Kiekko-Espoon liigakokoonpano kaudella 2024–2025

• 310 621
  • 1 923

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jokerithan kertoo tuossa vain sen mitä nyt on sovittu. Asiat voivat kuitenkin muuttua ja niistä voidaan sopia uusiksi jos niin halutaan.

Tässä se oleellisin. K-Espoon ja Jokereiden sopimus Heikkisestä on ilmeisesti tällä hetkellä juuri se, että siirtorajaan asti voidaan erikseen sopia pelattavista peleistä, mutta tuon 15.2 jälkeen Heikkinen pelaa Jokereissa. No matter what. Tämän hetkisen sopimuksen mukaan siis. Kuten sanoit, sopimuksia voidaan aina koittaa neuvotella uusiksi, mutta uskoisin ettei näin tapahdu.

Tämä sopimus oli erään meidän puolen kirjoittajan mukaan (joka kaiken järjen mukaan on läheltä seuraa) eräänlainen kompromissi, sillä Heikkinen itse olisi halunnut siirtyä kokonaan ”kotiin” Jokereihin isomman vastuun perässä, mutta K-Espoo ei Heikkistä halunnut kokonaan päästää.

Itse ihmettelen, ettei K-Espoo ole hakenut vahvistuksia kesken kauden. Luulisi, että olisi tullut tarpeeseen?

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jokereille tuo kannattajille valehtelu tuntuu olevan todella tärkeä asia.

Miksi tässä nostetaan vain Jokerit tikunnokkaan, kun sopimusosapuolia on kokonaiset 3 kappaletta? Jokeritko sanelee, miten tämä tiedotetaan? Kai pelaajallakin on jokin valta siinä, miten hänen sopimusasioistaan tiedotetaan?

Ja nythän se on virallisestikin kerrottu miten asia on.

(1)
  • Tykkää
Reactions: J44

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Itse ihmettelen, ettei K-Espoo ole hakenut vahvistuksia kesken kauden. Luulisi, että olisi tullut tarpeeseen?
Oma valistunut käsitys on että Kiekko-Espoo noudattaa erittäin tiukkaa talouskuria ja ihan tosissaan pyrkii nollatulokseen ensimmäisellä liigakaudella. Tavoitteet on asetettu ennen kauden alkua eikä niitä lähdetä muuttelemaan.

Vähän lapsellista vääntöä Heikkisen sopimuksen tiedottamisesta. Tiettyä vastakkainasettelua toki tarvitaan, mutta en kyllä itse jaksa.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Kuka maksaa tän Heikkisen liksan?
Käsittääkseni Espoo, mutta Jokerit maksaneet espoolle vuokrasta x-määrä rahaa.

Tämä tosin EI ole varmaa tietoa, mutta näin ne yleensä menee.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Hyvä sekä Kiekko-Espoolle että Ikoselle, että sopimus saatettiin purettua. Oletettavasti tarkoittaa:

i) Ikoselle löytynyt uusi pelipaikka
ii) Kiekko-Espoolta pitäisi löytyä rahaa aloituksia edes joskus voittavan perussentterin hankintaan
Ja semmoinen jonka syötöt osuu muualle kuin omia polviin.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jännittää kyllä että jos hankintoja tänä kaudella tehdään että minkälaista korttia käännetään. Sallisen tilanne jännä siinä että saadaanko tietää tilanne kesken kauden.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Jännittää kyllä että jos hankintoja tänä kaudella tehdään että minkälaista korttia käännetään. Sallisen tilanne jännä siinä että saadaanko tietää tilanne kesken kauden.
Sallinen voi olla nyt useamman viikon tehotreenissä, kun tulee ottelutaukokin sopivasti. Katsotaan mihin se riittää.

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä oon surullinen että Ikosten kanssa kävi miten kävi. Toki noilla peliesityksillä potkut saa helposti, mutta kaikista eniten oisin halunnut että olisi palannut huipputasolleen Espoossa. #16 Ikonen on jotain niin legendaarista ettei sitä ehkä kaikki nuoremman polven kannattajat välttämättä ymmärrä.

Tämä sopimus oli erään meidän puolen kirjoittajan mukaan (joka kaiken järjen mukaan on läheltä seuraa) eräänlainen kompromissi, sillä Heikkinen itse olisi halunnut siirtyä kokonaan ”kotiin” Jokereihin isomman vastuun perässä, mutta K-Espoo ei Heikkistä halunnut kokonaan päästää.
Olis kai se ollut mahdollista ennen kun teki sopimuksen Espooseen. Ihmettelen vaan jos yksikään urallaan eteenpäin menevä pelaaja haluaisi mielummin pelata mestistä kuin liigaa nelosketjussa.

sensei inu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
kaikista eniten oisin halunnut että olisi palannut huipputasolleen Espoossa. #16 Ikonen on jotain niin legendaarista ettei sitä ehkä kaikki nuoremman polven kannattajat välttämättä ymmärrä.
Oli tuo kyllä ikävää kun meni miten meni. Itse jo syksyllä ajattelin että hänestä tulee varmaan mun suosikkipelaaja ja olin ajatellut että kun tilaan pelipaidan, niin tilaan Ikonen #16, joka olisi viittaus isäänkin, mutta jäipä tekemättä. Mut toivottavasti uudessa seurassaan onnistuisi.

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Oli tuo kyllä ikävää kun meni miten meni. Itse jo syksyllä ajattelin että hänestä tulee varmaan mun suosikkipelaaja ja olin ajatellut että kun tilaan pelipaidan, niin tilaan Ikonen #16, joka olisi viittaus isäänkin, mutta jäipä tekemättä. Mut toivottavasti uudessa seurassaan onnistuisi.
Jep ja sitten vielä #16 Juuso Ikosen takavuosien ongelmat. Tässä kun olis ollut kaksikin #16 J.Ikosta tarjolla uuden ajan seuralegendoiksi niin onhan se surullista että kävi näin. Ei kait tässä auto muu kuin palkata Hirvonen, Salo ja Haakana.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo kauden alussa HIFK-fani kaverien kanssa todettiin yhdessä että loistavaa jos Ikonen pääsee irti. Noh ei pääsyt. Toivottavasti Eurooppa auttaa. Olisin niin halunnut että peli alkaa kulkea.

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
Voisiko Keskitalon laittaa pikkuhiljaa vilttiin? Tällä hetkellä hasardi omassa päässä. Purut eivät onnistu, avaa jatkuvasti vastustajan lapaan ja lisäksi tyhmiä jäähyjä. Mielellään joku junnupakki tilalle antamaan näyttöjä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy