Retropaidalla vain.Onko Aronssonin numero vaihdettu 66, vai onko vain kirjoitusvirhe, vai onko retropaidalla 66?
Retropaidalla vain.Onko Aronssonin numero vaihdettu 66, vai onko vain kirjoitusvirhe, vai onko retropaidalla 66?
Koska retropaidat. Ei olla varmaan ehditty painattaa Aronssonille ja Granholmille retropaitoja. Tai jotain muuta häikkää.Myöskin edellä mainittu Aronsson pelaa numerolla 66 ja Eelis Granholm 65 numerolla. Erikoinen kuvio?
Itse vedin juuri flunssan läpi. Vaikka sinänsä sängyn pohjalla meni vain 2-3 päivää, niin kyllä semmoiset 1,5-2 viikkoa kondis on semmoista 90% luokkaa maksimissaan eikä pahemmin tule sportattua. Puhumattakaan sitten näistä kavereista, joiden pitäisi pystyä vetämään sata lasissa muutaman kerran viikossa + treenit päälle. Olen yllättynyt, jos kaikki on jo palanneet tämän viikon loppuun mennessä.Sitkeä on tauti, kun edelleen on jengiä pois. Toivottavasti ei ole junnut saaneet nyt tartuntaa.
Q:lle Patrik Laine kohtelua? Tehdään lämärikoneesta rouhijaa/voimahyökkääjää?Hyvä hyvä. Miksiköhän Q ei ottanut paikkaansa ykkösen laidalla vaan meni neloseen? Vai pelaakohan oikeasti ykkösessä ja Hämäläinen siirtyy nelosen laidalle?
Edit. Ei nähtävästi, kun Kiekko-Espoon omassa julkaisussa Q on nelosessa. Myöskin edellä mainittu Aronsson pelaa numerolla 66 ja Eelis Granholm 65 numerolla. Erikoinen kuvio?
Nyt kun Q on kunnossa, niin musta selkee että Tolppola ei oo kokoonpanossa. Piipponen ja Hämis menee yhä edelle omissa papereissa. Tolppola musta kuitenkin ennen Koivusaarta hierarkiassa. Tai pitäisi olla.Mikäli Puolanne ja Tolppola eivät ole sairastuneet niin olen todella pettynyt valmennuksen kokoonpano ratkaisuihin ja osoittaa edelleen todellisen kilpailun puutetta.
Hyvältä näyttää omaan silmään ja enemmän rotaatiota toivoisin itsekin, mutta pakkipareiksi laittaisin Aronsson - Lajunen ja Keskitalo - Kotkansalo. Koch voi olla seiskapakki ja YV aseena.Nyt kun Q on kunnossa, niin musta selkee että Tolppola ei oo kokoonpanossa. Piipponen ja Hämis menee yhä edelle omissa papereissa. Tolppola musta kuitenkin ennen Koivusaarta hierarkiassa. Tai pitäisi olla.
Puolanne tossa myös mulla ennen Tallbergia. Mutta hyvin voi olla että on sairastunut, mutta mun loppukauden kokoonpano näyttää tältä. Saa välillä kierrättää (Aho tätä ei tee)
Qunneville - Virtanen - Hillis
Liedes - Tuomaala - Antonen
Leppänen - Järvinen - Rohdin
Piipponen - Sallinen - Hämäläinen
Tolppola - Puolanne - Koivusaari
Koch - Lajunen
Laakso - Kulonummi
Aronsson - Kotkansalo
Keskitalo
Rimpinen
Rajaniemi
No sairastelun jälkeen varmaan alustavasti, mutta jos vauhti paranee niin nousee ylemmäksi.Pistoolipete nelosessa, johan on aikoihin eletty.
Katsotaan korvaako! Kokoonpanossa on kyllä Virtasen sijasta.Puolanne korvaa Virtasen.
Yv:llä?QV, Hillis ja Hämäläinen ainakin samassa somevideossa piirtelee taululle kuvioita. Eiköhän tuo ketju ole tänään kuitenkin yhdessä.
Yv:llä?
Ja patjoista on oranssi pois!Rajaniemi saanut uuden maskin viimein Espoon väreissä.
Ja patjoista on oranssi pois!