Ettei vaan sama mies vie molempia Rimpisen GW-paitoja? Tätä tahtia menee kyllä kalliimmalla mitä Retro-paita meni.Näyttäis #30 olevan kuuminta kamaa.
Ettei vaan sama mies vie molempia Rimpisen GW-paitoja? Tätä tahtia menee kyllä kalliimmalla mitä Retro-paita meni.Näyttäis #30 olevan kuuminta kamaa.
Juu, meni. Sekä samalle että huomattavasti kalliimmalla. Päivän hinta oli nyt tuo.Ettei vaan sama mies vie molempia Rimpisen GW-paitoja? Tätä tahtia menee kyllä kalliimmalla mitä Retro-paita meni.
Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.Juu, meni. Sekä samalle että huomattavasti kalliimmalla. Päivän hinta oli nyt tuo.
Sen sijaan lähes kaikki muut paidat meni oikeastaan poistohintaan. Olisin kyllä ollut itse lähes kaikista paidoista huutajana noihin hintoihin yhtä tyytyväinen, kuten olin kahteen itselleni jääneeseen.
Nojoo...Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.
Yllätti myös minua ja vähän jäi kaivelemaan etten tuota saanut, mutta sain toki Kivelän paidan edullisesti niin olen siihen kyllä erittäin tyytyväinen.Suoniemen paidan lopullinen hinta tosin vähän yllätti. Kai se hyvä suorittaminen U18-kisoissa jonkin verran hintaan vaikutti.
Kivelä oli monien muiden tavoin oikeasti erinomainen haku. Ei saisi tuohon hintaan jäädä.Yllätti myös minua ja vähän jäi kaivelemaan etten tuota saanut, mutta sain toki Kivelän paidan edullisesti niin olen siihen kyllä erittäin tyytyväinen.
Tähän samaan kastiin tippuu kyllä myös mielestäni tuo Pietilän paita. Hinta oli suorastaan ryöstö.Ei saisi tuohon hintaan jäädä.
No Hämäläinen myös 215 € jäi mulle. Oikeasti sekin ryöstö. Ja moni muu.Tähän samaan kastiin tippuu kyllä myös mielestäni tuo Pietilän paita. Hinta oli suorastaan ryöstö.
Mulla menee heti ostoon kun saa ilman kivikova tekstiä. Moneen kertaan takkia hypistelin hallilla mutta ei tullut sovitettua.Alkanu kyllä tuo baseball-takki tai "nahkahihatakki" miellyttämään omaa silmään mitä enemmän sitä näissä uusissa kuvissa ja videoissa näkee.
Osaako joku omistava sanoa, että millanen mitotus tuossa on? Onko sillain väljä että huppari mahtuu alle?
Kiekko-Espoon infossa mainittiin että fanituotteille on uusi vastuuhenkilö toimistolla:Nyt pitäis satsaa isolla fanikamoihin kun on selkeästi hurmosta ilmassa. Laittelinkin toiveena että koirille pitäis saada heijastinliivi Kiekko-Espoo logoilla. veera.winqvist@karren.fi oli henkilö jota piinasin
Nyt kadonnut verkkokaupasta, liekö loppu vai onkohan muutoksia tulossa?!Mulla menee heti ostoon kun saa ilman kivikova tekstiä. Moneen kertaan takkia hypistelin hallilla mutta ei tullut sovitettua.
Jaettu uusille pelaajille :DNyt kadonnut verkkokaupasta, liekö loppu vai onkohan muutoksia tulossa?!
Tätä en epäile, mutta luulisi laittavan "sold out" tilaan eikä poistamaan kokonaan.Jaettu uusille pelaajille :D
Luultavasti samaa ja vähän lisää, kun ei ollut loppuunmyyntiä. Ellei kaikki tuotteet kaupassa ollut tilauksesta valmistettavaa.Nyt on kadonnut koko fanikauppa ja uusi kauppa julkaistaan sivujen mukaan kesän aikana. Hauska nähdä minkälaista kampetta tulee.
Sivu itsessään on kyllä todella hieno.Kiekko-Espoo fanituotteiden nettikauppa näytti auenneen taas. Ainakaan vielä ei ole uudistunutta pelipaitaa uusilla väreillä myynnissä, jos siis sellainen on tulossa :)
Sivu itsessään on kyllä todella hieno.
Kiekko-Espoo fanituotteiden nettikauppa näytti auenneen taas. Ainakaan vielä ei ole uudistunutta pelipaitaa uusilla väreillä myynnissä, jos siis sellainen on tulossa :)
Katsoin samaa, pelkäsin pahinta. Kai sitten seura sai paremman yhteistyösopimuksen sieltä kuin mitä Karrenilta. (Toivottavasti.) Tässähän joutuu nyt miettimään ostaako vain kannattajayhdistyksen verkkokaupasta tuotteita ja mahdollisesti huutokaupasta.teidän fanikauppaa pyörittää Ilmala Shops Oy nykyään, eli Jokereiden tytäryhtiö.
Mielenkiintonen ratkaisu kyllä, toimiessaan varmast voi hyvä homma jos valittiin hyvin perustein tähän. Toivottavasti kuitenkaan naapurin tytäryhtiö ei tarkotuksella ala hoitamaan hommia kuitenkan huonosti vaan homma pysyy ammattimaisena.Sivu muistutti yllättävän paljon Jokereiden fanikauppaa, eikä ihme: teidän fanikauppaa pyörittää Ilmala Shops Oy nykyään, eli Jokereiden tytäryhtiö.
Mielenkiintonen ratkaisu kyllä, toimiessaan varmast voi hyvä homma jos valittiin hyvin perustein tähän. Toivottavasti kuitenkaan naapurin tytäryhtiö ei tarkotuksella ala hoitamaan hommia kuitenkan huonosti vaan homma pysyy ammattimaisena.
Ilmala Shopshan pyrkii käsittääkseni laajentumaan ihan varteenotettavaksi toimijaksi. Se on omistuksesta riippumatta ihan oma yhtiönsä, joka pyrkii tekemään hyvää liiketoimintaa ihan itsenäisesti.