Hienoja noi stoorit joita pelaajat kertovat noissa videoissa! Enpä tiennyt, että Virtanenkin on peleissä skidinä Kariya-fanipaita päällä istuskellut.
Itseasiassa sentterinä pelaa mielummin, näin ainakin itse useaan kertaan sanoi kausien mittaan ja pelasi myös meillä useasti sentterinä. Toki omasta mielestäni sopii laitaan paremmin.Tuli sitten laituri. Tätä itse jo vähän aikaa odottanut, että tulisi maalivahtia tai laituria senttereiden ja pakkien sijasta. Laatupelaajahan Virtanen on, kärsinyt näköjään pienemmistä loukkaantumisista sitten enemmän. Ehjän kauden kun alle saa, eiköhän tehoja tule verkkaiseen tahtiin.
Siinä menisi sellaiseen maniaan ja yleiseen innostuneisuuteen ettei loppuviikosta selviäisi hillityinkään kannattaja ;)Huomenna sitten koko joukkueen julkistus?
Pitää sitten muokata tuota hahmotelmaa. Olisiko sittenkin niin että Tuomaalaa kaavaillaan laituriksi?Itseasiassa sentterinä pelaa mielummin, näin ainakin itse useaan kertaan sanoi kausien mittaan ja pelasi myös meillä useasti sentterinä. Toki omasta mielestäni sopii laitaan paremmin.
Edit. Ja on myös erittäin hieno mies, toivottavasti pysyy terveenä ja lyö itsensä läpi!
Toivotaan, ettei nyt ihan verkkaiseen kuitenkaan.Ehjän kauden kun alle saa, eiköhän tehoja tule verkkaiseen tahtiin.
Molemmat voi olla oikein, taitaa olla 2 päinvastaista merkitystä nopea vs hidas riippuu vähän keneltä kysyy, muistaakseni aika itä/länsi jako tässä taisi olla.Toivotaan, ettei nyt ihan verkkaiseen kuitenkaan.
Niinhän se on, Kotimaisten kielten keskuksen mukaan verkkainen merkityksessä nopea esiintyy mm. Someron, Ypäjän ja Tammelan murteissa. Sen vuoksi muutettu selvemmäksi sanaksi, ettei jää epäilystäkään. Ohi aiheen, niin eikohän sieltä kuitenkin, vaikka Takaveräjän soppari olisi hienoa ja huisaa, maalivahti tule.Molemmat voi olla oikein, taitaa olla 2 päinvastaista merkitystä nopea vs hidas riippuu vähän keneltä kysyy, muistaakseni aika itä/länsi jako tässä taisi olla.
Aa se olikin se bermuudan kolmio, totta. Mietinkin, että oliko joku porilaisten tai vorssalaisten juttu.Niinhän se on, Kotimaisten kielten keskuksen mukaan verkkainen merkityksessä nopea esiintyy mm. Someron, Ypäjän ja Tammelan murteissa. Sen vuoksi muutettu selvemmäksi sanaksi, ettei jää epäilystäkään. Ohi aiheen, niin eikohän sieltä kuitenkin, vaikka Takaveräjän soppari olisi hienoa ja huisaa, maalivahti tule.
Tämä!Mutta missä Takaveräjä?