Raitakalsari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo | Boston Bruins
Aika seisoskelua oli loppu toisesta erästä Espoolla.
Itse laittaisin silti jonkun muun, ei vaan ole mitään käyttöä ylivoimassa. Lisäksi Sape ollut tänään hämmentävän surkea aloitusympyrässä.Ajateltu yks yhteen Järvisen kanssa korvaajana. Mä ymmärrän sen. Mutta Järvinen olis tehnyt tosta paikasta. Siinä ero.
Joo Leppänen, Koivusaari tai Piipponen.Itse laittaisin silti jonkun muun, ei vaan ole mitään käyttöä ylivoimassa. Lisäksi Sape ollut tänään hämmentävän surkea aloitusympyrässä.
Itse laittaisin Tallbergin tuohon maalin eteen. Osaa kuitenkin käsitellä kiekkoaJoo Leppänen, Koivusaari tai Piipponen.
No ei se mikään tekijä ole. Moni muu veto olisi jo mennyt.Voi vittu miksi Rajaniemeä ei voida peluuttaa back to back peleissä?? Ja sitten idioottimainen korkea maila perään. Terve
Voi vittu miksi Rajaniemeä ei voida peluuttaa back to back peleissä?? Ja sitten idioottimainen korkea maila perään. Terve
Olisiko? Rimpinen ei näytä kykenevän normitason syorittamiseensa back-to-back playoff peleissä. Jos muut konkarit ovat suorittaneet yli odotustason, miksei myös Rajaniemi?No ei se mikään tekijä ole. Moni muu veto olisi jo mennyt.