Kiekko-Espoon maalilaulu?

  • 21 312
  • 58
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Whot Let The Dogs Out ja Kivikova olivat ja ovat erikseen oikein hyviä. Tämä discojumputusmixaus sen sijaan - ei jatkoon.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Ei oikein uppoa tuo uusi maalirallatus. Muutaman kerran se on jo kuitenkin kuultu. Idea on ihan hyvä. Yhdistetään historiaa. Ilman minkäänlaista sävelkorvaa en osaa sanoa miten tuosta saisi toimivan. Nykyinen ei kuitenkaan jatkoon.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jos jonkun espoolaisen hieman rockimpaa (tai popimpiaa tai nopeampirytmistä muuten) musiikkia tekevän yhtyeen saisi sovittamaan kivikovan uudelleen, se voisi toimia hyvinkin. Vähän lisää aggrea kuitenkin biisi on jo alun perinkin kaivannut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos jonkun espoolaisen hieman rockimpaa (tai popimpiaa tai nopeampirytmistä muuten) musiikkia tekevän yhtyeen saisi sovittamaan kivikovan uudelleen, se voisi toimia hyvinkin. Vähän lisää aggrea kuitenkin biisi on jo alun perinkin kaivannut.

Children of Bodomhan tykkäsi tehdä covereita hyvinkin odottamattomista kappaleista :-)
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Mun korvaan tämä mash-up on ollut varsin sopiva. Tarkemman sävelkorvan omaavat voisivat toki avata, onko Kivikova transponoitu (sävelllajia nostettu teknisesti) Who let the dogs out-sävellajiin vai onko vedetty uudestaan. Maalilaulu kokonaan uusiksi esitettynä juurikin nykyisen kaltaiseksi toki olisi nannaa, mutta nykytilanteessa järjetön menoerä. Ja itse haluaisin kyllä Pepe Willbergin vetämään myös mahdollisen uustuotannon kertosäkeistön.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ja itse haluaisin kyllä Pepe Willbergin vetämään myös mahdollisen uustuotannon kertosäkeistön.

Miten Pepe liittyy Kivikovaan? Timo Koivusalohan käsittääkseni tuon laulaa (Pekko Aikamiespoikana tosin).
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toi nykysekoitus ei itseasiassa nyt pari kertaa paikan päällä kuultuna tunnu enää ihan niin karsealta. Hallin muhkeat bassot ja kaiku vaikuttavat olennaisesti siihen, ettei cringe-faktori ole ihan samaa kuin kotona kuultuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös