Anteeksi jos joudut toistamaan itseäsi, mutta mikä on esim sinun kantasi tulevan joukkueen nimestä? Meinaatko lopettaa oman toimintasi, jos nyt vaikka nimeksi tulee United?
Ihan hyvä kysymys, ja sitä itsekin mietin. Mä olen ennen toivonut paluuta K-Espooksi, mutta Blues-nimen takana seison nyt. Niitä syitä nyt on täällä vatvottu paljon. Jos nimi olisi muutettu K-Espooksi silloin kun seura ja joukkue oli kasassa, olisin sen hyväksynyt, nyt vain muuttuu niin paljon ja samaistumispintaa uuteen seuraan on kuitenkin niin paljon vähemmän, että se ei tunnu oikealta. Varmasti symppaan sitä paikallista joukkuetta, jopa Unitedin nimellä. Tosin United aiheuttaa minussa niin paljon negatiivisia tunteita että sen kanssa symppaaminenkin on vähän niin ja näin ;)
Mutta tuosta "samaistumispinnasta": enemmistöllä fan clubin hallituksesta ja aktiiveista on nyt vähän odottava asenne. Varmaa on, että kukaan ei ala IFK:ta kannattamaan tai Jokereiden kelkkaan hyppää, sympatiat ovat paikallisen puolella, mutta riittääkö tunnetta tarpeeksi siihen, että pistää itsensä likoon? Itse en ole tällä hetkellä varma, kun kaikki on kuitenkin auki. Ja minä ainakin haluan, että jos hommaan ryhdyn, niin sitä myös pyrin parhaani mukaan hoitamaan. Toki viime kausi oli täysi katastrofi ja varmasti ainoa kaltaisensa ikinä, mutta itselläni ainakin meni aikaa ja energiaa niin paljon, että tällä hetkellä voisi sanoa että takki on tyhjä. Enkä ole ainoa, ja sen vuoksi sitten jätetään suosiolla vuosikokous lähemmäksi kauden alkua, että nähdään, mitkä ovat tunnelmat ja tunteet. Riittääkö sitä intoa ja tunnetta siihen, että tekee "ylimääräistä" duunia. Ei kuitenkaan ole mitään hirveän palkitsevaa sinänsä tuo homma, vaikka tosin nyt eilisessä kokouksessa pistettiin elämä risaiseksi ja syötiin hampurilaiset fan clubin piikkiin ;)
Tietysti jatko riippuu myös yhdistyksen vuosikokouksesta, hallitus ei nimitä itseään, vaan kokoukseen osallistuvat jäsenet. Jos sitten jäsenistö yhtyy tälläkin palstalla esitettyyn mielipiteeseen että ollaan aiheutettu vain suurta vahinkoa espoolaiselle jääkiekolle, niin ihan suosiolla astutaan syrjään :)