Mainos

Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 51 019
  • 1 170

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Nuoriso meni katsomaan peliä- väliraportti hallilta:
”siis hienoo et on näin paljo ilves faneja, tääl on kunnon urheilujuhlantuntua mut ihan oikeesti toi meno on tosi epäurheilijamaista.
Jokainen kerta ku taulus näkyy mitään mikä viittaa Espooseen niin kaikki ilves- kannattajat buuaa ja vislaa. Artisti, selostaja, kaikki…pelkkää buuausta. Siis mua hävettää niiden puolesta”

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
”siis hienoo et on näin paljo ilves faneja, tääl on kunnon urheilujuhlantuntua mut ihan oikeesti toi meno on tosi epäurheilijamaista.
Jokainen kerta ku taulus näkyy mitään mikä viittaa Espooseen niin kaikki ilves- kannattajat buuaa ja vislaa. Artisti, selostaja, kaikki…pelkkää buuausta. Siis mua hävettää niiden puolesta”
Henkisiä luusereita, se on tietynlainen ihmistyyppi. Hyvinäkin hetkinä energia purkautuu negatiivisuuteen ja muiden lyttäämiseen.

Mä olen vain aina jotenkin pitänyt ilvesläisiä niinä fiksumpana puoliskona tamperelaisia, tai varmaan liikaa uskonut yleistä narratiivia. Viime aikoina tämä mielikuva alkanut muuttumaan erittäin rajusti. Merkittävä osa aivan totaalisen tampiota sakkia, myös tällä palstalla.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
siis hienoo et on näin paljo ilves faneja, tääl on kunnon urheilujuhlantuntua mut ihan oikeesti toi meno on tosi epäurheilijamaista.
Jokainen kerta ku taulus näkyy mitään mikä viittaa Espooseen niin kaikki ilves- kannattajat buuaa ja vislaa. Artisti, selostaja, kaikki…pelkkää buuausta. Siis mua hävettää niiden puolesta
Saman voi todeta hallilta. Buuasivat myös Virtasen haastattelulle. Se vähän yllätti. Lähinnä heidän toiminta vaikuttaa nololta ja juntilta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Tuomarit keksivät jäähyjä kyllä joka tilanteesta. Kummassakaan näissä ei mitään ollut.
On näköjään omissa silmissä vikaa, kun kuvittelin klikanneeni Kiekko-Espoon osiota..

Tasoittamista s**tana tämä on vaan..

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peteeeeeeee

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen valmis osallistumaan kolehtiin että saadaan vielä JohnQ tähän jengiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Hienosti tapettiin kissimirrien ylivoima.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rimpinen = isäntä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
V*ttu

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy