KukkoMiikka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Jep, sivukatsomosta nähtynä hän hymähteli siinä kiusaantuneena, kun nimeä huudettiin. Ja naureskellen kävi jotain sanomassa laitureille. Ihan varmasti meni ihon alle :)
Jep, sivukatsomosta nähtynä hän hymähteli siinä kiusaantuneena, kun nimeä huudettiin. Ja naureskellen kävi jotain sanomassa laitureille. Ihan varmasti meni ihon alle :)
Joo, sovittiin broidin kanssa tänään pelin jälkeen että ”femma” per peli tulee kortille lopulta hintaa + mestaruusKyllä kannatti ostaa playoffkausikortti, nyt jo ottelun keskihinta pienempi kuin irtolipulla. Varma hankinta.
Espoon neljän mestiskauden saldo kolme kertaa mitalipeleihin. Seuraavaksi hoidetaan vielä kolmannen kerran joukkue finaaleihin.
Seuran kassaan tärkeitä euroja kun kotiotteluita tuli puolivälierissä kahden sijasta neljä. Ja pelit jatkuu.
Saisinko kohteliaasti ehdottaa fanitus- kohteen vaihtoa Kiekko-Espooksi? Mäkin kykenin tähän n 20v sittenOon kyllä ilolla ja mielenkiinnolla seurannut K-espoon nousua takaisin liigaan, sen jälkeen, kun olen espooseen muuttanut. Vaikka oma suosikki on itärajalla, niin kyllä oon sympannut paljon espoolaista kiekkoa ja toivon, että ensi kaudesta tulee mahtava pitkän suomi-sarja/mestis rupeaman jälkeen. Onneksi asuu lähellä metro areenaa, nii lähen katsomaa ainakin kaikki K-Espoo - SaiPa pelit. Toivottavasti K espoo saa paljon faneja taakseen ja vahvistettua länsi uudenmaan aluetta entisestään enemmän K espoon alueeksi. Ärsyttää katsella Hifk mainoksia tapiolassa, kun pitäisi markkinoida ihan toista joukkuetta.
En tiedä vaihdosta, mutta bandwagoniin kyllä hyppään tarvittaessaSaisinko kohteliaasti ehdottaa fanitus- kohteen vaihtoa Kiekko-Espooksi? Mäkin kykenin tähän n 20v sitten
Mulle toi käy noin. Vaikka uusi organisaatio onkin kyseessä ja monella tapaa täysin uusi alku kyseessä, on ne juuret joita halutaan kunnioittaa ja jatkaa täysin selvät.K-Espoo on nyt nähtävästi lisätty Liigankin sivuille, ja samalla seuran mitalisaldo on kasvanut kahdella hopealla!
Liiga
Tuosta on varmasti erilaisia mielipiteitä että kuuluisiko Bluesin meriittien periytyä nykyiselle K-Espoolle, mutta minulle tuosta tuli lämpöinen fiilis. Tärkeintä on kuitenkin että 2016-2018 vallalla ollut viritelmä on pyyhitty tuollakin historiankirjoista kokonaan.
Olihan Blues aikanaan 17 vuotta liigassa. Itsellä ja monella muullakin Bluesin aika on pisin, mitä on tullut seurattua korkeimmalla sarjatasolla Espoossa. Nyt mennään sitten taas Kiekko-Espoon pulkassa.Mulle toi käy noin. Vaikka uusi organisaatio onkin kyseessä ja monella tapaa täysin uusi alku kyseessä, on ne juuret joita halutaan kunnioittaa ja jatkaa täysin selvät.