Mainos

Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 16 527
  • 396

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Olen hieman pettynyt myös valmennukseen. Luulisi että näihin peleihin osattaisi latautua henkisesti niin että fokus on täysin pelissä. Luulisi myös että joskus haluttaisi saada se ehjä peli plakkariin? Mutta ilmeisesti ei. Onhan se kiva että ollaan tappiolta usein noustu, mutta onko aina pakko perseillä itsensä tappiolle?

Aivan täyttä puolivillaista tuubaa. Menee aina osittain fiilis koko pelistä.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tämä ei ole mistään muusta kiinni kuin pääkopasta, tunnetasosta ja ja työnteosta. Toisen erän alku on ollut täysin meidän ja vain siksi että nyt yritetään.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Quennevillen hyvästä syötöstä lähti taas maaliinjohtanut kuvio

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä ei ole mistään muusta kiinni kuin pääkopasta, tunnetasosta ja ja työnteosta. Toisen erän alku on ollut täysin meidän ja vain siksi että nyt yritetään.
Tismalleen näin. Joskus olisi ihan kiva nähdä peli jossa vyörytään täysillä alusta loppuun.

1-1, toivottavasti ei mukavoiduta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tismalleen näin. Joskus olisi ihan kiva nähdä peli jossa vyörytään täysillä alusta loppuun.
Vähän toissa kaudella oli. Silloinhan useasti lähdettiin tappioasemasta päätöserään, jossa ihan viime hetkillä noustiin tasoihin tai ohi. Fiinaleissakin pari kertaa.

Eli onko tämä joku Tomas Westerlund masterplan jossa vastustajalle annetaan hyvänolon tunne ja laitetaan itse peli pakettiin.

Mutta selkäranka ei tunnu sen kauden tapaan katkeavan. Se on hyvän jengi merkki.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
1-1 tilanteessa vikaan erään, aika tuttua kaavaa nämä pelit ovat viime aikoina noudattaneet.

@J44 Saatiin maali niin maha täyttyi heti. Henkisessä puolessa on petrattavaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J44

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
2806 katsojaa ja peliesitys linjassa, Huoh. Tekisi mieli lähteä himaan

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Asennevammaista paskaa ja jäähyilyä. Olen pettynyt, en voi muuta sanoa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tauko on kyllä tulossa hyvään kohtaan ens viikon jälkeen. Kyllähän tuloksellisesti ihan yläkanttiin ollaan vedetty suhteessa peliesityksiin. Toki nyt viime peleissä se heikompi peli on riittänyt.

Kaksi kertaa nyt muutamaan päivään 2-1 maali kun alle minuutti peliä on jäljellä. Sitkee jengi.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olipas kertakaikkisen surkea esitys…kunnes viimeisellä minuutilla sitten taas maali.

No katsotaan loppuun

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Voitto on voitto. Ei kai siinä. 3 pistettä se tulee vaikka peli olisi paskaa ollut, kun voittaa.

Ehkä mä vähän sekottelisin kenttiä kuitenkin huomiseksi.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tapparakin hävisi ja IFK menettää pisteitä Kärpille. Melkoista!

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vaikka voitto tuli niin kyllä sylettää tuo peliesitys jonka kruunasi aivan järkyttävä kolmas erä. Pitäisi olla iloinen voittoon, mutta ei vaan pysty. Ehkä parin tunnin päästä kun ajattelee vaan voittoa ja pisteitä.
Vähän sama juttu osittain. Olen iloinen tärkeästä voitosta joka tärkeintä, mutta olo ei ole euforinen kuten se voisi olla jos tällainen voitto olisi tullut hyvällä pelillä.

Mutta, hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä. Niin kauan kun pisteitä tulee niin tämä vielä menettelee. Sama ei kuitenkaan riitä kovempia joukkueita vastaan missään nimessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy