Niin nyt kysymys nyt lienee, että mennäänkö Hellgren-Smedillä että kuka on kakkonen. Karjalainen ei ole mielestäni ratkaisu, joku U20 tai sitten jos Mestiksessä on tarvetta Vuoriolle kahdessa pelissä meni muutama helppo, mutta tän päivän kolmas oli hyvä kasaaminen. Mä luulen, että Helle avaa luukkua loppukauden ja pelaa muutaman pelin.Kyllähän Vuoriolle meni tänään aika helppoja ja välillä joutui katsoa onko Hellgren maalissa kun ei kerennyt millään poikittaisyöttöihin. Silti pelasti kyllä kolmella huipputorjunnalla kolmannen erän alkuun meille pisteitä.
Ehdottomasti Hellgren, miehelle maksetaan jo nyt kuitenkin eikä häntä saada myytyä mihinkää. Turhaa käyttää mielestäni kuluja Vuorioon kun ei taso sen parempi lopulta ole. Karjalaisen paikka pelaamassa A-junnuissa.Niin nyt kysymys nyt lienee, että mennäänkö Hellgren-Smedillä että kuka on kakkonen. Karjalainen ei ole mielestäni ratkaisu, joku U20 tai sitten jos Mestiksessä on tarvetta Vuoriolle kahdessa pelissä meni muutama helppo, mutta tän päivän kolmas oli hyvä kasaaminen. Mä luulen, että Helle avaa luukkua loppukauden ja pelaa muutaman pelin.
Kyllähän Vuoriolle meni tänään aika helppoja ja välillä joutui katsoa onko Hellgren maalissa kun ei kerennyt millään poikittaisyöttöihin. Silti pelasti kyllä kolmella huipputorjunnalla kolmannen erän alkuun meille pisteitä.