Tai edes jollakin tutkimuksella pyrittäisiin selvittämään, millä heitä olisi hallille takaisin saatavissa. Tai mitkä syyt heidät hallilta karkoitti aikanaan. Tuosta olisi nykyiselle markkinoinnille varmasti hyötyä!
Tässäpä tärppi vaikka opinnäytetyöhön. Alustavat tulokset voi antaa seuralle ennenkin kuin työ on painossa.
Näissä hommissa useasti se on niin, että jos kannattajat kokevat ettei heitä kuunnella ja/tai arvosteta, niin äkisti se kannattaminen loppuu. Tästä on varmasti kymmeniä esimerkkejä ihan pelkästään Suomesta.
Itsellä meni herne nenään kun hätiin tullut uusivanha omistaja sanoi että "seuran nimi ei ole kynnyskysymys". Vaikka kuinka yritimme kertoa että meille kannattajille se on ratkaisevan tärkeä asia, niin se nimi sitten kuitenkin päätettiin muuttaa.
Kovasti myös on toivottu, että seisomasektio olisi Bluesin aikojen tavoin kulmassa - se "kulma on koti" on ollut mulle jopa vähän uutta viestiä nyt, en aiemmin ollut ymmärtänyt, miten iso juttu se olisi.
En edes ihan tarkkaan ymmärrä miksi, mutta silmät alkoivat vuotaa vettä kun luin tämän. Siellä kulmassa oli aina niin hyvä olla, silloinkin kun oltiin 0-5 tappiolla. Toki se paikka olisi voinut olla jokin muukin, mutta näköjään siihen kulmaan nyt vaan liittyy aivan valtavasti muistoja.