Kiekko-Espoon juniorijoukkueet

  • 958 696
  • 2 808

Mahti

Jäsen
Nythän tässä olisi sitten hyvä paikka lomauttaa kaikki Matinkylän hallilla pyörivät junioritoimihenkilöt. Älyttömiin kk-kustannuksiin tulisi joku tolkku ja nuorten vanhemmille hyvä joulumieli.

Hienosti nuorten maaryhmään muutoin pari Espoolaista, mielenkiintoiset kisat alkamassa!
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Eikös Reebok Areena ole suhteellisen hyvä olosuhteiltaan juniorikiekkoilun pyörittämiseen? Sehän on suht uusi, pari vuotta ollut pystyssä ja siellä on kaksikin kaukaloa.

Leppävaaran halli, kuten myös Matinkylän jäljelle jäävä ja Espoonlahden hallit, ovat kaikki oikein erinomaisia paikkoja harrastaa jääurheilua. Ongelma on vain se, että tuo ratamäärä olisi hyvä jos harrastajia olisi huomattavasti vähemmän kuin nyt.
Nyt ratoja on aivan liian vähän huippu-urheilijoiden ja harrastamisen mahdollistamiseen siinä mittakaavassa mitä sitä nyt tehdään.Yhdenkin radan menettäminen on valtava kolaus entisestään kestämättömään tilanteeseen.

Vaihtoehtoja on kolme: a) rakentaa lisää ratoja, b) vähentää harrastajamääriä tai c) lopettaa huippu-urheilijoiden kasvattaminen. Minkä itse valitset?
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Vermo Areenanhan pitäisi valmistua loppukesästä, vai tuliko siihen joku viivästys?
 

JK43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston
Vermo Areenanhan pitäisi valmistua loppukesästä, vai tuliko siihen joku viivästys?

Vermon rakentamista ei ole vielä päästy edes aloittamaan, kaupunki lunasti tontin Senaatti-kiinteistöiltä joka piti hintaa liian alhaisena ja valitti korkeimpaan oikeuteen ja ilmeisesti vieläkin odotellaan päätöstä. Ja siitä noin kolme vuotta eteenpäin niin halli on kunnossa ja samalla Espoonlahden poikkeuslupa päättyy vuonna 2019 eli vieläkään jäätilanne ei ole hyvä vaikka Vermo valmistuisikin.

Blues Juniors saattaa saada tarvittaessa pientä helpotusta seurayhteistyön myötä Nummelan jäähallista kun Harjun Kiekolla on tällä hetkellä jäätä yli oman tarpeen ja ovat käsittääkseni myyneet vuoroja mm. Granille.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä, harmi että aikataulut eivät oikein käy yksiin, mielellään sitä kävisi katsomassa taas junnujen pelejä, vähän ehtii yleensä kun kaiken ajan vie liigajoukkueen seuraaminen ja oman pojan lätkä- ja korisharrastus...
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Onko muuten olemassa joku "Espoon kiekkoilun kannatusyhdistys" tai vastaava? Tällaisen nimissä yritettiin puhelimitse rahaa hankkia eräälle junnujoukkueelle. Hieman heräsi epäilys, kun ei netistä mitään löytynyt ja numerokin oli salainen.
 

Kapo

Jäsen
Onko muuten olemassa joku "Espoon kiekkoilun kannatusyhdistys" tai vastaava? Tällaisen nimissä yritettiin puhelimitse rahaa hankkia eräälle junnujoukkueelle. Hieman heräsi epäilys, kun ei netistä mitään löytynyt ja numerokin oli salainen.
Olisiko ollut Espoon kiekkoilun tuki Ry:stä? Jos se, niin ihan oikea pulju on kyseessä, hallinnoi mm. useampaa hallia Espoossa. Kotisivut täsä: Espoon kiekkoilun tuki ry
 

PHermanni

Jäsen
Mulle soitti myös Espoon kiekkoilun tuki ry:stä joku. 140€ vuodessa olisi ollut kannatusmaksu. Kysyin miten rahat ohjataan seurojen käyttöön, soittaja kertoi että rahat jaetaan seuroille ja seurat saavat itse päättää miten rahat käyttävät. Toiminta vaikutti tämän lyhyen puhelun perusteella ihan rehelliseltä. Jäsenseuroinahan tuossa on Blues juniors, EKS ja EPS.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Halli- ja jäätilanteen parantamiseski tulossa huhujen mukaan isoja päätöksiä lähiaikoina. Pystyykö Espoo kerrankin tekemään vauhdilla isoja ratkaisuja?
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mulle soitti myös Espoon kiekkoilun tuki ry:stä joku. 140€ vuodessa olisi ollut kannatusmaksu. Kysyin miten rahat ohjataan seurojen käyttöön, soittaja kertoi että rahat jaetaan seuroille ja seurat saavat itse päättää miten rahat käyttävät.
Olisiko tässä joku seurakampanja menossa, koska minulle soitettaessa puhuttiin nimenomaan tietystä joukkueesta, jonka hyväksi raha menisi. Voi olla, ettei soittelijoilla ole ihan yhdistysten nimet hanskassa. Yksi vihje noihin kampanjointeihin toki on. Ei kannata soittaa tuntemattomasta numerosta.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olisiko tässä joku seurakampanja menossa, koska minulle soitettaessa puhuttiin nimenomaan tietystä joukkueesta, jonka hyväksi raha menisi. Voi olla, ettei soittelijoilla ole ihan yhdistysten nimet hanskassa. Yksi vihje noihin kampanjointeihin toki on. Ei kannata soittaa tuntemattomasta numerosta.
Mulle tuli myöskin puhelus jostain kannatusyhdistyksestä. Tuki olisi mennyt suoraan tietyn joukkueen toimintaan. Lippuja sieltä olisi saanut vastineeksi. Katsotaan ekä tämä katto-organisaation toiminta saadaan kuntoon, niin sitten voi miettiä tuota tukemista itsekin.
 

Orca

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon mikä milloinkin
Osaako kukaan sanoa, ketkä Bluesin liigajoukkueesta ovat edustuskelpoisia JA halukkaita pelaamaan vielä A:n playoffeissa kun liigakausi loppuu? Iän puolesta homma on helppo katsoa, mutta eikö noissa ole joku raja paljonko A:n pelejä on pelattava kauden aikana.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Kyllä kaikki on edustuskelpoisia, jollei ole tullut uusia säännöksiä. Eli Suomelasta lähtien. Halukkuutta on taatusti, ainakin Hiren mukaan.

En ole vielä tavannut jääkiekkoilijoita jotka eivät haluaisi pelata pudotuspelejä. Kyllä nuo meidän junnut sellaisia tällä kaudella pelaavat. Joko Bluesin junnuissa tai liigassa jossakin toisessa liigajoukkueessa. Jälkimmäiseen en kyllä ihan vielä usko, muuta kuin ehkä varauksella Suomelan kohdalla. Ja ehkä Kaapo Kähkösen. Kärpät kun ilmeisesti hakee maalivahtia loppukaudeksi...
 

PHermanni

Jäsen
Mulle tuli myöskin puhelus jostain kannatusyhdistyksestä. Tuki olisi mennyt suoraan tietyn joukkueen toimintaan. Lippuja sieltä olisi saanut vastineeksi. Katsotaan ekä tämä katto-organisaation toiminta saadaan kuntoon, niin sitten voi miettiä tuota tukemista itsekin.

Mulle sanottiin myös, että tuki menisi tietyn joukkueen hyväksi, joka olisi tänä vuonna joku muistaaksi EPS 08 tms. Eli ilmeisesti joku ns. kummijoukkue. Kuusi runkosarjapelien (hihi) lippua olisi saanut vastineeksi. Mulle ei soitettu tuntemattomasta numerosta.
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pari ketjua kai liigasta saadaan a:n pudotuspeleihin, jos nykypoppoo vain hilaa ittensä sinne. Sitten voidaankin nostaa pyttyä metro areenalla ;)
 

Mahti

Jäsen
Nykyinen A jengi hilaa itsensä satavarmasti loppupeleihin ja siihen sitten nämä
liigakokemusta saaneet pojat mukaan, niin eiköhän voitto ole ihan selvä.

Pari avointa kysymystä silti on,
Päästääkö Jussi joukkuetta metroareenalle? Tuleeko Rautio tuomaan ruusupuskan voittajille?
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voi tulla kyllä aikamoinen kevät nuorille, kun liigapelaajat tulevat avuksi. Vähän niin kuin tps taannoin. Olen antanut itseni ymmärtää että finaaleja olisi tarkoitus pelata areenalla.

Harmi että omat aikataulut eivät tänään taida taipua katsomaan nuorten peliä ifk:ta vastaan. Toivottavasti mahdollisimman moni muu pääsee, 14.30 harkkahallissa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tuo olis kyllä tosi jees jos A-nuorten finaaleja pelattaisiin Metrolla. Vaihtoehdot nyt Matinkylän sulkeuduttua kyllä olisivatkin aika karuja,
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noita a-junnujen loppupelejä pitää kyllä mennä katsomaan. Toisin kuin eräs toinen, se on vieläkin uskottava jääkiekkojoukkue.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Taas kampitetaan espoolaista juniorikiekkoa. On se vaan uskomattoman vaikeaa päästä rakentamaan halleja varsinkaan liikenteellisesti hyvään paikkaan ja sinne, missä ihmiset ovat. Olisi suosiolla pitänyt vaan alkaa pykäämään johonkin kehä kolmosen taakse.

HS kirjoitti:
Espoon kaupunki ja Espoon kiekkoilun tuki puuhasivat 15,5 miljoonaa euroa maksavaa hallia Perkkaalle, mutta hankkeen torppasi korkeimman oikeuden (KKO) tuore päätös.Sen mukaan Espoon kaupungille ei myönnetä lupaa lunastaa valtion kiinteistöyhtiö Senaattikiinteistöjen omistamaa tonttia Fortumin voimalaitoksen lähistöltä.

Espoon uusi harjoitusjäähalli menetti halvan valtion tontin - Espoo - Kaupunki - Helsingin Sanomat
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No voi perkele. Todella huono uutinen. Jääpula on kuitenkin aika järkyttävä eikä tuokaan olisi vielä ratkaissut ongelmaa kokonaan mutta olisi kyllä auttanut...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös