En nyt tiedä siitä, että jos tulee isommalla kaveriporukalla katsomaan matsia ja sattumoisin yksi heistä olisi jokerifani ja jos haluavat olla kuitenkin viereisillä paikoilla, niin onko se väärin ostaa Espoon lohkoista paikat vai pitääkö koko jengin sitten siirtyä jonnekin muuhun katsomolohkoon? Itse olen tuon ensimmäisen kannalla. Tietenkin, kyllähän se saattaa vituttaa aika rajusti, kun vastustaja tekee maalin ja tää yksittäinen jokerifani alkaa tuulettamaan, mutta semmoista se urheilu on. Jos vaikka hommaisin lipun jossakin matsissa jostain vastustajakannattajien lohkosta, niin en itsekään toivoisi "haista paska, lähe muualle tästä katsomosta"-vastaanottoa.Vaikka itse toivon, että näkyvä kannattaminen olisi ok koko hallissa, kaiketi oleellista on, että oliko kyseessä nimenomaan Espoon kiekkokannattajille varattu sektio, vai olivatko espoolaiset ostaneet liput yleisestä myynnistä ja seassa oli myös jokerikannattajia?
Itse käsitin että F3 ja F4 oli Espoolle varattu
Siellä nyt vain sattui olemaan myös Jokeri-faneja seisomassa.
Mahdollisimman moni palaute kiinnittää takuulla toimiston huomion ja jatkossa ei näitä seisomiskieltoja enää sattuisi.
Jos puhut siitä lopun seisomisesta, joka lähtee siitä chantista, niin ei siitä niin kannata vetää hernettä nokkaan.
En tosiaan tiedä syytä enkä seurauksia, mutta en hirveästi jaksa uskoa siihen, että vittuillessaan hankaloitetaan jonkun faniporukan kannattamista. Ja nykyinen johtoporukka on hyvin kuunnellut kannattajiaan. Anyways paska homma tommonen kieltäminen. Jotenkin jaksan uskoa, että jatkossa hommat järjestyy varmasti paremmin.Eiköhän tästä tuleva palaute ole ollut jo heidän toimistollaan tiedossa useita viikkoja etukäteenkin, eli ei varmasti auta mitään vaikka sinne lähettäisi hauskan gifin. Jos muut faniryhmät ovat saaneet seistä, ja heidät sijoitettu faniryhmän koko huomioiden kannattamisen kannalta parempiin paikkoihin hallissa, ja yhtä porukkaa ei, niin eihän tässä silloin ole kyse mistään sellaisesta toiminnasta, jota palautteita lukemalla voisi kehittää. Tässä halusivat olla tahallaan vaikeita. Jokainen tietänee, millaista on yrittää tehdä yhteistyötä "vaikeiden ihmisten" kanssa. Toiminta ei muutu ennen asenteenmuutosta.
Teidän puolen ketjusta:Niin no tämähän johtuu siitä, että ette saaneet myytyä noita katsomoita loppuun, joten ne piti ennen peliä avata yleiseen myyntiin.
Jokerit avasi nuo katsomot yleiseen myyntiin viikko ennen ottelua, koska paikat eivät ilmeisesti olleet myyneet loppuun. Tuon saman tempun teki myös Kiekko-Espoo, mutta samana päivänä kun lipunmyynti aukesi ja tämän takia myös meidän katsomossa oli muutamia K-Espoo-faneja.
Onko tosiaan näin? Nappasin itselleni keskiviikkona 25.10 etuostolinkin kautta kaksi viimeistä lippua mitä f3-f4 katsomossa oli jäljellä, eli 3,5 viikkoa ennen pelin alkua. Tuon jälkeen linkin kautta ei ollut yhtään vapaata lippua.
Tuli otettua ennen ostoa kuvakaappaus vielä kaverille että yhdet liput vielä saatiin peliin. Olivat tosiaan viimeiset ainakin 25.10 kun linkkiä käytin.Teidän puolen ketjusta:
Itse en tuolla ollut, mutta olisi kyllä mielenkiintoista tietää ihan objektiivisesti mitä kaikkea tässä jutussa on oikeasti tapahtunut. Erikoinen tapaus kaikenkaikkiaan.
Se on juurikin näin ja itsekin eilen saapuessani juuri ennen kiekon pudotusta katsomoon olin aivan varma näkeväni molemmissa päädyissä isot, näkyvät faniryhmät. Hämmennys oli aika suuri, kun näin ei ollutkaan. No, syy selvisi tätä ketjua lukemalla. Mietin olisiko tuossa ollut järjestävällä taholla jännitystä, että saattaisi tulla jotain ylilyöntejä, kun ennakkoon oli jokseenkin kiihkeä kamppailu odotuksissa ja perjantai-ilta jne ja kaikille työntekijöille olisi painotettu, että minimoidaan riskit ja tunnelman kustannuksellakin pelataan varman päälle. Tai sitten olivat vaan mulkvisteja, sekin täysin mahdollista. Joka tapauksessa toivottavasti asia korjautuu ensi vuoden alun peliin. Tässä otteluparissa on kuitenkin potentiaalia intensiiviseen tunnelmaan niin katsomossa, kun kaukalossakin. Niinkuin eilen nähtiin.Eiköhän myös kaikkien jokerikannattajienkin mielestä ole positiivista jos hallissa on molemmilla joukkueilla toimiva fanikatsomo pitämässä mekkalaa, joten eiköhän tuo jatkossa tule korjautumaan myös Helsingissä.
F3 ja F4 oli myyty kokonaisuudessaan Espoon Kiekkokannattajien oman ostolinkin kautta. Lipuissa luki kirjoitusvirheineen vielä "Espoon Kiekko Kannattajat".
Mulle aivan sama, mut harmi lapsen kannalta, kun innoissaan K-Espoon fanikatsomoon pääsystä ja lopussa ei nähnyt kunnolla peliä, kun Jokeri-fanit seisoivat edessä. Mut näissä luodaan hienoja muistoja lapsille. Meidän poika kirosi koko kotimatkan, että "Jokerit on paska" ja "Jokeri-fanit idiootteja" ja "menisivät takaisin Venäjälle".
Tämä on näitä lasten turhautumisen purkaantumista. Ei sinänsä hyötyä takertua liikaa, etenkään kun ei oma lapsi ole kyseessä.Mitä helvettiä?
Mitä tulee tuohon lopun seisomiseen, niin hienon voittoon päättyneen esityksen jälkeen odotetussa kärkipään kamppailussa standing ovationin antaminen on mielestäni enemmän kuin ok.
Lopun seisomiset todellakin kuuluu asiaan. Oon ite taputtanut vastaavasti lukemattomia kertoja Espoossa miettimättä takana olevia. Kyseessä on viimeiset minuutit pelissä, joka on jo ratkennut, ei loppuun asti jännitettävä trilleri.
Toivottavasti saatte Jokereiden officen kanssa selvitettyä tuon fanikatsomoasian. Ihan järjetöntä antaa jotain seisomakieltoja. Veikkaan silti jonkinlaista kommunikaatiokatkosta, nykyJokerien toimisto on kyllä vastaanottavainen näissä.
Kysyn kun, en tiedä: onko Espoon ennakkomyynti vain kausikorttilaisille tms?Näköjään koko toinen yläkatsomo jälleen varattu Jokerifaneille 27.1.
Periaattessa ihan hieno juttu, mutta toisaalta taas ehkä jopa liian hyvää palvelua kun Espoon ennakkomyynnissä halli on lähes jo myyty loppuun, joten kevyesti olisi taas saatu Espoolaisillakin täytettyä vaikka puolet toisestakin yläkatsomosta ja varattua loput Jokereille. Mutta näillä mennään, maanantaina on taas halli loppuuunmyyty 2kk ennen peliä.
En ole 100% varma. Itse olen kausarin omistaja ja linkki tuli meilitse. Myös fanclubin jäsenille löytyy linkki. Jokereille aukeaa oma linkki huomenna klo 12 ja samalla aukeaa yleinen myynti muuhun areenaan, jos paikkoja jää yli ennakkomyynnistä.Kysyn kun, en tiedä: onko Espoon ennakkomyynti vain kausikorttilaisille tms?