As said. Ei mitään tempoa tänään. Ei riitä äijillä kunto pelata kovaa kahta iltaa putkeen näköjään...Huomannut alusta asti, että vissiin jalka painaa eilisestä. Kaikki se tempo puuttuu ja tehdään todella hätäisiä ratkaisuja...
No, jos siis näitä viestejä myös luettaisiin täällä niin ei kukaan meidän kundeja ole haukkunut. Todettu vaan, että tänään homma ei ole lähtenyt millään osa-alueella ja perjantaina uusi yritys.Ollaanpas täällä taas niin rakentavia. Mikään tässä ottelusarjassa ei ole vielä ratkennut vaikka tilanne on tämä, koska tämä on vasta ottelusarjan toinen peli. Nyt sitä luottamusta omiin ja haukkumiset sikseen!
Mua itteäni vituttaa se, että hyvä ensimmäisen erän loppu pienine kahinoineen kuoli täysin, kun jouduttiinkin alivoimalle toisen erän alkuun. Peli alkoi kääntymään meille, mutta mitään ei saatu siitä mukaan.No, jos siis näitä viestejä myös luettaisiin täällä niin ei kukaan meidän kundeja ole haukkunut. Todettu vaan, että tänään homma ei ole lähtenyt millään osa-alueella ja perjantaina uusi yritys.
Turhia nuo aikalisät ennen viimeisiä minuutteja, kun mainoskatkoja sen verran paljon ja ajavat saman asian.Espoon täytyy nyt ottaa aikalisä tai se on kohta 4-0. Tapparan flow pitää saada poikki
Otetaan jäähy!Mitä tehdään?
Mä en kyllä lähtisi nyt mihinkään ketjurumbaa. Niistä harvoin hyödytään mitenkään. Peliä voi muuttaa muulla tavoillaKatse etsii penkin taakse, Mitä tehdään? Mitä muutetaan? Miten reagoidaan? Nämä kentälliset on saanut neljä laukausta koko pelissä, ja ylivoimaakin pelattu.
Mä en kyllä lähtisi nyt mihinkään ketjurumbaa. Niistä harvoin hyödytään mitenkään. Peliä voi muuttaa muulla tavoilla