Meillä on se 50 lipun kiintiö... joten kahdella bussilla ei päästä, jos ei Ketterältä saada lisää kapasiteettia. Ja ihan btw, ekasta bussikin on jo nyt myyty yli puolet.Vai jopa bussit?
Meillä on se 50 lipun kiintiö... joten kahdella bussilla ei päästä, jos ei Ketterältä saada lisää kapasiteettia. Ja ihan btw, ekasta bussikin on jo nyt myyty yli puolet.Vai jopa bussit?
Kyllähän tuonne kuka tahansa voi liput ostaa heti kun myyntiin tulee. Diilailee sitten kyydit erikseen.Meillä on se 50 lipun kiintiö... joten kahdella bussilla ei päästä, jos ei Ketterältä saada lisää kapasiteettia. Ja ihan btw, ekasta bussikin on jo nyt myyty yli puolet.
Me kannattajayhdistyksenä ei kyllä voida toista bussia hygieniasyistä tilata ilman isompaa kapasiteettia, vaikka porukka itse lippuja ostaisi... mutta olkaa kuulolla. Kunhan nyt eka bussi saadaan täyteen.Kyllähän tuonne kuka tahansa voi liput ostaa heti kun myyntiin tulee. Diilailee sitten kyydit erikseen.
Huutaako 5% kovempaa kuin loput 95%?Yli 70 paikkaa perjantaille myyty. Ihan väliaikatietona. Toinenkin bussi täyttyy nopeaan...
No siellä tulee olemaan lopulta varmaan 10% espoolaisia, mutta jos viime keväänä 13/1300 eli 1% kuului kovempaa, en halua arvioida, miten 10% muuttaa tilannetta...Huutaako 5% kovempaa kuin loput 95%?
Se on sitten selvä. Imatra on meidän.No siellä tulee olemaan lopulta varmaan 10% espoolaisia, mutta jos viime keväänä 13/1300 eli 1% kuului kovempaa, en halua arvioida, miten 10% muuttaa tilannetta...
Pistetään työn alle... ja katsotaan, mitä keksitään. Jokereilla irtoliput ei ole myynnissä.Saattaa olla että olen taas vain etuajassa keulimassa, mutta onko suunnitteilla fani"matkaa" 17.11 Nordikselle?
Olisihan se mukavampi ostaa lippu faniklubin kautta eikä tapella samassa jonossa narrien kanssa.
Espoon Kiekkokannattajat tiedottaa Kiekko-Espoon kannattajien lipuista ennen kuin lipunmyynti Jokerien kotiotteluihin alkaa. Tarkoitus on saada espoolaiset mahdollisimman hyvin samoihin katsomoihin. Detaljit on vielä sopimatta.Saattaa olla että olen taas vain etuajassa keulimassa, mutta onko suunnitteilla fani"matkaa" 17.11 Nordikselle?
Olisihan se mukavampi ostaa lippu faniklubin kautta eikä tapella samassa jonossa narrien kanssa.
Se olis kyllä hyvä jos vastavuoroisesti saataisiin Espoolaisille oma katsomo Nordikselta, jonkun Espoolaisille suunnatun linkin kautta jota joukkuekin pystyisi mainostamaan omissa somekanavissaan yms. Ehkä saataisiin vähemmän fanaattisia kannattajia samaan läjään fanarin kanssa Nordiksella. Vois olla kokemus.Saattaa olla että olen taas vain etuajassa keulimassa, mutta onko suunnitteilla fani"matkaa" 17.11 Nordikselle?