Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 175 533
  • 4 344

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Kokoonpanoa kun katsoo niin hyvä, että aletaan päästä takaisin normaaliin.

Kulonummen putoaminen pois on kyllä todella iso menetys etenkin hyökkäyssuuntaan ja veikkaan, että tämä tulee näkymään tavalla tai toisella. Ollut viimeisen reilun parin viikon ajan meidän yksi parhaista pakeista.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Sitkeä on tauti, kun edelleen on jengiä pois. Toivottavasti ei ole junnut saaneet nyt tartuntaa.
Itse vedin juuri flunssan läpi. Vaikka sinänsä sängyn pohjalla meni vain 2-3 päivää, niin kyllä semmoiset 1,5-2 viikkoa kondis on semmoista 90% luokkaa maksimissaan eikä pahemmin tule sportattua. Puhumattakaan sitten näistä kavereista, joiden pitäisi pystyä vetämään sata lasissa muutaman kerran viikossa + treenit päälle. Olen yllättynyt, jos kaikki on jo palanneet tämän viikon loppuun mennessä.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvä hyvä. Miksiköhän Q ei ottanut paikkaansa ykkösen laidalla vaan meni neloseen? Vai pelaakohan oikeasti ykkösessä ja Hämäläinen siirtyy nelosen laidalle?

Edit. Ei nähtävästi, kun Kiekko-Espoon omassa julkaisussa Q on nelosessa. Myöskin edellä mainittu Aronsson pelaa numerolla 66 ja Eelis Granholm 65 numerolla. Erikoinen kuvio?
Q:lle Patrik Laine kohtelua? Tehdään lämärikoneesta rouhijaa/voimahyökkääjää?

Noh, ehkä kuitenkin totuttelua taas jäälle pienemmällä jääajalla + yvllä lienee todennäköisempi skenaario.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mikäli Puolanne ja Tolppola eivät ole sairastuneet niin olen todella pettynyt valmennuksen kokoonpano ratkaisuihin ja osoittaa edelleen todellisen kilpailun puutetta.
Nyt kun Q on kunnossa, niin musta selkee että Tolppola ei oo kokoonpanossa. Piipponen ja Hämis menee yhä edelle omissa papereissa. Tolppola musta kuitenkin ennen Koivusaarta hierarkiassa. Tai pitäisi olla.

Puolanne tossa myös mulla ennen Tallbergia. Mutta hyvin voi olla että on sairastunut, mutta mun loppukauden kokoonpano näyttää tältä. Saa välillä kierrättää (Aho tätä ei tee)

Qunneville - Virtanen - Hillis
Liedes - Tuomaala - Antonen
Leppänen - Järvinen - Rohdin
Piipponen - Sallinen - Hämäläinen
Tolppola - Puolanne - Koivusaari

Koch - Lajunen
Laakso - Kulonummi
Aronsson - Kotkansalo
Keskitalo

Rimpinen
Rajaniemi

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Nyt kun Q on kunnossa, niin musta selkee että Tolppola ei oo kokoonpanossa. Piipponen ja Hämis menee yhä edelle omissa papereissa. Tolppola musta kuitenkin ennen Koivusaarta hierarkiassa. Tai pitäisi olla.

Puolanne tossa myös mulla ennen Tallbergia. Mutta hyvin voi olla että on sairastunut, mutta mun loppukauden kokoonpano näyttää tältä. Saa välillä kierrättää (Aho tätä ei tee)

Qunneville - Virtanen - Hillis
Liedes - Tuomaala - Antonen
Leppänen - Järvinen - Rohdin
Piipponen - Sallinen - Hämäläinen
Tolppola - Puolanne - Koivusaari

Koch - Lajunen
Laakso - Kulonummi
Aronsson - Kotkansalo
Keskitalo

Rimpinen
Rajaniemi
Hyvältä näyttää omaan silmään ja enemmän rotaatiota toivoisin itsekin, mutta pakkipareiksi laittaisin Aronsson - Lajunen ja Keskitalo - Kotkansalo. Koch voi olla seiskapakki ja YV aseena.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
QV, Hillis ja Hämäläinen ainakin samassa somevideossa piirtelee taululle kuvioita. Eiköhän tuo ketju ole tänään kuitenkin yhdessä.

Raitakalsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo | Boston Bruins
Rajaniemi saanut uuden maskin viimein Espoon väreissä.

Liitteet

• IMG_9685.jpeg
    IMG_9685.jpeg
    1,4 MB · kertaa luettu: 56

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Linja mailapelaamiseen tänään lienee se että ainoa jäähy tulee, jos vippaa kiekon mailalla katsomoon

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Positiivista että peli sentään vielä 0-0, vaikka lopussa nukuttiin taas tuttuun tapaan.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En mä tätä nii huonona nähny niinku muut täällä, aika nopeaa peliä selkeesti tepsin tapa pelata ja hilloa kiekkoa. Kovastihan he pyörivät mutta aika vähän vetoja hekään saivat aikaan. Hyökkäysalueella Espoo toki voisi saada enemmän aikaan, mutta eiköhän tuo tuosta parane kun tps jalkaa alkaa painamaan tuo tempo. Vaaralliset maailipaikat silti mielestäni Espoolle tai vähintään tasan.

Edit. Tilastojen mukaan tepsillä 12 vetoa, mutta vaikea oli itsellä laskea vetoja yli yhden käden sormin, muut on olleet jonkinlaisia räppäsyjä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy