Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 88 328
  • 2 189

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Missä Tuomaala?

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kylläpä tuntuu hyvältä varsinkin henkisesti tämä voitto! Myös katsojille, ja joo pelissä edelleen paljon ongelmia, mutta voitto tähän kohtaan tärkein.

Eka ja kolmaserän toka puolikas erinomaista peliä. Valitettavasti 3-0 maalin jälkeen peli romahti, mutta erittäin mahtavaa että noustiin uudelleen pelillisesti mukaan kolmannessa.

Kyllähän Vuoriolle meni tänään aika helppoja ja välillä joutui katsoa onko Hellgren maalissa kun ei kerennyt millään poikittaisyöttöihin. Silti pelasti kyllä kolmella huipputorjunnalla kolmannen erän alkuun meille pisteitä.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän Vuoriolle meni tänään aika helppoja ja välillä joutui katsoa onko Hellgren maalissa kun ei kerennyt millään poikittaisyöttöihin. Silti pelasti kyllä kolmella huipputorjunnalla kolmannen erän alkuun meille pisteitä.
Niin nyt kysymys nyt lienee, että mennäänkö Hellgren-Smedillä että kuka on kakkonen. Karjalainen ei ole mielestäni ratkaisu, joku U20 tai sitten jos Mestiksessä on tarvetta Vuoriolle kahdessa pelissä meni muutama helppo, mutta tän päivän kolmas oli hyvä kasaaminen. Mä luulen, että Helle avaa luukkua loppukauden ja pelaa muutaman pelin.

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin nyt kysymys nyt lienee, että mennäänkö Hellgren-Smedillä että kuka on kakkonen. Karjalainen ei ole mielestäni ratkaisu, joku U20 tai sitten jos Mestiksessä on tarvetta Vuoriolle kahdessa pelissä meni muutama helppo, mutta tän päivän kolmas oli hyvä kasaaminen. Mä luulen, että Helle avaa luukkua loppukauden ja pelaa muutaman pelin.
Ehdottomasti Hellgren, miehelle maksetaan jo nyt kuitenkin eikä häntä saada myytyä mihinkää. Turhaa käyttää mielestäni kuluja Vuorioon kun ei taso sen parempi lopulta ole. Karjalaisen paikka pelaamassa A-junnuissa.

Syvä huokaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Philadelphia Flyers
Hyvä meno hallilla, viihdyttävä matsi ja kahta pistettä isompi voitto. Omaan silmää näytti, että yritettiin pelata tänään paljon enemmän kiekkoa ja miestä maalia kohti, eikä haluttu päätyä kulmiin potkimaan kiekkoa.

Hieno tasonnosto kaikkiaan!

Tollaisia Galloja en haluaisi nähdä enää missään yhteydessä. Ei kuulu tähän lajiin ja maksaa vielä joku päivä kovan hinnan, vaikka en mitään ylilyöntiä tai väkivaltaa toivokaan. Näytti kyllä olevan vikassa erässä varjojen mailla, et oisko jo tullu rantu kalsareihin. Sen verran paljon sai verbaalista painetta tokassa erässä.

sensei inu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Mulla taas tuli välillä jo ikävä Hellgren-Smediä, ajatus yllätti itsenikin.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Pitää vielä nostaa pari juttua mitkä tuli mieleen
- Meidän eka maali. Oliko kauden hienoin?
- Hämis hyökkäsi yksin neljää KooKoon pelaajaa vastaan ja loi maalipaikan. Miksi tätä näkee niin harvoin? Upeaa tahtoa ja itseluottamusta
- Tuomaalaa pantattiin muutama vaihto 3vs3 pelissä ja heti alkoi tapahtumaan kun pääsi jäälle. Joukkueen paras jatkoaikapelaaja ellei sitten Q ole

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy