Taikurin paluu
Siis minkä? Vai kenen?
Taikurin paluu
Sitähän voi itse päättää kenet mieltää taikuriksi, jos ketään.Siis minkä? Vai kenen?
Sitähän voi itse päättää kenet mieltää taikuriksi, jos ketään.
Ikänsä puolesta voisi Taikuri olla vaikka siellä IFK:n nelosketjun laidassa.Sitähän voi itse päättää kenet mieltää taikuriksi, jos ketään.
Aika tyypillinen harrastajan arvio pelaajasta vailla ymmärrystä pelin vaateesta ja nuoren pelaajan potentiaalista kehittyä liiga, mestis, u20 tasolla.Nymanin kehityksen kannalta ehdottomasti parasta olisi täysi kausi Mestiksessä isossa roolissa. On aivan liian lapanen liigaan vielä, junnupelit puolestaan tuskin tarjoavat järkevän haasteen.
Tosi nuori poika vielä ja pelaajana raakile mutta luonne on huikea, kuten kaikille kävi selväksi pudotuspeleissä, joten olisi ehdottomasti pidettävä edustuksen sateenvarjon alla tavalla tai toisella.
Tää teki kyllä mannaa! Keskitalo aivan Ylikylän mies Mestikseen kun terveenä sai pelata.Ja heti perään toinen: Miro Keskitalo
Kivelän tehot 37 ottelussa 4+6. Toki ei ole mikään pisteiden tekijä, mutta tuntuu että fanien muisti ei riitä pudotuspelejä pidemmälle. Hämäläinen ja Piipponen ovat esittäneet hyviä otteita jo useamman vuoden vaikka pudotuspeleissä ne otteet eivät yhtä hyviä olleetkaan. Molemmat voisivat pelata myös liigajoukkueen alemmissa ketjuissa?Tää teki kyllä mannaa! Keskitalo aivan Ylikylän mies Mestikseen kun terveenä sai pelata.
Tuolla on 4 jätkää jotka haluan mukaan ens kauden joukkueeseen junnujen lisäksi ja ne on:
Takaveräjä
Tuomaala
Keskitalo
Kivelä
(Hämis)
Mestiksen pudotuspelien vaatimustaso lienee vastaava kuin liigassa joskus marraskuun otteluruuhkan aikana, joten en lähtisi näille jatkoa tarjoamaan. Jos nyt kuitenkin sopimuksen saavat, en ole pahoillani, jos rooli on vitosketjussa tai sen alapuolella.Hämäläinen ja Piipponen ovat esittäneet hyviä otteita jo useamman vuoden vaikka pudotuspeleissä ne otteet eivät yhtä hyviä olleetkaan. Molemmat voisivat pelata myös liigajoukkueen alemmissa ketjuissa?
Ei tarvi montaa viestiä selata ylöspäin ja löytyy aika hyvä listaus huhuista.Onko juuso Ikosta huhuttu Espooseen?
Joo sori oon 16v niin en ees välttämättä kuuluis tänne mutta, K-espoo fanina en vaa pysty venaamaan että joukkue virallisesti julkaistaan.Ei tarvi montaa viestiä selata ylöspäin ja löytyy aika hyvä listaus huhuista.
Jostain syystä haluaisin nähdä Takaveräjän, Pietilän, Tammisen, Kivelän yms. Kespoossa. Mielestäni Keskitalo ja Tamminen pelasi melko hyvin yhteen selkein sävelin. Tammisen kohdalla kuitenkin olisi vielä paljon tehtävää, joten uskon, että jos jatkaa niin ehkä Vantaalla tai Jokereissa.Paljon tulee jäämään pelaajia ulos Espoon liiga joukkueesta, paikat ei riitä. Tästä herää kysymys: Ketä pelaajia näkisit pelaavan jossakin muussa liigajoukkueessa 2024 - 2025?
Joo sori oon 16v niin en ees välttämättä kuuluis tänne
Ei taida Juusoa olla huhuiltu ens kauden jengiin ainakaan missään luotettavassa lähteessä, tietääkseni. Mutta sentään yksi Ikonen jo ilmeisesti tulossa.Onko juuso Ikosta huhuttu Espooseen?
Ei ole mitään hajua mikä sopimus kyseessä mutta jos on 04 ikänen niin kai se on junnusoppari ja jos ei alkuun murtaudu niin lähtee sit varmaan mesulainalletoivotaan että Venni Tolppola tekee sopimuksen epooseen .
Takaveräjänhän kaikki haluaisivat nähdä Liiga-kaukolossa, edes sen yhden vaihdon ajan. Ihan vain urheiluromantiikan ja esteettisyyden vuoksi. Kivelää ja Tammista on vaikea sorvata kokoonpanoon, ainakin näin itselleni.Jostain syystä haluaisin nähdä Takaveräjän, Pietilän, Tammisen, Kivelän yms. Kespoossa. Mielestäni Keskitalo ja Tamminen pelasi melko hyvin yhteen selkein sävelin. Tammisen kohdalla kuitenkin olisi vielä paljon tehtävää, joten uskon, että jos jatkaa niin ehkä Vantaalla tai Jokereissa.
Kristallipallostani katsottuna näkisin, että ainakin Pietilä, Kivelä ja Kallionkieli viel pelais liigaa, jos ei Espoossa niin sitten joko naapuri/Pori/Vaasa tai Mikkeli/Lappeenranta.
Suurin kysymys Takaveräjän kohdallahan ei ole peliälystä tai puolustuskyvykkyydestä, vaan enemmänkin siitä, pysyisikö Liigan pelitahdissa mukana.Edelleen ihmettelen, miten Takaveräjän kyvyttömyys pelata liigaa näkyy/on näkynyt kaukalossa?
Peruspelaamista vaihdosta toiseen, ei jakele hasardisyöttöjä, ei menetä kiekkoja, ei ole purjeessa omassa päässä.
En muista Takaveräjältä nähneeni yhtään huonolla asenteella vedettyä vaihtoa. En edes tämän kauden synkimmillä hetkillä, kun puoli joukkuetta oli rikki ja oltiin tappioputkessa.Edelleen ihmettelen, miten Takaveräjän kyvyttömyys pelata liigaa näkyy/on näkynyt kaukalossa?
Peruspelaamista vaihdosta toiseen, ei jakele hasardisyöttöjä, ei menetä kiekkoja, ei ole purjeessa omassa päässä.
Miksi ihmeessä tällaiselle pelaajalle jonka taustalla tuo Espoo tarina, ei tarjottaisi mahdollisuutta liigassa? Laukaus ei ole huipputarkka ja riittävä liigaan, ehkä. Mutta entä sitten? Ei se maalienteko hänen rooli olisi.
Mä olen samaa mieltä. Sitäpaitsi ei Takaveräjä edes ole mitenkään avuton hyökkäyssuuntaan, vaan tekee myös paikoista maalin vaikka pelaisi pienemmässä puolustavassa roolissa.Edelleen ihmettelen, miten Takaveräjän kyvyttömyys pelata liigaa näkyy/on näkynyt kaukalossa?
Miksi ihmeessä tällaiselle pelaajalle jonka taustalla tuo Espoo tarina, ei tarjottaisi mahdollisuutta liigassa? Laukaus ei ole huipputarkka ja riittävä liigaan, ehkä. Mutta entä sitten? Ei se maalienteko hänen rooli olisi.