Kiekko-Espoon kannattajatoiminta ja -matkat

• 259 174
  • 1 535

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onkohan mahdollista saada ennakkoon playoff-kausarit samoilta paikoilta joissa istunut runkosarjan ajan vaikka ei kuulu kiekkokannattajiin tai jos nyt liittyisin kiekkokannattajiin niin olisiko minulla oikeus samoille paikoille joissa oli kausikortti runkosarjan ajan?
Ticketmasterin sivuilla ei ainakaan pystynyt ostamaa lippuja playoff-peleihin, joten olettaisin että runkosarjan kausari olisi pitänyt ostaa jäsenenä.
itse sain meiliin (roskapostiin) viestin että 3.3 pitäisi tulla sähköpostiin linkki josta pääsee lunastamaan oman playoffpaikan samalle paikalle kuin missä runkosarjan kortti oli. Tämän jälkeen on 48h aikaa lunastaa se kunnes se vapautuu yleiseen myyntiin, joka aukeaa 10.3. En usko että kiekkokannattajien jäsenyys vaikuttaa tuohon. Eli kannattaa tänään tarkkaila meibokseja.

Physical Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Nyt tuli Ticketmasterilta mailia. Aika tökerösti kyllä muotoiltu, kun on ”kiitos varauksesta”. Vaikken ainakaan itse ole mitään varausta vielä tehnyt.

Hinta per peli - arvattavasti - noussut hurjasti verrattuna runkosarjakausariin. Maksan tietysti. Toivottavasti muutkin. 1300 tuollaista on jo hyvä potti.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Nyt tuli Ticketmasterilta mailia. Aika tökerösti kyllä muotoiltu, kun on ”kiitos varauksesta”. Vaikken ainakaan itse ole mitään varausta vielä tehnyt.

Hinta per peli - arvattavasti - noussut hurjasti verrattuna runkosarjakausariin. Maksan tietysti. Toivottavasti muutkin. 1300 tuollaista on jo hyvä potti.

Missä hinnoissa ollaan? Ja eikös tuo runkosarjakortin osto ole ikään kuin varaus myös Playoffkortille siihen samaan paikkaan?

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
itse sain meiliin (roskapostiin) viestin että 3.3 pitäisi tulla sähköpostiin linkki josta pääsee lunastamaan oman playoffpaikan samalle paikalle kuin missä runkosarjan kortti oli. Tämän jälkeen on 48h aikaa lunastaa se kunnes se vapautuu yleiseen myyntiin, joka aukeaa 10.3. En usko että kiekkokannattajien jäsenyys vaikuttaa tuohon. Eli kannattaa tänään tarkkaila meibokseja.
Mullakin oli tullut roskapostiin. Ticketmasterilta tulee ainakin itselleni aika paljon ihan oikeaa roskapostia (kuten mainoksia Itä-Helsingin jengin peleihin), mutta seassa on asiaakin. Teinpä siis suodattimen, joka ei automaattisesti heitä roskapostiin viestejä, joissa mainitaan Kiekko-Espoo.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mullakin oli tullut roskapostiin. Ticketmasterilta tulee ainakin itselleni aika paljon ihan oikeaa roskapostia (kuten mainoksia Itä-Helsingin jengin peleihin), mutta seassa on asiaakin. Teinpä siis suodattimen, joka ei automaattisesti heitä roskapostiin viestejä, joissa mainitaan Kiekko-Espoo.
Joo aika tehokkaasti menee roskapostiin kiekko-espoo viestit jostain syystä.

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt sitten jännätään, että koska kannattajanurkkaan oikeuttava ostolinkki saapuu. Vielä ei ole näkynyt postilaatikossa tai sen roskaposteissa.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Nyt sitten jännätään, että koska kannattajanurkkaan oikeuttava ostolinkki saapuu. Vielä ei ole näkynyt postilaatikossa tai sen roskaposteissa.
Mulle tuli kulman pleijarikausarin maksulinkki. On kyllä pikkaisen hämärä sähköposti, otsikko englanninkielinen "Ticketmaster payment request for order xxx" ja vasta viestin suht lopulla käy ilmi, että mikä on kyseessä. Jos en olisi tietoinen pleijarikausarien varattavaksi tulosta, niin olis kyllä mennyt äkkiä poistoon viesti.

Viimeksi muokattu:

Ruutis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tossa virallinen info.

Liitteet

• kuva_2025-03-03_182910835.png
    kuva_2025-03-03_182910835.png
    42,4 KB · kertaa luettu: 44
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy