta.
Muutama huomio:
- Ylivoima ollut jo pitkään heikkoa kun kiekkoa vain haudotaan ja syötellään. Oliko tänään ylivoimassakaan edes laukauksia? Mielestäni isoin ongelma on että yritetään väkisin löytää syöttö siihen neliön keskelle. Sitten kun vastustaja pelaa sen neliön tiiviisti, niin siihen ei pystytä syöttämään. Tähän lisättynä se ettei viivassa ole minkäänlaista laukaisu-uhkaa. Niinpä menee kiekon siirtelyksi ja hautomiseksi. Tuota ylivoimaa vastaan on oikeasti helppo pelata.
- Todella positiivista ettei meillä ole enää maalivahti ongelmaa. Rimpiselle ei enää ylistyssanat riitä! 17v kaveri ja katsomoon asti hehkuu todella kova itseluottamus. Piti varsinkin toisen erän vaikeilla hetkillä meidät pelissä mukana.
- Loppuun vielä Heikkisestä, josta olen kyllä huolissani, sillä on meidän ykkössentteri. Nyt kun pelissä oli intensiteettiä ja vauhtia, niin paljastui vielä pahemmin että mieshän on todella huonossa fyysisessä luistelu kunnossa. Varsinkin kolmannessa erässä mies oli jokaisessa vaihdossa todella väsynyt. Westerlundkin huomasi tämän ja eipä enää jatkoajan 3vs3 pelissä pelannut, paitsi viimeisen alivoima vaihdon. Alan epäillä että onko pelaamalla kuntoon pääsy tällä kaudella mahdollista vai pitäisikö vetää joku useamman viikon fysiikka jakso?
Mä oon tästä kaikesta samaa mieltä. Hyvä kirjoitus siis. Taisteluilme oli tänään erinomainen. Fyysistä ja, mutta tarkkaa puolustuspeliä. Yhtään ilmasta paikkaa ei ollut maalinedustalla. Isot propsit!
Ehkä se suurinperisynti on että menee tosiaan liian hienoksi. Takaveräjää, Piipposta, Jürgensiä ja Laaksoa pitää nyt maalille saada enemmän ja vaan kiekkoa toimitettua maalille. Pakkienkin pitäisi rohkeammin toimittaa vaa kiekkoa maalille. Mutta omista pääseminen ja hyökkäyksiin lähtö toista etää lukuunottamatta hyvää! Sieltä lähdettiin vauhdilla! Mutta kyllä mulle maistuisi joku iso kokosempi kaveri joka runnoisi niitä maaleja sisään. Hirso saa toimittaa!
Rimpisestä nyt ei voi enää ylisanoja sanoa. MVP.
Ja Heikkinen oli jatkuvasti kentän heikoin. Menetyksiä ja surfailua ja vääriä ratkasuja. Jotain tälle pitäisi tosiaan tehdä.
Ja tosiaan tänään erinomainen peli kokonaisuudessaan. 2 erä oli heikko, mutta oltiin niskan päällä 1 ja 3 erässä. Hallintaa pitää vaan muuntaa paremmin laukausuiksi. Uskoa täällä on. Vaikka on perseestä hävitä Jokereille, niin erityisesti ei vituta. Rankkarit on ihan kolikonheittoa monesti, niin peli oli tasan käytännössä. Ja tällä asenteella ja pelillä kyllä voitetaan pleijareissa (kunhan lauotaan), mitä joku toinen kirjoittaja ylempänä epäili.
Upea kannustus ja hyvä kiekkoilta! Pleijareissa nää käätyy meidän voitoksi!