On taas aika kaaosta. Nämä 2 peliä ja ukot pitää saunailtaa niin poffit käynnistyy hyvinEi tuossa meidän pelissä ole taas mitään järkeä
Johtuu varmaan siitä että nyt on taas vaihtunut kokoonpano miehistöön palanneiden pelaajien myötä.On kieltämättä tuommoista peura ajovaloissa - meininkiä ilmassa.
Kerrankin minulla on lähetyksessä kunnollinen kuva.lähetys yhtä puuroa
Hän on kyllä raskas tyyppi. Jotenkin tuntuu hakevan aina kulmaa miten Espoo on ollut huono. Tai huonompi kuin toinen. Tänään ihan perusteltua nyt mutta ollaan hallittu peliä ja silti mahdotonta hänelle se tunnustaa.Teppo Laaksonen mainitsee kaikki muut joukkueet, ennenkuin mainitsee K-Espoota
Tietysti kun liiganousijasta on kyse, ei se nyt mikään yllätys ole. Eihän varmaan kenelläkään mitenkään isoja odotuksia ollut toisin kuin meillä.Teppo Laaksonen mainitsee kaikki muut joukkueet, ennenkuin mainitsee K-Espoota
Umpinarrihan se on henkeen ja vereen, näin olen käsittänyt. Ei yllätä.Hän on kyllä raskas tyyppi. Jotenkin tuntuu hakevan aina kulmaa miten Espoo on ollut huono. Tai huonompi kuin toinen. Tänään ihan perusteltua nyt mutta ollaan hallittu peliä ja silti mahdotonta hänelle se tunnustaa.
Eikä tarvitse edes vaan käsittää kun faktaa tuo on. Onkohan nyt jäänyt paljon hampaankoloon, kun Espoo meni omalla pitkäjänteisellä työllään ennen narreja Liigaan ja heille jäi vaikeampi reitti jäljelle.Umpinarrihan se on henkeen ja vereen, näin olen käsittänyt. Ei yllätä.
Painakaa pojat!Mehän alettiin tekemään töitä.
Jospa huomenna olisi vähän tunnetta ja meininkiä. Kun on perinteinen 6 p ottelu.On muuten ihan helvetin tylsä matsi käynnissä.. kumpikaan ei saa mitään aikaiseksi hyökkäyspäässä. Kai tässä näkyy nyt miten tärkeä peli lopullisten sijoitusten kannalta molemmille.
Jonkin aikaa roikkunut Sportin maali ilmassa.Putkeen meni laukauskin onneksi