Itse en ainakaan oleta, että viime viikolla julkaistu kumppanin mainos olisi kuvattu vasta viime viikolla. Todennäköisemmin noita on kuvattu kerralla useampi jo kauan aikaa sitten.Vähän erikoinen nosto minusta Liigaviikolta, piti oikein katsoa, että mistä ne ulisee tällä kertaa. Pakko kyllä tunnustaa, että kun eilen näin Jykän Elisan mainoksen, niin olin vähän, että mitäs nyt.
Mutta onhan tuo myös hyvä että ei synkistellä vaan tehdään sitä omaa duunia kuin kukaan ei syynäisi surennuslasilla.
Itse en ainakaan oleta, että viime viikolla julkaistu kumppanin mainos olisi kuvattu vasta viime viikolla. Todennäköisemmin noita on kuvattu kerralla useampi jo kauan aikaa sitten.
Jostain syystä itseäni ei tuo juttu mitenkään ärsytä. Otsikko viittaa siihen, että Tappara sai etua koska tämä oli heille ensimmäinen peli tauon jälkeen, kun taas Kiekko-Espoo joutui pelaamaan kolmannen pelin neljään päivään. Lisäksi mainittiin ettei tuomaritoiminta ainakaan Kiekko-Espoota suosinut. Inhorealistisuus tarkoittaa tässä yhteydessä tulkintani mukaan kurinalaisuutta.Teemu Hyytiäisen otteluraportti HS:ssä on sinänsä pelitapahtumien osalta totuudenmukainen, mutta otsikko ja yleisasenne aivan perseestä.
Meidän pelaaminen oli joulu-tammikuun aivan kokonaisvaltaisen onnetonta, ja pisteitä ei kertynyt. Nyt on tapahtunut käänne, ja pisteitä kertyi viikolta 7/9. Toimittaja vaikuttaa olleen tästä täysin tietämätön.
Kiitos vinkistä, onnistui sitten yle taas kaivamaan tuota konkurssia esiin.Jyrki Aho ja Petteri Rimpinen juuri Ylen Urheilustudiossa. Hyvää näkyvyyttä ja kiinnostavaa juttua!
Jos on Arhinmäkeläinen media (tässä asiayhteydessä siis narrimedia), niin eipä tuo paljoa yllättä. Taso on Ylellä romahtanut.Kiitos vinkistä, onnistui sitten yle taas kaivamaan tuota konkurssia esiin.
Oli kyllä upea setti. Paljastavaa hyvin miten huonoja matsin jälkeiset tuomari haastikset on kun tässä Jykä oli ihan eri mies. Jännä kun haastattelija on hereillä ja formaatti pitkä niin saadaan hyvää materiaalia.Urheilustudio - Jyrki Aho & Petteri Rimpinen
Noin 10:30 kohdasta eteenpäin pitkä Jykän haastattelu Ylen urheiluruudussa ja myös Rimpisen haastattelu. Oli ihan mielenkiintoista kuunneltavaa jälleen kerran.
Rimpinen on kyllä ikäisekseen erittäin miellyttävä ihminen livenäkin. Äärimmäisen helposti lähestyttävä ja ottaa todella hyvin kaikki lapsista alkaen huomioon, ja on hyvin läsnä noissa hetkissä.Molemmat esiintyivät hyvin, olen aiemminkin ihmetellyt miten fiksusti Rimpinen vastaa kysymyksiin, ei laisinkaan peruskiekkoilijan tavoin, eikä niin nuoren henkilön tavoin mitä on. Peruskiekkoilija on aika yksinkertainen olento, sen takia hömmästyttikin Rimpisen kommentit kauden alussa ja etenkin nuorten MM-kisojen tiimoilta niin Suomeen kuin maailmallekin. Jäänyt semmoinen realistisen maailmankuvan omaava henkilö mieleen joka uskaltaa myös uittaa päätä pilvissä mitä unelmiin ja tulevaisuuteen tulee, mutta ilman turhaa huutelua. Oma kyvyn analysoida omaa tekemistään myös kriittisesti ja vaikuttaa joukkuepelaajalta.