Kiekko-Espoon fanituotteet

  • 77 591
  • 357

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ettei vaan sama mies vie molempia Rimpisen GW-paitoja? Tätä tahtia menee kyllä kalliimmalla mitä Retro-paita meni.
Juu, meni. Sekä samalle että huomattavasti kalliimmalla. Päivän hinta oli nyt tuo.

Sen sijaan lähes kaikki muut paidat meni oikeastaan poistohintaan. Olisin kyllä ollut itse lähes kaikista paidoista huutajana noihin hintoihin yhtä tyytyväinen, kuten olin kahteen itselleni jääneeseen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #42

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Juu, meni. Sekä samalle että huomattavasti kalliimmalla. Päivän hinta oli nyt tuo.

Sen sijaan lähes kaikki muut paidat meni oikeastaan poistohintaan. Olisin kyllä ollut itse lähes kaikista paidoista huutajana noihin hintoihin yhtä tyytyväinen, kuten olin kahteen itselleni jääneeseen.
Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.
Nojoo...

Tarinat on tarinoita. Ja jos siellä on tarina alkamassa (ja useampi kiinnostunut), se tekee hintaa. Eka miesten paita häneltä kuitenkin.

Eikä nuo omasta mielestäni ole sijoituksia, vaan muistoja itselleni tärkeistä osista tarinaa.
 

ZaneZ77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.
Yllätti myös minua ja vähän jäi kaivelemaan etten tuota saanut, mutta sain toki Kivelän paidan edullisesti niin olen siihen kyllä erittäin tyytyväinen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: E

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Yllätti myös minua ja vähän jäi kaivelemaan etten tuota saanut, mutta sain toki Kivelän paidan edullisesti niin olen siihen kyllä erittäin tyytyväinen.
Kivelä oli monien muiden tavoin oikeasti erinomainen haku. Ei saisi tuohon hintaan jäädä.

Kuitenkin epävirallinen Jari Tolsa -trophy tältä kaudelta.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tähän samaan kastiin tippuu kyllä myös mielestäni tuo Pietilän paita. Hinta oli suorastaan ryöstö.
No Hämäläinen myös 215 € jäi mulle. Oikeasti sekin ryöstö. Ja moni muu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös