Mun on kyllä jotenkin vaikea uskoa että Sallinen jatkaisi sopimuksesta huolimatta jollei itse koe, että hänestä on hyötyä joukkueelle.
Olenko muuten ainoa jonka mielestä päivän anti oli aika lähelle 0-tasoa? Pohdin tässä oliko tuossa nyt oikeasti mitään sellaista jota ei voinut päätellä pl. nuo tiettyjen sopimusten pituudet, jotka jostain syystä poikkeaisivat alun perin ilmoitetusta. En tähän kyllä keksi mitään järkevää syytä.
Sallinen on kaikkinaan upea kiekkoilija Espoon jääkiekkolle, mutta ehkä on aika siirtyä eteenpäin.
Järvinen on myös ihan kiva ollut tuossa tällä kaudella eikä ensi kaudelle olisi 4. kentän sentteriä suurempaa roolia.
Itse toivoisin, että kun tämä eka kausi ollaan saatu fiilisteltyä Bluesin ajan pelaajilla, mutta kuitenkin katseet on suunnattava muualle kuin ketkä kiekkoilivat täällä 2010-luvulla. Tarvitaan raikkautta ja energisiä nuoria, joilla parhaat vuodet edessä, näytön halua löytyy ja luistimet liikkuvat.
Kun Jani Lajunen on palaamassa ja mahdollisesti Savinainen, on vain luovuttava ikä-miehistä jossain kohtiin.
Kenttä ''koostumuksia'' kun selailin ylempänä, niin siellä ei esim Tuomaalaa ole istutettu mihinkään vaikka ehdottomasti tarvii kokemusta tehokentissä, jotta saa stepin eteenpäin. Yksi kiekollinen sentteri ykköseen ehdottomasti tarvitaan kenellä liike ja ajatus pysyy mukana nykykiekossa, Tuomaala sitten kakkoseen ja tehdään herrasta uusi Ramstedt.