Juhaht kirjoitti:Tuolla Jokereiden puolella kerrottiin tietona, notta Strömberg ja Lehterä siirtyvät Jokereista Bluesiin.
Osaako kukaan kertoa näistä kavereista enempää?
Juhaht kirjoitti:Tuolla Jokereiden puolella kerrottiin tietona, notta Strömberg ja Lehterä siirtyvät Jokereista Bluesiin.
Osaako kukaan kertoa näistä kavereista enempää?
Jääkuutio kirjoitti:Vaikutti mielestäni vain huonolta heitolta ilman mitään faktapohjaa, mutta kaikkihan on mahdollista. Itse en tähän usko.
Onko tietoa onko kotimainen vai joku American?Emilio kirjoitti:Niin ja Bluesin A-junnuihin on tulossa ensi kaudeksi puolustaja Pohjois-Amerikasta. Saa nähdä minkälainen pelimies on kyseessä...
Lauri kirjoitti:Onko tietoa onko kotimainen vai joku American?
Itse olisin päinvastaista mieltä. Lehterässä on hyvinkin aineksia vähintäänkin uudeksi Santalaksi, Strömberg taas on ainakin toistaiseksi vain hyvä juniorimaalintekijä. Kummankin pelityyliä voisi kuvailla flegmaattiseksi, mutta Lehterä on minun vähäisten havaintojeni perusteella näistä kahdesta se potentiaalisempi tapaus.Emilio kirjoitti:Strömberg pystyy ainakin A-junnuissa heiluttamaan verkkoja kovaa tahtia. Voi olla potentiaalinen kaveri. Lehterästä en suuria odottelisi, mutta katsotaan nyt, eihän sitä koskaan tiedä. Ja kesän aikana ehtivät pojat kehittyä paljonkin.
Olet oikeassa. Strömberg ei osaa edes luistella ja on se flegmaattisempi. Eri asia tietenkin on, miten Summasen treenautus puree kumpaankin, sillä Summanenhan heistä tekee NHL-pelaajia. On Summanen ainakin ennen saanut luistelua pelaajilla parannettua roimasti.eh kirjoitti:Itse olisin päinvastaista mieltä. Lehterässä on hyvinkin aineksia vähintäänkin uudeksi Santalaksi, Strömberg taas on ainakin toistaiseksi vain hyvä juniorimaalintekijä. Kummankin pelityyliä voisi kuvailla flegmaattiseksi, mutta Lehterä on minun vähäisten havaintojeni perusteella näistä kahdesta se potentiaalisempi tapaus.
Kieltämättä mielenkiintoinen kaksikko tämä Lehterä ja Strömberg. Pisteitä on tullut vuodesta toiseen hyvin, mutta maajoukkuepelit ovat jääneet vähiin. Myöskään scoutit eivät ole olleet kovin innoissaan kaksikosta, koska Lehterää ei ole edes rankattu listoille ja Strömberg on viidentenä Jokeripelaajana sijalla 160 eurooppalaisista kenttäpelaajista. Kokoa molemmilla on (186/187 cm) ja taitoa, joten jostain homma kiikastaa. Asenne ja luistelu?eh kirjoitti:Itse olisin päinvastaista mieltä. Lehterässä on hyvinkin aineksia vähintäänkin uudeksi Santalaksi, Strömberg taas on ainakin toistaiseksi vain hyvä juniorimaalintekijä. Kummankin pelityyliä voisi kuvailla flegmaattiseksi, mutta Lehterä on minun vähäisten havaintojeni perusteella näistä kahdesta se potentiaalisempi tapaus.
Lauri kirjoitti:Kärpät sai pahimpaan mahdolliseen paikkaan maalin eli toisen erän viimeisillä sekunneilla alivoimalla.
Lauri kirjoitti:Tiistainakin täytyy LA-Areenalle mennä, vaikka tuolta Kärppien nettisivulta näkisi näitä A-junnujen pelejä.
Joo semmosesta pienestä ruudusta voi katella peliä (joissakin peleissä ollu jopa selostusta). Linkki tulee pelin alussa www.oulunkarpat.fi/Espoonmies kirjoitti:Millä tavalla pelin näkee Kärppien sivuilta? Kuvanko kanssa?
charger kirjoitti:Joo semmosesta pienestä ruudusta voi katella peliä (joissakin peleissä ollu jopa selostusta). Linkki tulee pelin alussa www.oulunkarpat.fi/
edit. tossa esimerkki: Sakari Palsolan jäähyväisottelu http://ws27.oyy.fi/mhl/kanava/video.php?id=36#36