Mä olisin jo suihkussa. Mikään ei vituta minua enempää kuin epäoikeudenmukaisuus.Nyt vaaditaan henkistä vahvuutta. Voin myöntää, että itsellä tuskin kasetti kestäisi tota tuomaritoimintaa mutta onneksi nämä on ammattilaisurheilijoita.
Aina se on sama. Pahenee kevättä kohti.Ei vittu nyt tuomarit. Korkki kii vai onko se ruskea kirjekuori taskussa
Borg näköjään heti kunnossa, mutta pukukoppiin piti kuitenkin mennä.
Liian härskisti tultiin hakemaan liigapaikkaa, niin pitää se jossain maksella takaisin.Tää on ihan käsittämätöntä miten ollaan liigan jäähykuninkaita (tai ainakin melkein), kun ei pelata edes sikaa. Jonkun selvitys pyynnön tuosta voisi tehdä liigalle ja laittaa liitteeksi muutamat videot. Ei mulla muuta tähän hätään.
Espoo viel tullaan viheltää liigasta ulosLiian härskisti tultiin hakemaan liigapaikkaa, niin pitää se jossain maksella takaisin.
Jep ei ole mitään menetettävää.Ei Ilves saa jäähyjä jos me ei pysytä kiekossa ja pakoteta vastustajaa rikkomaan. Aivan paska erä maalista huolimatta, taas pari askelta taakseppäin.
Nyt vikaan erään KAIKKIA jalat liikkeelle mitä saa. Ilveksen on pakko väsyä. Meillä ei ole mitään selittämistä tässä. Ja kun tuomari on viheltänyt pilliin nii pidetään se turpa kiinni ettei oteta typeriä jäähyjä pelin ulkopuolelta.
Luisteltiinko itseltä jalat alta eka erässä. Toki todella huolestuttavaa jos näin.Kyllä täytyy todeta, että ollaan kyllä liikkeessä aika pahasti jäljessä ja kun ottaa huomioon vielä, että Ilveksellä todella kova luistelu- ja taklauspeli eilen, niin tämä pistää ihmetyttämään.
Toivotaan, että jotain ihmeitä tapahtuu kolmannessa erässä.
Ei voi olla mahdollista tilanteessa jossa ollaan levätty koko viikko ja vastustaja vetää viikon kolmatta peliä.Luisteltiinko itseltä jalat alta eka erässä. Toki todella huolestuttavaa jos näin.